[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spec Ops Mode

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16zo 18 maa 2012, 12:29

Ik heb vrijdag voor het 1e de spec ops survival speel modus geprobeerd.. het was wennen in het begin.
ik kwam vaak zonder bullets te staan omdat ik nog niet gewend was dat je die tussendoor moet kopen Razz
Ook zat ik met een gozer die echt al pro was in deze mode, hij wist precies met welke wave hij welke enemies kreeg!! (juggernauts, helicopters, honden)
dat is ideaal want meestal moet je aantal seconden wachten totdat de volgende wave begint.. en toen begon hij al vollop claymore's te planten overal Razz

ik zal dus minder bij de multiplayer mode online zijn Razz

hoe denken jullie over de spec ops survival mode!!?? Smile

hier een filmpje van zomaar iemand in seatown.. Het beste level om spec ops in te spelen.

https://www.youtube.com/watch?v=OR2YsG4Qo98&feature=g-all-lik&context=G2850e48FAAAAAAAAHAA
Terug naar boven Ga naar beneden
USAS12 (JIM)
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
USAS12 (JIM)


Aanmelddatum : 17-07-11
Berichten : 20

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16zo 18 maa 2012, 23:07

bij iedere wave wordt vermeld wat er komen gaat, als je goed luistert.
en hij kan het niet uit zijn hoofd weten want het is bij iedere map anders!
btw, hoe hoger je level bij spec. ops. hoe meer geld je krijgt per wave, hoe sneller je betere wapens kan kopen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16ma 19 maa 2012, 00:21

spec of is echt wel tof, kheb het zelf ook een aantal keer geprobeert en ging best goed.
Verder vind ik outpost en arkaden een leuke map om dit op te doen omdat je daar echt een soort bunker voor jezelf kan bouwen met turrets claymores enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16do 29 nov 2012, 22:01

dit moeten we echt eens gaan doen Razz
ziet er cool uit ook al heb Ik een beetje medelijden met die ventjes in de eerste rondes XD
die upgrades moet Ik nog eens goed bekijken.

heb jij daar nog tips voor Smile?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16za 01 dec 2012, 10:32

In spec ops zijn mrr bepaalde maps geschikt voor deze mode.. Dat vind ik tenminste.. Er zijn level waar je je ammo en explosives helemaal aan de andere kant moet halen omdat er vlak bij je ammo en explosives geen schuil plaatsen zijn.

In resistance bv heb je je ammo en explosives aardig dichtbij staan als je vanaf de plek speel waarvan ik dat doe (daarom is deze post persoonlijk zoals ik het vind)
Dit is een groot voordeel.. Want ben je in een open level zoals village en je staat in de grotte 2 choppers uit de lucht te schiete en je ammo raakt op.. Dn moet je heel ver rennen voordat je bij je ammo ben en met 2 choppers boven je hoofd wens ik je veel succes.

Als je een level vaak genoeg speelt ga je de waves uit je hoofd leren, de jongens hierboven zeggen dat je het hoort maar ik heb het nog niet gehoord. Dit is een voordeel want zo kan je alvast een sqaud laten komen sentrys neergooien of claymores planten.

Als we samen in game zijn chef dn ga je gewoon elke wave achter me aanlopen zodat je beetje het beste systeem kan zien. Ook zal ik al vroeg nadat we begonnen zijn een acr6.8 voor je kopen want die heb je wel nodig. Ik swap dan met een andere gun zodat jij de mijne kan oprapen.

En upgrades hoe bedoel je?? Jje weapon upgrades? Als je nog lvl 1 bent is dat nog lang niet van toepassing. XD

ow en de ventjes in de 1e wave lopen met een model 1882 shotgun ofzo.. En jij met een kleine handgun XD dus zo zielig is dat niet haha.

Als iets niet duidelijk is hoor ik et wel ouwe trekpop
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16za 01 dec 2012, 11:11

ik heb dat filmpje gekeken en die vent kreeg na een aantal waves zo'n kost erbij waar je perks kon kopen geloof ik. en hij gebruikte idd die shotgun van die poppekes, daar deed hij redelijk wat rondes mee.
maar je kunt allemaal verschillende wapens kopen en lethals enzo en dus ook perks als ik het goed heb gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16za 01 dec 2012, 11:28

Klopt maar of perks bij deze game mode zin hebben vraag ik me af.. De tegenstander komt op jou af.. Altijd.. Mischien een sleight of hand en quickdraw.. Maar ik vind in deze mode perks hele erge geld verspilling aangezien je die doekoes hard genoeg nodig heb voor je refill ammo and other kinda shizzle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16za 01 dec 2012, 11:54

DaGoonch!! schreef:
Klopt maar of perks bij deze game mode zin hebben vraag ik me af.. De tegenstander komt op jou af.. Altijd.. Mischien een sleight of hand en quickdraw.. Maar ik vind in deze mode perks hele erge geld verspilling aangezien je die doekoes hard genoeg nodig heb voor je refill ammo and other kinda shizzle.
scavanger om geen ammo meer te hoeven kopen?
ik weet het ook niet hoor. die vent kocht alleen Sleight of Hand en ik heb niet veel verder gekeken. het waren in totaal 10 fimpjes ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16za 01 dec 2012, 12:15

Dat zou kunnen.. Maar ik ben level 26 geloof ik nu.. En ik kan nog lang niet alle perks kopen.. Dat duurt voor jou ook nog wel ff XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16wo 05 dec 2012, 18:32

Spec Ops Mode 20121205182820

take these bitches! i did it all alone!! Very Happy chef? nu verwacht ik van jou ook een foto dat je wave 26 haalt, ALLEEN!

bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16wo 05 dec 2012, 21:17

hahaha wel toevallig dat wij ook wave 26 hebben gehaald XD (toch?)
ik denk niet dat ik dat alleen ga doen... 50 minuten forever alone.. meh doe maar niet Razz
met zn tweeën was veel leuker Very Happy vind je niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16wo 05 dec 2012, 21:20

met zijn 2e is het altijd leuker om dit te doen Smile dan moet je elkaar echt helpen.

alleen de fijne kneepjes moet je nog leren tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spec Ops Mode Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spec Ops Mode   Spec Ops Mode Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spec Ops Mode
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afspreek topic voor MW3
» Story mode
» Arena Mode
» favoriete mode
» Stronghold mode team NANL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MW3-
Ga naar: