[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende
AuteurBericht
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16wo 20 jun 2012, 18:40

gvd m'n opa & oma's huis is in de fik gevlogen dus ik zal een tijdje niet on komen.

Update: Niemand is gewond geraakt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16wo 20 jun 2012, 19:17

whoo, hoe is de brand ontstaan?

gelukkig is er niemand gewond Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16wo 20 jun 2012, 19:37

wajoow da's echt kut voor je bram :( gelukkig is er niemand gewond idd
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16wo 20 jun 2012, 19:50

das niet niks vriend! gelukkig idd dat er geen gewonden zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16wo 20 jun 2012, 19:50

wooow heftig man! Gelukkig is er niemand gewond geraakt...
Sterkte voor je opa en oma!
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16za 23 jun 2012, 12:02

oh dat is echt kut, sterkte!!
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16za 23 jun 2012, 13:34

Met m'n opa en oma gaat alles nu goed, aannemer komt binnenkort om reparatie plannen te maken en ze gaan ook binnenkort al het as uit de woning halen Smile

Wat ook heel fijn is dat m'n gips van m'n hand af is Smile Ik zal nu dus weer vaker op wot online te vinden zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16za 23 jun 2012, 17:53

fijjn van gips en hopelijk is alles bij je opa en oma snel weer op orde
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16di 26 jun 2012, 11:14

ik ben ook weer terug nouja zo goed als

ik ben ook ver heen WEEEHEEE! XD

nu eerst effe slaap inhalen van 4 dagen want zonder energie val ik inslaap op mijn toetsebord XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16di 26 jun 2012, 13:26

Goed om te horen dat je weer heel terug bent gio Razz

Succes met herstellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16di 26 jun 2012, 18:09

welcome back jongen. BF3 wacht toch wel he Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16zo 01 jul 2012, 20:41

ik ben tot en met vrijdag niet online aangezien ik een hele drukke kamp week heb , maar wel heel leuk (hoop ik) zaterdag horen jullie misschien weer van me als ik bij ben gekomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16zo 01 jul 2012, 20:48

veel plezier sis ! tot waarschijnlijk zaterdag dan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16zo 01 jul 2012, 21:38

Veel plezier meis xx
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16zo 01 jul 2012, 23:02

ik was al een tijdje van plan om een xbox of ps3 te kopen en ik ben voor de xbox gegaan, kheb hem vandaag aangesloten en ik ga de komende tijd erg veel op de xbox gamen. Ik kom echt nog wel afentoe online Wink (zeker op C2 en MH3)

wanneer ik weer wat actiever word op de wii weet ik nog niet maar dat merk je wel Wink

ohja en ik ga 4 juli naar Frankrijk met twee vrienden dus dan ben ik sowieso de komede weken niet on Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16zo 01 jul 2012, 23:04

ook ik kondig weer mijn afwezigheid aan ik ga een paar dagen met mijn meisie weg naar spanje!!! XD
mijn zus opzoeken
beetje bakken op het strand you know the usual stuff XD

cya guys tot volgende week
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16zo 01 jul 2012, 23:08

have fun alle 2 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 07:43

Heerlijk jongens veel plezier Very Happy

Edit: ik ben vandaag een dagje naar Walibi Very Happy
Iemand die daar in de buurt woont? Kan je langskomen haha cX
Rinus iets voor je meenemen uit Walibi??
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 10:05

allebei veel plezier Very Happy

@andrea: jouw in kado verpakking Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 10:39

hele volksverhuizing hier zeg Razz
iedereen veel plezier! Wink

@realm: smooth hoor, heeel smooth XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 15:34

Iedereen veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 16:05

veel plezier allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 18:57

veel plezier allen!
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 19:15

Zo ik ben weer terug Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 jul 2012, 22:06

en tot zo ver mijn vakantie ik blijf lekker thuis aangezien mijn chickie niet hellemaal lekker is deze week ligt int ziekenhuis waarvoor precies weet ik nog niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 9 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 9 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Xbox online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: