[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Klachten/complimenten over het Modbeleid

Ga naar beneden 
+3
xijbor
DaBeav
Founder
7 plaatsers
AuteurBericht
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16zo 05 jun 2011, 14:58

Als jullie klachten hebben over het modbeleid meld ze hier.
Deze klachten moeten met goede argumenten worden onderbouwd en niet dat je als argument gebruikt: gewoon.
Stel een mod maakt een fout volgens jou dan moet jij goede argumenten hebben waarom hij het fout doet/deed, anders heeft de mod gelijk.

Je kan ook klachten hier posten dat gaat over een andere persoon. waar je een discussie mee hebt. wij zullen ons hier dan ook over buigen.

vergeet niet dat jullie altijd een "meld" knop hebben rechts boven van elke post. Klachten/complimenten over het Modbeleid -213

heb je complimenten ? post ze dan ook hier want de mods zullen dit wel waarderen !


Laatst aangepast door Beav op vr 11 nov 2011, 15:49; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16ma 24 okt 2011, 06:14

opgeschoond !
je kan opnieuw je mening geven maar blijf on-topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16wo 26 okt 2011, 04:17

xijbor schreef:
de site is mooi opgeschoond ja Wink


vooral nu de site wat uitgebreider is met die events en stats,chat enzo
ik vind het echt wat profesioneler Wink

nice work Wink

Meteen het eerste bericht al off-topic... Je reactie is voor admin werk en niet over het mod beleid!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16wo 26 okt 2011, 18:27

is er dan een appart topic voor admin?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16wo 26 okt 2011, 18:43

Nee want wat de admins doen word al in verschillende topics besproken (zoals de veranderingen e.d. bij mededelingen) dus hoeft daar geen extra topic voor gemaakt te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16wo 26 okt 2011, 19:58

dan gaan de complimenten naar dat topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16za 24 dec 2011, 20:06

ik heb nu een waarschuwing gehad dat ik te vaak offtopic postte, maar aangezien de grens ON en OFFtopic natuurlijk niet helemaal duidelijk is, heb ik na een waarschuwing gevraagd waarom ik dan offtopic postte. naar mijn mening was dit namelijk niet offtopic aangezien het een reactie was op de voorgaande post.
dit is niet alleen een klacht ofzo maar ook een vraag: waar ligt de grens tussen on en offtopic?
anders blijf ik waarschuwingen krijgen en daar heb ik geen zin in...
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16za 24 dec 2011, 20:18

On-topic is wanneer je post betrekking heeft op en bijdraagt aan het topic
Off-topic is wanneer een van beide zaken niet het geval is.

quote forum regels, ofwel het beleid:

Citaat :
4.2 Spam (onzinnige reclame en berichten) wordt niet getolereerd. Berichten die niets toevoegen (antwoorden met weinig relevante tekst, of alleen smileys) zijn ook spam. Alle post's moeten met het betreffende topic te maken hebben.

Jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16za 24 dec 2011, 20:21

Kleine toevoeging. Als je voorganger offtopic post dan kun je dit melden via de meld knop rechtsboven het bericht en zelf post je dan gewoon ontopic!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16za 24 dec 2011, 20:34

ja maar mijn punt is eigenlijk dat het voor mij niet duidelijk was dat het offtopic was. ik vond het namelijk betrekking hebben op het topic.
bijv: offline topic, ik zeg dat ik de ceadeus (alleen offline) irritant vind
waarom is dit dan offtopic
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16za 24 dec 2011, 20:41

Persoonlijk weet ik niets van MH3 af, daar modereer ik dus ook niet. Ik weet zeker dat dit een goede reden zal hebben en neem aan dat de desbetreffende moderator deze je zal uitleggen. (even wachten dus...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16do 19 jan 2012, 09:02

wow, duim omhoog voor de moderators Very Happy de mods zijn echt gwn chill Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16do 02 feb 2012, 17:51

ik vind dat je in het off topic je niet te streng op offtopic gelet moet worden. de off topic topics zijn juist bedoeld om lol te hebben en dan vind ik ook dat je dit mag doen bij een spel bijv. ik zeg wat jij denkt

antwoord op spel: drooge humor

antwoord op iemand vraag of aanvuling: ( niet op de natte humor bedoeld )

en dit maakt vanuit mijn kant van de off topic topics zo leuk. om lol te hebben.

ik zeg dit nu niet omdat ik nu mijn eerste waarschuwing heb gekregen maar dat doe ik door deze dingen het off topic gedeelde zo leuk maken

nog bedankt voor het tijd bestenden aan deze klacht en het is mijn mening
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16do 02 feb 2012, 17:59

aanvulling op het antwoord is geen probleem maar tussen haakjes een compleet ander gesprek voeren is wel een probleem !dit zijn 2 verschillende dingen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16do 02 feb 2012, 18:08

maar dit bedoelde ik er ook mee dat maakt het leuk om met elkaar het spelletje te spellen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16do 02 feb 2012, 18:37

Een spel speel je voor het spel en wil je het ergens anders over hebben doe je dit in een ander topic of in een chatbox. En nogmaals, een aanvulling op je antwoord mag gewoon maar te ver offtopic dus niet.

Verder heb je je mening gegeven en ik heb gereageerd dus dit is klaar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieuwert88
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Rieuwert88


Aanmelddatum : 25-10-11
Berichten : 55

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16vr 17 feb 2012, 20:27

Mijn topic over mw3 werd gesloten maar ik weet niet waarom dus ik maakte een nieuw topic daarover aan. En toen zei een moderator dat ik een waarschuwing kreeg ondat ik 2x de zelfde topic had geplaatst. Ik vind dus die waarschuwing onterecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16vr 17 feb 2012, 20:41

Als je de reactie had gelezen zag je dat er al een topic bestaat over MW3 Wink Waarschuwing was dus terecht want een topic zal nooit voor niks gesloten worden. En dan moet je dus nooit een 2de topic maken.

Reactie in je 1ste MW3 topic:
The Goonch!! schreef:
ik heb hem Wink ik ben ook een zeer actieve speler op mw3! zet je ally code hier neer en ik voeg je zsm toe Wink

btw 10e prestige.. hoeveel uren heb je dan erover gespeeld om zover te komen?

ik zit nu in me 2e prestige.. groene logo.. lvl 48 geloof ik.

en hier is al een topic over.. https://nedclan.actieforum.com/t431-cod-modern-warfare-3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klachten/complimenten over het Modbeleid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten/complimenten over het Modbeleid   Klachten/complimenten over het Modbeleid Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klachten/complimenten over het Modbeleid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Feedback & Help-
Ga naar: