[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Game muizen.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16za 22 nov 2014, 19:03

Gaming muis. Ik heb gisteren een gaming muis besteld op Media Markt. Die is vandaag binnen gekomen en na hem nu net even getest te hebben ben ik aardig tevreden. Ikzelf heb redelijk kleine handen, en voor het mooie is deze muis IETS te groot, ik moet mijn vingers echt "strekken" om bij me scrol wieltje te bedienen. Maar dit zal een kwestie van wennen zijn denk ik.

Het betreft de Trust Illuminated Mouse GXT 152.
De muis heeft me 3 tientjes gekost en dat valt dus reuze mee voor een degelijke game muis.

[img]Game muizen. 2m4ymfo[/img]

[img]Game muizen. Wwdnat[/img]

[img]Game muizen. 5espch[/img]


Heb je zelf een goede game muis? Laat het hier weten, en deel jou ervaringen zodat andere leden mischien wel dezelfde muis als jou kopen.7
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16za 22 nov 2014, 20:09

zelf gebruik ik de Roccat kone xtd

Game muizen. Img_18864_5_796_400

voor mij is het een prima muis, zelf heb ik grote handen en deze past precies in mn hand. je kan er alles aan veranderen: de knoppen layout, zelf marco's maken, sensitivity, je kan zelf de kleuren aan passen. hij is alleen aan de prijzige kant €89,99,- maar ik had hem met zn 3e betaald dus koste hij me maar €30,-
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16za 22 nov 2014, 20:24

Mooi muisssie! Razz Haha ik had er ook een paar gezien van rond de 90 euro.. maar dat is mij toch echt veels te veels geld voor een muis haha.

Ik kan btw ook mijn kleur veranderen en ook de dpi.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16za 22 nov 2014, 22:03

mooi muisje.

ik zelf gebruik de logitech G700
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16za 22 nov 2014, 22:10

wat een toeval. laat ik me nou ook vandaag een nieuwe muis gekocht hebben bij media markt... een Speedlink Decus voor 35,- ik moet zeggen dat ik niet echt gekeken heb naar alle opties maar dat ik meer op de prijs afging. na nu net getest te hebben ligt die veel beter in me hand als me vorige XD daar kreeg ik kramp van in mijn vingers omdat die echt te klein was maar deze ligt goed en beweegt / reageert goed!

Game muizen. 2clhtu

Game muizen. 347k8s7

Game muizen. Sl-6397-bk_rgb_002

5000 dpi
7 knoppen
6 kleuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16zo 23 nov 2014, 13:01

ikzelf heb de G500s van Logitech.

Game muizen. Logitech-g500s-mouse
Game muizen. B00CJD4HD2_G500s-automatic-game-detection_lg
Heerlijke muis vind ik zelf. Ligt echt lekker in me hand en kan gewoon gemakkelijk bij elke knop. Is ook aan te passen met gewicht zodat je zelf een zwaardere of lichtere muis kan maken. Wel wat prijzig, zo'n €70 maar het scheelde dat ik nog wat waardebonnen had Razz

Voor de rest:
10 knoppen, allemaal zelf in te stellen met software van logitech
8200 DPI
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16zo 23 nov 2014, 13:13

logitech is ook echt waanzinnig vind ikzelf.

ik heb de g700 muisje Game muizen. T70rk2

en de g510 toetsenboordje Game muizen. 2psq2pu
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16zo 23 nov 2014, 17:01

hé patrick, dat toetsenbord heb ik ook! alleen dan de G510S (geen idee waar die S verschil in maakt Razz)

ik heb ook nog naar die g700 gekeken, maar die toch echt aan de dure kant en ik wilde perse een muis met draad, zodat ik niet tijdens het gamen de batterij moest verwisselen want daar heb ik echt een hekel aan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16zo 23 nov 2014, 17:22

Ja dat had ik met me vorige muis petah.. en je zal altijd zien dat de batterijen op het verkeerde moment leeg raken haha.

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16zo 23 nov 2014, 17:47

ja precies, ik heb het namelijk al een aantal keer gehad, zowel met een muis als toetsbord en ik werd er helemaal gek van XD Ze waren altijd in midden in de strijd leeg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Game muizen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game muizen.   Game muizen. Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Game muizen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goede game PC
» GuildWars2 Als NA Game
» ESL game league
» Mad World The Game
» Nieuwe Bond game

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: