[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 LoZ: Skyward Sword

Ga naar beneden 
+7
DaGoonch!!
Sumner
Realmkiller
hero
Rage
PaRaDoX
Brammm
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16di 24 jan 2012, 23:03

Ja... de boss rush mode had ik eerder moeten weten Neutral
Ik zit nu in de hero's mode en begin dus weer opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16di 24 jan 2012, 23:21

bosh rush mode is echt super handig, ik ga binnenkort even 8 bosses verslaan voor shield Smile

hero mode lijkt me kapot moeilijk man :O dan zijn monsters sterker en dan krijg je toch geen hartjes meer van monsters/kruiken etc?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16wo 25 jan 2012, 09:23

Volgens mij zit het zo:
in de hero mode geeft elke hit je dubbele dammage, dus je moet je beter verdedigen Wink
Maar ik ben er net meet begonnen en heb nog geen dammage gehad Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16wo 25 jan 2012, 10:38

spannend ^^ laat me even weten hoe moeilijk het is als je een gevecht hebt gehad Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16wo 25 jan 2012, 15:32

Klote, je hebt zo'n wii motion plus ding dus wel nodig om het te spelen, heb ik verdomme eerste 5 minuten naar zo'n instructie filmpje zitten kijken voor niks....
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16wo 25 jan 2012, 16:30

aaah da's echt k*t XD gwn eentje kopen Wink zijn vet goedkoop
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16do 26 jan 2012, 19:22

Eindelijk ff ruim een uurtje kunnen spelen, sta nu voor de 1e tempel. Is allemaal wel wennen moet ik zeggen, manier van slaan ed, maakt het wel leuker. tot nu toe bevalt de game zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16do 26 jan 2012, 22:12

Tof! als je een vraag hebt, wees niet bang om hem te stellen. Ik help graag Wink

Besturing is idd wel even wennen, de steekaanvallen doet hij bij mij soms niet wat wel eens tot frustratie kan leiden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16vr 27 jan 2012, 00:32

FUUUUU!!
De hero's mode is toch moeilijker dan ik dacht. Door een paar foutjes ben ik gedood door een chuchu Embarassed

Ik ga nu bijhouden hoevaak ik dood ga Razz
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aantal keer dood: 1
Voortgang: 1/2 van tempel 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16vr 27 jan 2012, 08:36

mag je gewoon oneindig vaak dood gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16vr 27 jan 2012, 09:56

Ik ben Zelda expert, dus heb geen hulp nodig Razz maar toch bedankt.
Waar zit de hero mode dan? moet je het spel eerst uitspelen ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16vr 27 jan 2012, 10:42

@Sjefke: je mag oneindig vaak dood gaan, maar je krijgt 2x zoveel schade als je geraakt wordt en je kan bijna geen hartjes vinden.

@Summer: Als je het spel hebt uitgespeeld kan je de hero's mode ingaan.
Je oude save-file wordt dan (deels) gewist zodat je daarop opnieuw kan beginnen.
Het enige wat van je oude save-file overblijft is: je bug's, je treasures en dat de game herkend dat je het spel al hebt uitgespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16vr 27 jan 2012, 10:58

Dus je raakt wel al je wapens ed kwijt. Helemaal overnieuw beginnen dus. Soort masters quest, alleen zijn de puzzels niet moelijker maar de vijanden sterker
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16vr 27 jan 2012, 12:25

ik heb hem besteld Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16vr 27 jan 2012, 16:11

Sumner schreef:
Dus je raakt wel al je wapens ed kwijt. Helemaal overnieuw beginnen dus. Soort masters quest, alleen zijn de puzzels niet moelijker maar de vijanden sterker
dat klopt helemaal.

Ik heb tempel 2 net gehad, en ik ben niet meer doodgegaan cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16za 28 jan 2012, 07:30

wow nice rage Very Happy
hoeveel tempels zijn er eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16za 28 jan 2012, 11:17

Er zijn 7 dungeons Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16za 28 jan 2012, 22:49

poepoeee, net even boss rush mode gedaan voor hylian shield... damnnn wat was dat spannend haha Razz Ik had van te voren nog wel stamine+ en guardian+ pot genomen en ging ook heel goed... totdat ik keihard faalde bij die schorpioen! Op de een of andere manier had mijn controller niet echt zin in steek aanvallen (om zijn oog te mollen) :S Dus ik had nog maar 2 hartjes over en ik moest nog 2 bazen! Ena laatste baas was kolosos (ofso) daar een paar hartjes kunnen pakken door die pilaren te mollen, die had ik verslagen dus ik dacht als ik nu maar niet imprisoned 2 krijg (want daar faal ik nog wel eens)... en ja hoor, wat staat er voor me neus als laatste boss... the imprisoned 2 en toen dacht ik WTF! Razz Maar gelukkig maakte ik geen domme fouten en had ik hem gehaald, maar mijn hart zat echt in me keel haha Razz Damn wat een adrenaline gaat er dan door je lichaam haha Razz

zo, heel verhaal maar ik heb nu tenminste mijn onverwoestbare hylian shield die ik kan gebruiken voor de laatste temple ^^ Wave
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16za 28 jan 2012, 23:06

Dat shield is ook erg handig voor de laatste bossbattles!

Nu ik jou zo hoor ik baal echt dat ik de bossrush mode niet eerder heb ontdekt Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16zo 29 jan 2012, 00:17

Moet je voor boss rush mode de game ook uitspelen? ik wordt er namelijk een beetje naar van dat je schild kapot kan, wel super stoer dat je dingen kan upgraden trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16zo 29 jan 2012, 00:48

Nee je het is niet nodig om het spel uit te spelen voor de rush mode.
Het duurt wel effe voordat je het kan doen. (ik vertel niet wanneer, wil geen spoilers geven Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16zo 29 jan 2012, 02:00

ja, zeker balen rage. Daarom is het wel eens handig om op van die sites te kijken ;P

Boss rush mode is inderdaad ver in het spel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16ma 30 jan 2012, 21:33

Vandaag heb ik dan ook eindelijk skyward sword uitgespeeld (incl. alle gratitude crystals).

Inderdaad Rage, dat schild was verrekte handig bij laatste baas Razz

Aan heroes mode ga ik niet beginnen, omdat ik dan helemaal gek wordt denk ik haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16di 31 jan 2012, 07:37

is hero mode dan echt zo moeilijk???

nice realm Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16di 31 jan 2012, 15:30

best wel, omdat je veel sneller dood gaat! Je mag haast geen fouten maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
LoZ: Skyward Sword
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Nintendo-
Ga naar: