[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Glitches in Goldeneye

Ga naar beneden 
+8
Brammm
Founder
PaRaDoX
Walrus
Noah
DaBeav
SuperVargen*
DaGoonch!!
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16zo 05 jun 2011, 13:05

Die glitch kende ik nog niet, ik bukte ook altijd
Wat ik wel een grappige glitch vind, als je iemand killt die ergens op/overheen klimt, kilmt hij er eerst nog op/over en valt dan pas dood neer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
SuperVargen*
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
SuperVargen*


Aanmelddatum : 02-05-11
Berichten : 471

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16zo 05 jun 2011, 13:06

ja noah dat klopt Razz

@ felipe ik vind het geen glitch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16zo 05 jun 2011, 13:07

Lol ,dat wist ik niet wel goed gezien noah
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16zo 05 jun 2011, 13:56

Noah schreef:
Die glitch kende ik nog niet, ik bukte ook altijd
Wat ik wel een grappige glitch vind, als je iemand killt die ergens op/overheen klimt, kilmt hij er eerst nog op/over en valt dan pas dood neer XD

Ik had dat tijdens de battle bij Gio; hij viel helemaal naar beneden Razz (zie filmpje)
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16zo 05 jun 2011, 15:01

tsss wrm toch altijd ik
in industrial bij die hal kan je in zo'n tank zitten kan niemand raken en je kan niet geraakt worden
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16zo 05 jun 2011, 20:25

in welke hal staat zo'n tank dan ,Gio?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 jun 2011, 15:37

@gio En hoe moet je er komen

Srry voor het spam en off topic gedraag ik heb mijn lesje geleerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 jun 2011, 16:38

PaRaGiO schreef:
tsss wrm toch altijd ik
in industrial bij die hal kan je in zo'n tank zitten kan niemand raken en je kan niet geraakt worden

kan je zelf weer naar buiten komen?
en kan je naar buiten schieten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 jun 2011, 18:44

@gio. Is zeker net zo als die bij stadion maar dan ombekend
@ruud2. Srrry voor dat eigeweis gedraag. Het is mee gelukt om erdoor de renen bij docks. Ik vind het toch nog lastige maar dat word oevenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 jun 2011, 19:37

ik weet er nog een..
bij station liet jim er eentje aan mij zien...
als je zo bij die stapel dozen zit met dat hek erom heen
2 bij 2 dozen... dat kan je tussen die dozen vallen en dan ben je onzichtbaar want je zit in een doos
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 jun 2011, 19:58

@matthias. Ik had hem eerder gezien. Imand zat ee i. En ik snapte hem niet hoe dat kon. Toen ging ik eens op die kisten om te kijken of dat goed camp pleckje is. En opeens viel ik er in
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16za 24 sep 2011, 20:15

Of bij docks als er iemand in dat huis zit dan gooi je granaat over hek en is die dood XD heel raar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 feb 2012, 20:57

Welk huis is dat? Die waar je met die twee laddertjes omhoog kan of in dat torentje waar je komt als je die blauwe gang door moet?
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 feb 2012, 21:02

ik had ook een keer dat ik een paar keer pukte en stond achter elkaar terwijl ik soms naar voor liep (beetje klooien XD) en ineens zat ik in zo'n stapel kisten (waar ik achter stond) het was in de map archives bij die plek dat je de trap opkomt en er in de hook wat kisten staan =]
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16ma 06 feb 2012, 22:13

marijn schreef:
Welk huis is dat? Die waar je met die twee laddertjes omhoog kan of in dat torentje waar je komt als je die blauwe gang door moet?

(herhaling (ik heb geen geduld op me antwoord XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16di 07 feb 2012, 09:05

ik denk dat bram dat huis bedoelt metdie 2 trappen ja Wink daar zijn heel vdel filmpjes van op YT te vinden Smile als je dus recht voor het hus staat dn hrb je links van je dat heb waar je doorheen kan kijken.. en als je dan een granaat of een RTM daar overheen gooit ( een beetje schuin richting het huis) en in die hoek van dt huis staat dn iemand dn gaat die hartstikke dood XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16di 07 feb 2012, 10:49

ja die met de twee trappen sorry voor mijn late reactie en Ruud legt het goed uit
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16di 07 feb 2012, 22:23

ik had laatst ook nog dat er een gast was met nightclub. en die deed een glich dat hij op een trap stond, hij sprong en viel dood naar beneden door de trap (dus niet dat hij er af viel maar echt er in)
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16wo 08 feb 2012, 16:27

BramDonga98 schreef:
ja die heb ik ook wel is gezien ja
Bram, dit soort berichten zijn spam en onnodig! Ik zal je hier helaas een waarschuwing voor moeten geven omdat het al vaker gebeurd is
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16di 03 apr 2012, 23:26

ik zie ook weleens mensen die tussen muren zitten of onder het veld echt super irri

vooral bij docks en industrial zie ik het veel
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16di 03 apr 2012, 23:38

ja bij industrial heb ik het ook wel eens gezien :S Vlak bij dat balkonnetje bij die tanks zeg maar. Echt super vaag, snap niet hoe die gasten dat doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 16:55

Slimme tip voor Heroes:

Ga bij de dozen van station zitten, glitch jezelf in de kraten en word hero. Zo een keer een heel potje overleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 17:40

als jouw team je goed verdedigd is er idd niks aan de hand nee als je in die kratten ligt.. maar al heb je noobie team mates dan kan ik je vertellen dat een granaatje je dan gwoon killt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 18:59

jonge je kan dus zoals ruud al zegt met bommen al gekillt worden en je kan ook gwn in de doos gaan en melee of schieten -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 10:48

heeft iemand al weleens gehad dat bij aanvang van het potje op het eerste gezicht een ander wapen in je handen had?
bij Toros met Thermal Scope heb ik weleens alleen gewone scope, bij Gambit leek het alsof ik Toros of Talon had. (en nog een paar andere wapens) als ik dan gewoon ging lopen/rennen was het vrijwel meteen weg.

Ook heb ik eens gehad dat ik snel een andere loadout wilde en dus heel snel door die loadouts scrolde. ik had toen in het begin WEL de Toros die ik wilde, maar er zat geen Thermal Scope op XD. pas nadat ik twee keer loadout wisselde kreeg ik me scope weer terug..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glitches in Goldeneye   Glitches in Goldeneye - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Glitches in Goldeneye
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Friend codes - Goldeneye Wii
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Goldeneye problemen
» Hackers op goldeneye
» Goede GoldenEye scores

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: