[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16za 31 aug 2013, 16:34

DaGoonch!! schreef:
Wb mini mensje XD
dafuq? XD

Welkom terug IRobot!
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16zo 20 apr 2014, 18:33

heren ik spreek jullie dinsdag weer , vanavond optreden met de band en morgen met mn schoonouders naar zee.
denk dat ik morgen avond te moe ben om nog iets te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 22 apr 2014, 11:01

nou mensen hebben me erg gemist geloof ik ;P

anyway i'm back

Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 22 apr 2014, 17:51

Mensen de komende tijd ben ik (in game) minder aanwezig dan sommige van mij gewend zijn. (waarschijnlijk tot de zomer)
Mijn 2de stage is namelijk vandaag begonnen. Wel probeer ik iedere dag nog het forum na te kijken Wink
Waarschijnlijk ben ik in de weekenden en op mogelijke (bij het goed inplannen van mijn uren) vrije middagen wel online Razz

Groeten,
Rage!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 22 apr 2014, 18:03

F5!

Succes ouwe met je stage!!

Groeten,
Bami!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 22 apr 2014, 21:08

Rage schreef:
Mensen de komende tijd ben ik (in game) minder aanwezig dan sommige van mij gewend zijn. (waarschijnlijk tot de zomer)
Mijn 2de stage is namelijk vandaag begonnen. Wel probeer ik iedere dag nog het forum na te kijken Wink
Waarschijnlijk ben ik in de weekenden en op mogelijke (bij het goed inplannen van mijn uren) vrije middagen wel online Razz

Groeten,
Rage!

die stage loop je gewoon overdag en 's avonds kan je gewoon lekker gamen met ons aangezien je toch geen hw hebt haha Razz

Succes Rage!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16wo 23 apr 2014, 11:59

ik ben ff een weekje inactief ivm drukke tijden op me werk
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 13 mei 2014, 09:54

vanaf volgende week beginnen mijn overgangsexamens, dit wil zeggen dat ik de komende 3 weken niet of nauwelijks online zal zijn.

mijn baan, studie etc. hangt allemaal af van deze 3 weken
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 13 mei 2014, 09:58

Begrijpelijk Gio. Heel veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 13 mei 2014, 13:11

Veel succes! !!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 13 mei 2014, 13:39

Veel succes swa!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 13 mei 2014, 17:20

Good luck buddy! Wink 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16vr 27 jun 2014, 10:26

ik ben er vanaf zaterdag een weekje niet dus ben wat minder vaak online
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16vr 27 jun 2014, 12:00

Effe een update; mijn stageperiode is bijna ten einde.
Maandag 7 juli is mijn laatste dag.
Komende week nog effe hard werken om alle verslagen af te krijgen, en dan heb ik weer meer tijd!
Wel moet ik melden dat vrijwel direct na mijn stage het vakantiewerk ook begint, maar ik hoef dan thuis in de vrije uren niets te doen! Razz

Dus zodra dutchguy weer terug is, ben ik ook ongeveer weer actief! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16za 05 jul 2014, 12:31

Na dagen van 's ochtends zeer vroeg opstaan & dagen 's avonds tot 01:00 door werken.
(kolere vleermuizen Razz )
Is de vakantie eindelijk in zicht!

JaJa! Mijn stage is (officieus) afgesloten!
A.s. maandag moet ik alleen nog in de ochtend aanwezig zijn.
Daarnaast moet ik komende week 2 verslagen inleveren op school (1ste is af, 2de is niet al te moeilijk).
Als dat is gebeurd is, ben ik voor dit schooljaar klaar! Very Happy
Het cijfer voor mijn functioneren tijdens de stage = 8.
De beoordeling voor mijn verslagen hoor ik na de vakantie.

Kort gezegd: me is back! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16za 05 jul 2014, 20:19

Lekker hoor.

Ik ben ook weer terug uit het zonnige frankrijk, normandie.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16za 05 jul 2014, 21:00

wb x2 XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16zo 06 jul 2014, 11:17

welcome back brathaaa's, nu weer lekkur gamuuuh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16zo 20 jul 2014, 14:01

Net aangekomen in het vakantieadres in Limburg. (Beav als je nu goed luistert, zou je me kunnen horen Razz)
Zoals te zien is aan deze post, is er internet aanwezig.
Hierdoor zal ik het forum ed. wel kunnen nakijken, maar gamen zal iets minder zijn.

Over 14 dagen ben ik weer thuis! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16wo 23 jul 2014, 13:03

Mijn pc is like gisteren overleden......ik heb m door het raam gegooid

anyway ben op t forum ....alleen gamen....tjah........
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16zo 03 aug 2014, 15:36

Ja mensen ik ben weer thuis van 2 weken rustig aan doen in Limburg.
Echter zal het gamen tot onbepaalde tijd minder zijn.
Momenteel ben ik 2 externe harde schijven backups van mijn pc aan het maken.
Ik kreeg namelijk vanmorgen de melding dat de hdd van mijn pc op sterven na dood is.... Shocked

Wordt vervolgd! Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16zo 03 aug 2014, 17:49

Rage schreef:
Ja mensen ik ben weer thuis van 2 weken rustig aan doen in Limburg.
Echter zal het gamen tot onbepaalde tijd minder zijn.
Momenteel ben ik 2 externe harde schijven backups van mijn pc aan het maken.
Ik kreeg namelijk vanmorgen de melding dat de hdd van mijn pc op sterven na dood is.... Shocked

Wordt vervolgd! Neutral
dat is K-walitatief U-itermate T-erleurstellend
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16ma 04 aug 2014, 01:00

Kleine update:
Mijn hdd is voor nu gereanimeerd, maar zeer onbetrouwbaar.
Volledige backups zijn gemaakt en a.s. dinsdag wordt er een nieuwe ssd ingezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16wo 03 sep 2014, 21:32

vanaf maandag(8 september) zal ik door de weeks niet veel online zijn ivm dat ik weer naar school ga, het weekend blijft voorlopig gewoon het zelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyras2
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 06-09-14
Berichten : 13

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16di 20 jan 2015, 22:12

Heren, Ik ben de komende acht (!) weken met vakantie. In deze tijd zal ik geen gamingrig hebben en ook niet online komen. Ik hoop jullie allen weer te zien in april!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 17 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 17 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Xbox online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: