[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 bespeel je instrument?

Ga naar beneden 
+14
DaBeav
~AnYo-0.0-Shika~*
Realmkiller
Xander
marijn
Sjefke
xijbor
hero
Rage
Noah
Brammm
bram
Walrus
PaRaDoX
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 23:40

Nice, ik zelf bespeel nu ongeveer 5 tot 6 jaar de ocarina. En ja, in mijn omgeving ben ik ook de enige die het bespeeld! Razz
Het soort nummers dat ik speel, zijn net als jij, zeer divers: fantasy, filmmuziek, (natuurlijk nummers uit Razz ) Zeldamuziek en folk.

Heb je ooit eens iets opgenomen, ik ben wel nieuwsgierig hoe goed je bent en hoe je tripple bass klinkt! Wink

Btw. een tijdje geleden heb ik een foto van mijn collectie gepost. zie:

Rage schreef:
Op verzoek van Beavert, hier twee foto's van al mijn ocarina's Wink
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16za 10 jan 2015, 00:38

coowl!! mooie occarina's ik ben op mijn beurt nieuwschirig eh, hoe speelt nou zo'n mounten occarina? en hoe klinkt je dragon tooth? Very Happy

k heb nog niets opgenomen tbh moet k is een keer doen, en zal is kijken of ik het op de foto kan krijgen

k k zoek nog altijd blad muziek overal van, dus mocht je t hebben en kan je t delen zou da geweldig zijn uiterraard hehehe Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16za 10 jan 2015, 08:22

Het volgende filmpje van mij is 5 jaar oud. Het was een inzending voor een youtube-contest, waarmee ik een mountainocarina heb gewonnen! Very Happy

filmpje:

In de tussentijd ben ik (naar mijn mening Razz ) beter gaan spelen.
Ik weet niet of je skype hebt, anders kunnen we via skype elkaar wat laten horen en bestanden uitwisselen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16za 10 jan 2015, 08:58

Kicke petah! Ik wist dit helemaal niet van je!!

Het klinkt wel echt kicke man! En als je dan ook nog zegt dat je veel progressie gemaakt hebt te opzichte van 5 jaar geleden..!

MAAR!!!?? DE Oracina zie ik niet leggen Razz (je weet wel.. Oracina of Time.. Zelda)
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16za 10 jan 2015, 11:30

nice moiie tempo i de vingers daar hehe, k speel nog vrij kort dus zo rap gaat t nog niet bij mij lol. maar ben op de goede weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16za 10 jan 2015, 14:43

@Bami : Goh dat je dat nog niet van me wist. Ik dacht de "oudere leden" dit wel van mij wisten! XD
Wat de OCARINA of Time betreft: een mooie replica zal ooit nog wel eens worden aangeschaft! Razz

@jeffensco : Dankje, de beurt ligt nu bij jou om wat te laten zien/horen! (misty mountain cold is een zeer mooi nummer daarvoor Wink )

@ allemaal : Zijn er nog verzoek nummers die ik eventueel kan instuderen? Denk er aan er moet wel iets van melodie inzitten! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16za 10 jan 2015, 21:26

Hand in Hand kameraden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie_5
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
Jackie_5


Aanmelddatum : 03-09-13
Berichten : 16

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16zo 01 feb 2015, 13:47

Hi, ik drum. Ik speel niet in een band, maar repeteer ongeveer eens per week in een studio van een collega van mij cheers Verder speel ik keyboard en een beetje (akoestische) gitaar. Dat laatste zou ik eigenlijk weer meer moeten gaan doen bedenk ik me nu Wink , want dat is ook zoooo leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16di 17 feb 2015, 11:02

Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16di 17 feb 2015, 22:32

Dat is wel een mooie, maar er staat helaas geen filmpje of geluidsfragment bij.
De de kwaliteit van de ocarina kan ik niet op basis van die aanbieding bepalen.
hmm.... hij lijkt op de replica van stl ocarina(als het die is, is hij wel goedkoop), maar zeker weten doe ik het niet.

In ieder geval, bedankt voor de tip bami! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bespeel je instrument? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bespeel je instrument?   bespeel je instrument? - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bespeel je instrument?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: