[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT mededelingen

Ga naar beneden 
+5
Rage
Pagasus45
Dazhbog
Poskarov
DaGoonch!!
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 08 nov 2014, 18:41

voor de gene die wel is op de forum kijken.

er gaat vanavond gespeeld worden in het fortificatie zonder het vast team.

dazhbog en pagasus en ik willen is kijken of er leuke spelers bij de clan zitten die het fortificatie team willen versterken.

heb je eventueel zin om mee te doen zorg dat je online bent met een tier 6 heavy of goede tier 6 spotter.

skype is ook een pre.

groetjes cpl
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 08 nov 2014, 23:53

hoe is het gegaan? weer wat ruwe diamantjes een beetje bijgeslepen ? Razz

PS: mededelingen voor wot kunnen vanaf nu in dit topic Wink Alleen de belangrijke mededelingen en de reacties daarop. de rest gewoon in de bestaande (of nieuwe) topics.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16zo 09 nov 2014, 00:00

DaBeav schreef:
hoe is het gegaan? weer wat ruwe diamantjes een beetje bijgeslepen ? Razz

PS: mededelingen voor wot kunnen vanaf nu in dit topic Wink Alleen de belangrijke mededelingen en de reacties daarop. de rest gewoon in de bestaande (of nieuwe) topics.

het is wel ok gegaan veel ruwe diamantjes maar daar weet paga wel raad mee Razz

wel hebben we twee eruit gevist voor fortificatie oftwel Sjowhe en Clonetrooper.

we hebben heel de avond teamtraining gedaan en na de training paar potjes fort wat redelijk ging en ze ook kunnen luisteren naar wat paga en ik zeiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16zo 09 nov 2014, 09:11

We hadden een trainingsruimte opgezet waar we 3 tegen 3, 3 tegen 4, 4 tegen 4 of 7 tegen 1 speelden.
De samenstellingen hebben we gewisseld. We met de 3 vaste spelers tegen 4 andere clanleden gespeeld.
Per ongeluk had ik een andere tanker uit mijn vriendenlijst ook uitgenodigd en die heeft ook een aantal games meegespeeld en wil misschien wel lid van de clan worden.
Van de clanleden sprongen Sjowhe en Clonetrooper er positief bovenuit. Menno heeft zeker potentieel, maar moet nog wat meer ervaring opdoen.
Ook hebben we een paar potjes getrolld met een "vreemde" tanker die met een tier 9 of 10 aan kwam zetten in de trainingsruimte. Toen was het dus 7 tegen 1. Smile
De laatste speler had bijna nog gewonnen met een snelle tier 10.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16di 11 nov 2014, 19:14

sinds kort ben ik Executive Officer wat ik een eer vind Razz

nu wil ik van de leuk een leuke gezellige clan maken maar ook een serieuse clan.

ik zal me ook bezig houden met trainingen om het vast fortificatie team te versterken(met hulp van Dazhbog en Pagasus)

misschien is het ook opgevallen dat ik nu best wel naar statistieken gaat kijken met het aannemen van iemand enof die gene ook echt wel skype heb(met werkend mic)

mocht het zijn dat er iemand in de clan wil laat hem dan ff aanmelden op de forum.

het is voor mij ook voor het eerst dat ik dit zoals mag en kan doen en als ik iets fouts doet ofzo geef het dan ff aan want daar leer ik ook van Razz

voor de rest laten we met ze allen een leuke clan ervan maken en proberen voor de clanwars te gaan.

groet cpl
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16di 11 nov 2014, 20:33

Ik vind dat je het super doet patrick.. heb het vandaag met beav nog over het nieuwe gouden drietal gehad (jij, paga en dazzie) jullie verrichtem samen echt top werk!!

En dat dit je eerste keer is daar is niks van te merken!! Keep going the good work dudes! Very Happy

Ik wil ook graag even van de gelegenheid gebruik maken, ik ga vanaf zaterdag de facebook pagina actief de wereld in sturen! Ik zal het zaterdag nogmaals posten met de desbetreffende link erbij!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16di 11 nov 2014, 20:39

DaGoonch!! schreef:
Ik vind dat je het super doet patrick.. heb het vandaag met beav nog over het nieuwe gouden drietal gehad (jij, paga en dazzie) jullie verrichtem samen echt top werk!!

En dat dit je eerste keer is daar is niks van te merken!! Keep going the good work dudes! Very Happy

Ik wil ook graag even van de gelegenheid gebruik maken, ik ga vanaf zaterdag de facebook pagina actief de wereld in sturen! Ik zal het zaterdag nogmaals posten met de desbetreffende link erbij!

thanks bami! Razz

ik post ook zo nu en wat op de n-agents facebook
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16di 11 nov 2014, 21:49

Hou eens op met die veren te steken DaGoonch, het doet echt pijn! Sad

We proberen actiek en fun samen te laten gaan door verschillende games te spelen.
Een voorbeeld is haasje spelen. Het haasje is degene die zich verstopt op een map en de andere 3 of 4 moeten hem tikken (lees kapot knallen). Zie mijn filmpjes.

Uiteraard spelen we ook training voor fortificatie. Zie Foritficatie.


Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16do 13 nov 2014, 20:54

goedeavond alle

ik zat zo te denken om ook een teamgevecht avondje te organiseren dat om ook wat meer clanleden te leren kennen met spelen enzo enzo.

wie er zin in heeft hoor ik het graag,je kan hier wel melden of je er zin in heb en als er genoeg zijn ga ik is kijken hoe we dat gaan opzetten.

groetjes cpl
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16do 13 nov 2014, 20:58

Ik doe mee! Laat het ff vroeg genoeg van tevoren weten plz.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16do 13 nov 2014, 22:51

Ik wil ook wel eens mee doen en ook idd graag ruim op tijd aangeven wanneer.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 15 nov 2014, 14:48

ff een mededeling,vandaag heb ik Nicotop uit de clan gezet ivm spammen.
hij bleef vanochtend maar doorgaan en waarschuwde hem al een paar keer en bij de 8ste keer heb ik hem eruit gezet.

Jongens als je een peloton met iemand wil blijf het niet aanvragen als de gene niet wil.
dat kan iritatie opbrengen.

ook ga ik vandaag is ff kijken hoe ik het teamgevecht op ga zetten,als er iemand ideeen heb hoor ik ze graag.

groet cpl
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 15 nov 2014, 16:27

Facebook aktief maken, leuk om gezichten bij de spelersnamen te krijgen.

Nicotop heeft er zelf om gevraagd, hij is zo vaak gewaarschuwd.

----

Maandag is er weer een Fuc Cup (tier 7), gaan we daar nog iets mee doen??
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 15 nov 2014, 16:30

Dazbog schreef:
Facebook aktief maken, leuk om gezichten bij de spelersnamen te krijgen.

Nicotop heeft er zelf om gevraagd, hij is zo vaak gewaarschuwd.

----

Maandag is er weer een Fuc Cup (tier 7), gaan we daar nog iets mee doen??


ik post regelmatig wat op FB

maandag kan ik niks regelen ivm avonddienst,probeer of chromehound iets wil regelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 15 nov 2014, 16:39

ik bedoel de N-Agents pagina van facebook.


ik zal chrome een mail sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 22 nov 2014, 18:47

Hallo.

Ik vertel jullie door deze post van mij dat ik me terugtrek bij world of tanks. Ik doe vanaf nu niet meer mee met stronghold. En ik trek me ook terug van de rank 'Personnel Officer'.

Ik ben world of tanks helemaal zat nu. Ik zal af en toe wel online zijn. Maar reken er maar niet op dat ik voor onnodige reden online kom in mijn ogen.
Zeg dus maar dat dit het einde voor mij is bij WoT. Dat ik er voor het grootste gedeelte mee stop. En ik wil ook niet een over eent tijdje een skype call of skype msg krijgen van jullie om te vragen waarom ik ermee stop.
Want ik denk dat het wel duidelijk is geworden de laatste tijd. Ik ga me vanaf nu op andere dingen focussen.

Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Veel succes op WoT en veel plezier!

Ciao!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 22 nov 2014, 18:57

Poskarov schreef:
Hallo.

Ik vertel jullie door deze post van mij dat ik me terugtrek bij world of tanks. Ik doe vanaf nu niet meer mee met stronghold. En ik trek me ook terug van de rank 'Personnel Officer'.

Ik ben world of tanks helemaal zat nu. Ik zal af en toe wel online zijn. Maar reken er maar niet op dat ik voor onnodige reden online kom in mijn ogen.
Zeg dus maar dat dit het einde voor mij is bij WoT. Dat ik er voor het grootste gedeelte mee stop. En ik wil ook niet een over eent tijdje een skype call of skype msg krijgen van jullie om te vragen waarom ik ermee stop.
Want ik denk dat het wel duidelijk is geworden de laatste tijd. Ik ga me vanaf nu op andere dingen focussen.

Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Veel succes op WoT en veel plezier!

Ciao!

het is jammer vinc maar ik begrijp het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 22 nov 2014, 19:25

Poskarov schreef:
Hallo.

Ik vertel jullie door deze post van mij dat ik me terugtrek bij world of tanks. Ik doe vanaf nu niet meer mee met stronghold. En ik trek me ook terug van de rank 'Personnel Officer'.

Ik ben world of tanks helemaal zat nu. Ik zal af en toe wel online zijn. Maar reken er maar niet op dat ik voor onnodige reden online kom in mijn ogen.
Zeg dus maar dat dit het einde voor mij is bij WoT. Dat ik er voor het grootste gedeelte mee stop. En ik wil ook niet een over eent tijdje een skype call of skype msg krijgen van jullie om te vragen waarom ik ermee stop.
Want ik denk dat het wel duidelijk is geworden de laatste tijd. Ik ga me vanaf nu op andere dingen focussen.

Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Veel succes op WoT en veel plezier!

Ciao!
heb zelf ook een pauze ingelast, was het ook even zat. in mn achterhoofd weet ik dat het maar een spelletje is maar toch Grmbl Maar een pauze doet vaak wonderen en zie ik wel of het over een tijdje weer wat beter gaat. succes verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16za 22 nov 2014, 20:03

Voor jouw het zelfde als voor Dutchguy, heel gezond om er even mee te stoppen, dan komt de zin vanzelf wel weer een keer.

Aldus ook voor jouw, see you again, somewhere, in summertime.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16zo 23 nov 2014, 11:37

Poskarov hou de LOL er wel in. Als je je er niet gelukkig bij voelt, dan moet je het idd niet doen.
Als je nog een keer met je ELC mn Jagdp IV wil testen Wink dan meldt je je maar.  pirat
Veel plezier maat! bier bier bier

Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16ma 24 nov 2014, 00:10

ff een mededeling, ik kan tot dinsdagavond niet op de wot chat chatten dit ivm ik een ban heb gehad omdat ik iets zei over polen. ik zei alleen maar dat ze stelen enzo enzo.
en dat werd opgevat als een racistiese opmerking Razz

maar voor de vast onder elkaar kunnen wel skype Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16ma 24 nov 2014, 00:50

ow lekker bezig XD
Dat wordt dan volop gw2 spelen neem ik aan? Razz
Btw andere mensen die een verplichte of vrijwillige pauze op WoT hebben kunnen natuurlijk ook gw2 gaan doen!
*hint hint* Rolling Eyes

Maar goed back on topic.
Vandaag kan ik wel met de fortificatie meedoen, maar hebben we daarvoor nu wel voldoende "geschikte" spelers voor?
Of wordt het team training?

Edit*
Ups het chat deel van je post over het hoofd gezien. Ik dacht een complete ban tot dinsdag.
Maar goed dat van gw2 blijft natuurlijk wel van toepassing! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16ma 24 nov 2014, 11:23

Ik ben er vanavond wel.
Ik doe met veel plezier mee met de fortificatie als er tenminste een plekje voor mij is.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16di 25 nov 2014, 18:35

goedeavond,

ik zet het ff in mededeling topic,maar mochten er mensen zin hebben in fortificatie buiten het vaste team dan zou er best wel op diverse avonden gespeeld kunnen worden.

maar let wel je moet nu echt skype hebben dit inverband het aangeven posities enzo.

dus mochten jullie er zin in hebben geef het dan ff aan in dit topic http://www.n-agents.net/t997-stronghold-team-medium-klasse
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16vr 28 nov 2014, 19:07

net heb ik MAX_RAWNESS uit de clan gekickt,mede omdat hij er ook om vroeg om de clan te verlaten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT mededelingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: