[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 CoD : Modern Warfare 3

Ga naar beneden 
+9
Sjefke
Noah
Realmkiller
Walrus
Sumner
xijbor
PaRaDoX
DaBeav
DaGoonch!!
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16za 12 nov 2011, 11:30

Ik ga 'm sws niet voor Wii kopen en alleen voor pc als de prijs even wat daalt (wat niet gaat gebeuren aangezien wat voor spel cod ook maakt 't gewoon een hype wordt...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16za 12 nov 2011, 12:49

FC 0596-6123-2525
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16za 12 nov 2011, 15:10

beav niet meer mij killen he Razz
Maarvik heb de story mode uitgespeeld tot 25% en toen hield ik het niet meer en ben ik online gegaan!
En ik vind het een heerlijk spel zowel off als online.. Offline is knap moeilijk.. bij online is het een kwestie van de wapens en de maps goed leren kennen en dn kan je faan levelen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16za 12 nov 2011, 16:25

Hahaha jij had me ook een paar x hoor :p Wat is je fc? Hoef ik je niet te killen hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16za 12 nov 2011, 17:38

Beav ik ben bij me gf.. Dus heb niet me FC van thuis zeg maar.. Die krijg je maandag en dn voeg ik jou en sumner gelijk toe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16za 12 nov 2011, 19:34

Dat is goed. Ik zal jullie dan ook ff toevoegen en eventueel gio als hij hem gedownload heeft...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16ma 14 nov 2011, 19:14

2942-6088-0115 me fc Smile

Beav en Sumner.. ik heb jullie toegevoegd Wink

en beav?? hoe kan je kleur in je naam veranderen??
ben nu nog lvl 1 omdat ik NU ga beginnen met me online shit..
of kan je pas je naam aanpassen na een bepaald lvl??
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16ma 14 nov 2011, 21:45

Kleuren in de naam kan altijd ! Is niet level gebonden ofzo...

shift en dan ^ en dan 1 = Rood
shift en dan ^ en dan 2 = Groen
shift en dan ^ en dan 3 = Geel
shift en dan ^ en dan 4 = Blauw
shift en dan ^ en dan 5 = Licht blauw
shift en dan ^ en dan 6 = Roze
shift en dan ^ en dan 7 = Oranje
shift en dan ^ en dan 8 = Grijs
shift en dan ^ en dan 9 = Donker grijs
shift en dan ^ en dan 0 = Zwart

zoals ik het nu heb is : shift ^ 3 [NA] shift ^ 1 Beav ! al ga ik nog wat anders maken met me naam en kleuren Wink




Laatst aangepast door Beav op di 15 nov 2011, 00:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16ma 14 nov 2011, 23:25

Zal het vrijdag of zaterdag ff aanpassen, ik kan dan pas omdat ik een nogal drukke week op school heb. Ik heb nog wel wat oefening nodig, ik zuig nog echt... singleplayer al uitgespeeld, zo klaar mee dus
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 00:32

Me naam is nu trouwens [NA]Beav om de kleuren maar bij de forum kleuren te houden hahaha zou missschien wel leuk zijn als we dezelfde kleuren gebruiken ??

shift ^ 1 [NA] shift ^ 2 (je naam)

en ruudje ? 2 accounts ?? 1 bij je gf en 1 thuis neem ik aan ?

JUGGERNAUT FTW !!! moest ik ff kwijt XD level 50 alweer... gaat snel aangezien ik vrijdag pas ben begonnen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 09:09

Ben je nu al lvl 50 beav??? :O er zitren ook al lvl 80ers tussen.. Echt bizar!
En 1 account bij me gf en de andere thuis!!
Ik zuig ook nog hoor online.. Ik haal constant 10/12 ongeveer met me k/d! :(
1 nadeeltje vind ik wel dat ik al een paar x ge-respawnd ben midden in de vuurgevechten.. Beetje jammer :p en dat je soms een heel magazijn leeg moet knallen om iemand anders te kunnen killen is ook jammer :p

ma ik ga me naam vanmiddag gelijk aanpassen hoor!! Eenheid is een balangrijk onderdeel van een clan tenslotte :Pp
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 14:29

yup level 50. Heb zondag en gister heel veel gespeeld.
Tot level 20 was ik ook slecht en was me k/d maar 0.7 en toen kwam ik erachter hoe de strike packages werkten en heb ik eens aan me wapens gesleuteld. Nu sta ik vaker 2/1 en af en toe 3/1 of hoger. Me k/d is nu alweer opgelopen naar 1,2+ en blijft stijgen Smile
Ik heb al in gehackte potjes gezeten. Er zijn veel hackers actief! Level 80 met 10de prestige in 12 minuten is een beetje te snel hahaha En het is ook jammer dat je een hele clip in iemands rug schiet op een meter afstand en dan draait hij zich om schiet jouw neer met een paar kogels.

En eenheid is idd belangrijk XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 15:44

Ja zwaar klote joh dat je soms iemand moeilijk gekilt krijgt..
En welk wapen vind jij nu het fijnst beav? Ik speel nu met de scar-l .. (het best wapen tot nu toe) maar nogsteeds 3x niks! Of merk je als je een weapon upgrade krijgt dat je wapen daadwerkelijk beter word?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 16:57

Ik speel zelf met de ump en bij upgrades merk je toch wel verschil. Vooral groter magazijn vind ik erg prettig.

Ik heb wel andere wapens geprobeerd maar ik kom er nog niet mee uit de voeten... Eerst maar eens alles met de ump klaar spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 17:46

okee mooi Smile en sorry dat ik vanmiddag quitte swa.. maar ik moest eten!!
ik ben nu iig heel de avond online.. totdat de voetbal begint althans!

greetz!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 18:44

dan kom ik nog snel ff Razz ik was 2 potjes nadat je weg was gegaan ook weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 19:35

De manier waarop ze het in BO deden met wapens en perks ed kopen vond ik veel beter. Nu moet je eerst een hele tijd met een wapen spelen voor je de leuke upgrades krijgt. heb nog het meest gespeeld met de CM901 en heb ook even met type 95 gespeeld mmaar die werkt op dit moment niet goed omdat je gewoon te veel kogels nodig hebt en het een burst weapon is
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 19:46

Klopt sumner. Al heb ik geen BO gespeeld online maar het duurt wel ff voordat je de leuke dingetjes voor een wapen krijgt. En met sommige wapens is het echt lastig om goed te killen. Ik ben iemand die het liefste alles vol speelt maar dat gaan in dit spel toch niet lukken denk ik!

Net ff met ruudje gespeeld! 1ste potje had ik nog 20-5 en daarna werd het steeds minder helaas. Laatste potje was iets van 10-8. Wat ruudje gemaakt heeft verteld hij misschien wel zelf XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 19:56

hahaha gemeen om een balletje op te gooien over me scoren beav!! lullo! hehe!
mijn score was iig niet 20 - 5 zoals,... Beav -.-
maar ik word al beter! (ken je nagaan hoe ik was beav Razz )
Maar ff wat anders.. voordat jij online kwam.. toen was ik a juggernaut.. maar wtf is het nut van juggernaut? en kan je alleen maar mensen met je scherm slaan en granaten gooien?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 20:30

Hahaha ruudje XD
juggernaut: wapen wisselen en dan gaat schild op de rug en heb je machine geweer. Tenminste dat heb ik altijd gedaan. En schild ff gebruiken als je flunk aangevallen word met granaten enzo en dan snel terug schieten. Ik weet niet of dit level gerelateerd is eigenlijk...

Ben net snel gestopt... Ik werd steeds gekilled door een level 4 die ik niet kapot kreeg grrr! Al lang geen rage quit meer gedaan haha maarja nu moest het ff. Nu kijken of die duitsers slaag krijgen en anders ga ik weer online Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 20:33

ja mooi kut! ik dacht dat ze half 8 moesten! dus ben een uur te vroeg offline gegaan! maar net als wat jij zegt.. als het niks is tegen die mannschaft dn ben ik ook zo weer online Razz

ik dacht dat je met juggernaut juist extreem dodelijk was.. niet dus Razz ma bedankt iig beav! zie je MISCHIEN zo wel weer online Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 20:39

Hahaha de voorbeschouwing begon uurtje geleden :p

Hij is ook dodelijk hoor! Flinke zware gun met veel kogels, Heftig pak aan als bescherming, Extra shield, Redelijk snel! Ik heb daar mijn streak van 11 mee behaald XD Let wel op als je juggernaut bent want dan komen de enemies net zo snel op je af als vliegen op stront haha wel goed om ze dan te killen Wink

aleens de assault drone gehad? Lastig om ermee te schieten en ze knifen me vaker kapot pfff

Edit om 21:15 - ik ga weer online...
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 21:27

Er wordt hier heel veel gepost, misschien een idee om het bij de wii-spellen te zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 21:44

We zijn nog maar met 3 actieve spelers...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16do 17 nov 2011, 01:34

Ondertussen ben ik lvl 61 en speel ik met de scar l aangezien ik niet meer veel xp krijg met de ump (klaar op enkele attachments challenges na)... Geweldig is die niet maar word wel beter met de upgrades uiteraard en als ik ff teveel gekilled word zal ik terug switchen naar de ump lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
CoD : Modern Warfare 3
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» COD Modern warfare II vs Black Ops
» Friend codes - Call of Duty: Modern Warfare 3 Wii
» Chivalry: Medieval Warfare

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MW3-
Ga naar: