[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 world of tanks blitz

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16di 09 dec 2014, 22:28

Iemand al ervaring met world of tanks blitz?
Ben hem aan het downloaden gratis in play store.
Maar heeft de nodige tijd en 3 gig vrije ruimte nodig.
Maar ziet er wel gaaf uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16wo 10 dec 2014, 06:23

Haha toevallig, paar weekjes terug heb ik er voor gekeken maar toen kwam ik erachter dat hij alleen via iTunes te verkrijgen was.

Nu dus ook voor android Very Happy thanks Dave! Kga hem vanmiddag gelijk downen als ik thuis ben!!

EDIT: als ik hem uitgebreid gespeeld heb van de week dan zal ik hier mijn mening over de game posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16wo 10 dec 2014, 06:46

Zojuist ff snel tutorial gespeeld.
Ziet er gaaf uit.de besturing is alleen ff wennen.

Edit: hij is echt leuk alleen de besturing is wel lastig.maar verder
Gewoon wot.
de random battles zijn 7 tegen 7 7min.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16wo 10 dec 2014, 19:41

ja heb de app ook laatst gedownload maar ik vind het niet zo veel aan. Je hebt je tanken niet die je wel op de pc hebt (je moet dus weer opnieuw beginnen!) en de besturing is kloten. Ik vind het dus een soort van flop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16wo 10 dec 2014, 20:00

Je mobieltje is natuurlijk geen pc dus die kwaliteit zal het zeker niet evenaren.Gelukkig is niet hetzelfde account anders zou je ranking in elkaar zakken tongue
De besturing is klote maar ja je hebt eenmaal geen muis en keyboard.fifa werkt met dezelfde besturing op mobiel.
Maar voor een mobieltje is het zeker geen slecht gemaakt spel maar het kan uiteraard nooit tippen aan de pc/spelconsole
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16wo 10 dec 2014, 20:41

Heb net de tutorial gedaan + 1 game Smile

1e game, 5 kills XD ghehe

Over de besturing, het is niet makkelijk.. maar alles went haha. Trouwens heb je op de xbox NOG minder tanks tot je beschikking.

Blitz zelf vind ik wel lache haha, het zal niet echt eem groot succes worden.. maar voor een GRATIS game is dit echt wel netjes gedaan allemaal!! Smile

Dave, ik weet nog niet of deze game een blijvertje is.. haha. Waarom zou ik wot gaan doen op de tablet als ik de laptop tot mijn beschikking heb Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16wo 10 dec 2014, 21:07

Mijn maximum is 4 kills.
Ik kan er nog niet steeds aan wennen wil ik in snipermodus achteruit rijden ben ik gewoon rondjes aan het draaien Laughing
Nee moet nu na een aantal games ook wel bekennen dat het waarschijnlijk geen blijvertje is.Maar ja ik heb overdag geen laptop maar wel een mobieltje tongue om een beetje de tijd te doden is het wel lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16za 24 jan 2015, 00:56

Dit weekend krijg je 2 dagen premium gratis Wink

https://wotblitz.eu/en/news/pc-browser/generalnews/two-days-premium-update16/

Mijn vraag is nu wel: is Blitz ook zo'n shared account van wargaming zodat die premium dagen ook in WoT geldig zijn of is dat alleen tussen WoT, WoWp & WoWs?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16za 24 jan 2015, 08:04

Alleen Blitz, denk ik. Een paar weken terug had ik ook al een paar dagen premium met blitz maar gelijkertijd niet met WOT. :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





world of tanks blitz Empty
BerichtOnderwerp: Re: world of tanks blitz   world of tanks blitz Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
world of tanks blitz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» World of tanks
» World of Tanks N-Agents Modpack
» NANL World of tanks recruitment beleid & info
» Vragen over Tanks
» Elite tanks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: