[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spelersnamen

Ga naar beneden 
+16
Pagasus45
Generation
Daveklo
Mark (supermarkie)
kickvannick
GrafZerk
rubenkobus
willenhalt123
EdGrr
jeffensco
AlessioNabarro
DaGoonch!!
Dutchguy
Realmkiller
Rage
cplpatrick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Spelersnamen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelersnamen   Spelersnamen - Pagina 3 Clock-16x16za 14 feb 2015, 20:16

ik snap de discussie niet helemaal want bij vesting (of iig een clan gevecht) was eerst Skype een must en nu is TS3 een must. een mic is nog nooit een must geweest. dit geld puur en alleen voor vesting gevechten. wat mensen in pelotons doen of wat ze in hun eentje op wot doen moeten ze zelf weten! ik hoop wel dat de TS3 server actiever word zodat we niet voor niks gaan betalen straks Wink
uitzondering is als we 1 speler te kort komen bij vesting! dan kan het wel eens zijn dat we een speler zonder TS3 erbij pakken maar we merken dan altijd meteen dat het slechter gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Spelersnamen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelersnamen   Spelersnamen - Pagina 3 Clock-16x16za 14 feb 2015, 20:50

DaBeav schreef:
ik snap de discussie niet helemaal want bij vesting (of iig een clan gevecht) was eerst Skype een must en nu is TS3 een must. een mic is nog nooit een must geweest. dit geld puur en alleen voor vesting gevechten. wat mensen in pelotons doen of wat ze in hun eentje op wot doen moeten ze zelf weten! ik hoop wel dat de TS3 server actiever word zodat we niet voor niks gaan betalen straks Wink
uitzondering is als we 1 speler te kort komen bij vesting! dan kan het wel eens zijn dat we een speler zonder TS3 erbij pakken maar we merken dan altijd meteen dat het slechter gaat.
dat bedoelde ik ook, het zal mij, heel kort door de bocht, een "worst" wezen dat mensen heel af en toe fortificatie zonder mic/TS doet omdat ze een keertje invallen voor iemand of in een platoon willen. maar als ze vaker mee willen doen en in het vaste team willen, ze wel "verplicht" of het liefst, TS en mic hebben, omdat (zoals paga al zei) het simpel weg veel lastiger is om het via de chat aanwijzingen te geven.

dat is waar de discussie (volgens mij) over gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Spelersnamen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelersnamen   Spelersnamen - Pagina 3 Clock-16x16za 14 feb 2015, 21:03

Volgens mij is er helemaal geen discussie paga en dutchguy denken/zeggen hetzelfde misschien niet altijd even duidelijk geformuleerd maar als je goed leest zegt paga hetzelfde als waar dutchguy op doelt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Spelersnamen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelersnamen   Spelersnamen - Pagina 3 Clock-16x16za 14 feb 2015, 21:23

klopt maar DaGoonch zat er ook nog tussen Razz maar aangezien we een tig aantal weken geleden al afgesproken hebben dat luisteren een must is en praten niet snap ik niet waar het nu weer vandaan komt. het is iig duidelijk dus we kunnen weer on-topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Spelersnamen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelersnamen   Spelersnamen - Pagina 3 Clock-16x16zo 15 feb 2015, 07:36

Dazhbog schreef:
Lordtom2, welkom....


wat betreft het gebruik van ts3 bij fortificatie is er een verschil tussen nanl en nanl2

in nanl2 is het niet verplicht.



Edit: Dazhbog niet dubbel posten. Edit je post de volgende keer! -Rage
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spelersnamen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelersnamen   Spelersnamen - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelersnamen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spelersnamen
» Spelersnamen
» Spelersnamen
» Spelersnamen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: