[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jouw unlocks + favorieten

Ga naar beneden 
+2
xijbor
Noah
6 plaatsers
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16zo 23 okt 2011, 11:55

Welke bikes, karts en characters heb jij unlockt en welke vind je het fijnst om mee te spelen?
Ikzelf heb alle voertuigen en characters en vind de mach bike één van de chillste om mee te spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16zo 23 okt 2011, 11:57

ik ben meestal een klein poppetje deze zijn vaak het snelst Wink

ik speel vooral met de magic cruiser en de quacker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16zo 23 okt 2011, 11:59

ook ik heb alle karts, bikes en characters !
ik speel altijd met Yoshi... niet omdat ik hem de snelste vind maar ben ik zo gewend van de N64 en ik rij altijd in die formule 1 kart. bikes alleen voor de bekers gedaan en toen eigenlijk niet meer. misschien dat ik daar weer mee ga beginnen omdat ze sneller zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16zo 23 okt 2011, 12:04

de karts zijn vooral fijn vanwege hun gewicht; ze kunnen lkkr beuken en zijn erg handig als je vaak in de drukte racet maar ik ben meestal de gene met perfecte start met motor waardoor ik aan het begin al lekker voor lig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 24 okt 2011, 22:47

meestal neem ik yoshi en dan dolphine bike ofso, soms ook baby luigi omdat die gewoon masterlijke uitspraken heeft Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 24 okt 2011, 22:58

het maakt echt uit welke character je neemt he!
(voor wie het nog niet wist Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16do 29 dec 2011, 22:50

ik heb ook alles (ook al speel ik het al 2 jaar niet ofzo XD)
maar ik vind Funky Kong het fijnste. hij heeft namelijk de hoogste topsnelheid en met hem hem ik (bijna) alle timetrials gedaan. wel allemaal gehaald maar niet allemaal met Funky Kong. Bowser Bike ftw Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16vr 06 jan 2012, 12:25

ik faal met mkw dus heb ik ook niet alle dingen geunlokt maar ik spel eigelijk altijd met mijn mii
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16zo 08 jan 2012, 22:35

ik speel vaak baby daisy of toad/toadette (een baby) en dan neem ik quacker of magikcruiser Wink

bij grote poppetjes neem ik meestal bowserbike en bij medium is mach bike wel chil =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 08:30

waarom vind je een lichtgewicht fijner? (het maakt wel degelijk verschil)
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 09:32

quacker is idd het lichtste vortuig van het spel Razz

maar lichtgewicht voertuigen hebben vaak goede acceltration(ofzo) (opstarten),goede mini turbo en soms goede off-road

ze kunnen best goed zijn en als je voorop rijd is er toch niemand die je beukt Wink

het is ff wennen maar ik vind ze erg snel en fleksiebel =]

maar ik speel ook met bikes en kart die hoge weight hebben hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 09:38

Heavyweights hebben de hoogste topsnelheid, daarom gebruik ik ze meestal. bikes vind ik in de meeste laps het fijnste omdat ze scherpe bochten maken, maar soms zijn de karts veruit het fijnste omdat er geen scherpe bochten inzitten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 09:42

ik rij bijna nooit met karts, bikes nemen scherpere bochten (zoals jij al zei) en bij bikes vind ik manual wat fijner, ook dat je willie kan make is cool =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 09:51

ik gebruik altijd manual, dat vind ik sowieso fijner

wat ik dus het meest gebruik:
Funky Kong met Bowser Bike op manual
maar ik gebruik eigenlijk altijd wel zwaargewichten


Laatst aangepast door Sjefke op ma 09 jan 2012, 15:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 09:56

maar bij een auto neem ik wel soms automatic want je moet bij sommige auto's wel heel vroeg begin met naar links leunen met manual XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 10:45

ik doe juist het omgekeerde wat jij doet xijbor. maar je moet nooit met een lichte auto op raimbo road rijden het eergste cicreu ever
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16ma 09 jan 2012, 15:56

Ik gebruik bijna altijd diddy kong op mach bike (chill bochtenwerk en voor de rest redelijk avarage)
Bij time trials gebruik ik altijd funky kong op bowser bike zoals velen, maar op het circuit vind ik die niet fijn omdat je heel sloom opstart
Terug naar boven Ga naar beneden
nintendoss
Sergeant
Sergeant
nintendoss


Aanmelddatum : 18-12-12
Berichten : 128

Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16do 11 apr 2013, 22:31

mijn favoriet nooit gepost Razz

maar goed mijn favoriet is Yoshi in de Mach bike XD wie anders XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw unlocks + favorieten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw unlocks + favorieten   Jouw unlocks + favorieten Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw unlocks + favorieten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MKW-
Ga naar: