[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16za 28 jul 2012, 21:24

ik ben weer terug guys, hopelijk hebben jullie me niet gemist? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16za 28 jul 2012, 22:11

oh, was je weg dan Razz

nee hoor, grapje. welkom terug! fijne tijd gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 29 jul 2012, 09:53

Ik ga nu twee weken weg maar naar een huisje met internet dus ik kom nog steeds on.
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 29 jul 2012, 17:55

aaaaaaaaah wat jammer nou was net blij dat ik van je af zou zijn

welkom terug mattie!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 29 jul 2012, 21:04

Welkom Back Petertje!!!

Veel plezier Matthias Wink

ik ben 6 augustus voor 2 weekjes weg naar portugal, kweet nog nie of er internet is en ik denk dat als het er is je nogsteeds niet veel van me zult horen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
MrXwiix
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 01-08-12
Berichten : 6

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16za 04 aug 2012, 21:17

Ik ben van maandag tot zondag op trainingskamp, dus ik kom dan niet online Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16za 04 aug 2012, 22:31

MrXwiix schreef:
Trainingskamp*
je kunt je bericht veranderen met de edit knop Wink

verder veel succes op trainingskamp natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
MrXwiix
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 01-08-12
Berichten : 6

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 05 aug 2012, 20:02

Noah schreef:
MrXwiix schreef:
Trainingskamp*
je kunt je bericht veranderen met de edit knop Wink

verder veel succes op trainingskamp natuurlijk!
jah weet ik maar ik zat op mn ipod en ik was te lui om te in to zoomen etc Razz maar dankje!
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 05 aug 2012, 20:29

Voor de mensen die willen weten,
Ik ben nog steeds in belgeland.
Ik ben verhuisd van Spa D'Or naar Coo, slaap nu in een huis in plaats van een tent.
Ik heb nog steeds Wifi dus ik kan gezellig beetje mee praten.
Dus actief op form nog wel steeds. Maar niet op Wii pc enzo enzo.

Groetjes en kusjes Xxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 05 aug 2012, 23:12

ik ben morge weg voor twee weekjes in portugal, laters Wink

En ik laat vast nog wel wat van me horen als er internet is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 21:22

zet jullie schrap jongens

ik zeg vaarwel........

met spijt in mijn hart moet ik jullie mededelen dat mijn thuis situatie tot zover uit de hand loopt dat ik niet meer thuis woon....ik heb hier zo mijn redenen voor alsjeblieft vraag er niet om

dit houdt 2 dingen in .........

ik zeg mijn leven als editor en gamer voor een heel groot deel vaarwel aangezien ik aant werk ga

dus ook als mod hier zeg ik vaarwel

t was een leuk en gezzelig jaar voor me bij de NA en ben nog steeds trots dat ik de eer als mod heb mogen meemaken

ik zal online komen via mijn telefoon zover ik dit kan

het ga je goed ....vrienden...fammilie Wink

hopelijk tot snel........
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 21:29

HEEL veel sterkte Gio! ik hoop echt dat je er snel doorheen komt!
het ga je goed jonge!
laten we hopen dat de situatie snel draait en je weer terug kunt gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 21:35

Lieverd neeeeeeeeeeee :(
Heel veel sterkte!!! Ik zou heel graag willen helpen!!!
Je bent een hartstikke lieve jongen en het gaat u goed!! Echt balen D;
IK GA JE HEEEEEL ERG MISSEN!!
Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 21:46

veel succes
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 22:23

Ik vind het heel spijtig dat je weggaat, je hebt je werk altijd perfect gedaan!
Ik hoop dat de situatie snel beter wordt of in ieder geval dat jij gelukkig bent!

Heel veel succes en sterkte, we zullen je missen bro!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 22:38

o nee :( dat is echt fcking erg man! ik wens je heel veel sterkte en geluk toe..

je deed je werk altijd fantastisch dus idd spijtig dat je gaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 22:40

Dude nooit.
He het ga je goed he, ik spreek je nog wel eens en ik moet zeggen dat ik je echt ga missen want ik ken je al zolang. Mocht het beter je, weet ons te vinden. *snif*
Ik zeg niet vaarwel maar tot ziens. Je was een goede aanwinst voor de crew en je was en zal altijd een deel van de familie zijn
Succes en sterkte
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 22:54

Nooooooooo Giooooooooo!

Ik hoop dat je je leven weer op de rails krijgt en dat we later weer samen ownen kunnen!

Verder wens ik je veel succes met alles en ik kijk er naar uit om af en toe wat van je te horen/lezen...

Uiteraard wil ik je ook bedanken voor alles wat je voor de NA hebt gedaan!

Gr Beav en tot.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 22:55

Zie pb..

Heel jammer dat je niet meer gwn thuis kunt zijn en veel sterkte verder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16ma 06 aug 2012, 23:51

Gio ik wens je heel veel sterkte en succes voor de komende tijd. en bedankt voor alles wat je hebt gedaan voor deze clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16di 07 aug 2012, 11:46

ook ik wens je natuurlijk heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt!
je zult er vast wel je redenen voor hebben dus als je je eigen redt komt het vast wel goed Wink
en natuurlijk ontzettend bedankt voor al je werk in de clan
we moeten nog maar eens naar de efteling gaan hea!
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16do 09 aug 2012, 10:19

Veel succes in je leven gio! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 12 aug 2012, 12:56

whuut? sterkte Gio bratha!

ik ben ook teruk uit spanjuh Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 12 aug 2012, 14:26

Bradah! Welcome back ouwe XD

Ik had je een pb gestuurd maar dat had je al gezien geloof ik haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16zo 12 aug 2012, 15:40

hij is weer back Wave
naaais. ook meteen weer een tikkeltje bruiner mag ik hopen? Razz
en je hebt toch ook wat doping voor mij meegenomen??! Wink maakt mij niet uit als het minder spul is dan dat van jou hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 12 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 12 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Xbox online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: