[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Beav's WoT filmpjes

Ga naar beneden 
+5
Realmkiller
DaGoonch!!
Rage
snooyer
DaBeav
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 02 okt 2013, 18:43

Dat zijn weer een paar lekkere potjes beavert!
Vooral de acties die Jg.PzE100 en de E100 is mooi XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 02 okt 2013, 19:13

T71: ik zie iemand even een JgPzE100 owne XD en toch wel makkelijk he mmarszel die C knop om te herladen?

Is6: had beter gekund? 3300 damage is niet goed genoeg? Tis maar waar je tevreden mee bent.. en wat iiktotaaal niet snap is, waarom doe jij 5 a 6 keer maar 127 a 128 damage?

T28 prototype: is LEKKAH!!



Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 02 okt 2013, 19:30

ik plaats de AMX 12t toch ff in deze nieuwe post want ik heb nog een filmpke XD



ook heb ik nog een lekkere beuk op dit kleintje haha achteraf zag ik dat ik makkelijk beide kills had kunnen maken XD


@ Bami: me gewone shells waren op... ik schoot die T28 prot met HE Wink misschien wel beter want anders =deed ik misschien wel geen damage op de koepel !
Over de IS-6 kan zeggen dat het beter kon qua kills... ik had daar makkelijk top gun kunnen halen. de damage was idd wel goed maar kon dus net ietsjes beter Razz
het herladen gaat nu beter al vergeet ik het toch wel soms of ik herlaad gewoon te laat pas... (zie AMX 12t filmpje bv)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16do 03 okt 2013, 05:58

Jammer dat het potje niet een halve minuut langer duurde :( anders had jje die kv1 ook nog mooi kunnen killuh :(

Verder heb ik nog NOOIT iemand met een beschadigde gun zoveel x iemand zien hitte terwijl hij rijd! Amx pro!

En die damage mod die je hebt, die bijhoud hoeveel damage je doet, daar moet je mij ff de link van geven en uitlegge waar ik ehm moet droppe in me map XD

Latah! ROEEDDIEE gaat werkuh!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16do 03 okt 2013, 08:06

dus het is wel opgevallen met die beschadigde gun heel wat hitten XD enigste goeie potje ooit met me AMX 12t geloof ik... en het potje hoefde niet langer te duren want er was 1 tank onderweg naar mij !

die hitlog is onderdeel van me xvm mod package... ik weet niet of die ook los kan maar anders proberen we dat gewoon eens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16do 03 okt 2013, 16:06

Nou dat was me niet opgevallen dat je damage deed met een beschadigde gun. Dat wist ik al heel goed dat je dan alsnog damage kan doen. Wat ik niet wist ISSSSS dat je met 40/50km/h rijd, dat je aim cirkel je hele beeld in beslag neemt en dan alsnog enemys op ong 100 a 150 meter kan raken.. de meeste lukt dat nog niet eens als ze stil staan.. (dan neem ik een voorbeld aan me eigen) gekker nog.. de meeste mensen zouden het niet eens proberen!! Maar JIJ, JIJ bemt in die game de absolute BOSS!!

OW EN DAN HEB IK NOG EEN HEEEEL KLEIN PUNTJE VAN KRITIEK MMMM VAN MARSZEL XD..

Ik vind dat je onnodig lang wachten met het repareren van je ammorack in je is-6 game.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16do 03 okt 2013, 16:48

dat bedoelde ik ook met die beschadigde gun en hitten... ja ik ben de snelste niet met dingen repareren of herladen en shizzle... ik probeer het steeds beter te doen dus hopelijk zie je over een jaar verbetering in me filmpjes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16ma 07 okt 2013, 18:26

weer 3 filmpjes! de 1ste is vreemd, de andere 2 zijn met veel damage Wink

vreemdste team schade door mij...


T28


T28 prot.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16di 08 okt 2013, 18:43

1; waarom vreemde team skade? je skiet gewoon vlak langs de turret van die dude XD

2; dikke vette poepstrakke gameplay moat! 4000+ damage, dat is niet niks! gewoon lekker campe en alles raken wat er te raken valt XD jammer dat je Rage niet kon helpen te overleven!! :( ow btw.. die drift op het eind is ook wel boss! ik kan alleen drifte met mijn e25 en mijn t50 XD jij doet het met een t28 XD btw2: Ik zie dat je lage hit ratio niet alleen door je lage tier games komt.. XD

3; lekkere game ook!! jammer van die laatste kill die je net werd ontnomen :( ook hier, waarom skiete als je niemand ziet? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16di 08 okt 2013, 21:45

ja zoals ik het gefilmd heb zie je dat ik er gewoon vlak langs schiet. als ik jullie liet zien hoe ik het ingame zag (volledig ingezoomd & geaimed op de poepert van die tank) dan zou je het vreemd vinden XD

ja dat gevalletje bij rage... ook de ISU naast me raakte die IS-3 maar niet :( ach die hit ratio... sinds ik geen 3tjes meer rij gaat het wel beter Razz geen 200 missers meer in een game met die poep proppe skieters...

ik anticipeer ! check die AMX 12t gaame nog eens. dan zie je wel ik bedoel als ik 2 die scout raak Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 09 okt 2013, 05:39

Ja je zal best eens iemand raken als diegeen noet gescout is xDmaar dn skiet je 7 van de 10x mis.. dat komt omdat als je op een gescoute enemy aimt er toch een soort aim assist optreed. Chevk maar als je op een enemy aimt en dan vlak naast dde enemy aimt, dan zal het tekentje van waar je shell terecht komt ineens naar beneden springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 09 okt 2013, 15:30

I know maar het zit gewoon in me... het is btw wel iets minder als in het begin haha
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 03:46

Alweer wat trollen met de T71 al ging het deze x niet zo soepel! Je kunt zeggen dat ik 3x goed weg kom XD


Ik haat het als ze me door een gebouw kunnen hitten! Na alle updates zou je verwachten dat het ondertussen verholpen zou zijn...


Nieuwe bug ? of tripte me wot gewoon eventjes???


Ik heb nog een paar stukjes gefilmd maar die komen in de volgende compilatie! Vraagje over de compilatie, zou ik een compilatie 3 minuten of 5 minuten maken? Wat vinden jullie ?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 05:58

Lekkah met je t71! Super tankie Smile om mee te scoute.. maar vooral om ondersteuning mee te geven Very Happy

Die door dat huis is logische.. die deur staat open. En als je ergens niet achter moet skuilr is het wel die barn! Want dat is een gatenkaas.

En die bug moet je me maar vertellen want die zie ik niet :( miskien omdat ik op me tel zit te kijkuh..
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 15:08

Die deur staat op een kier en die kier is te klein om doorheen te schieten... verder zaten er geen gaten in dat gebouw... ook kunnen bepaalde tanks door stenen gebouwtjes schieten, het is dus ook een soort bug.

De byg is onderaan het beeld die knipperende dode... 1 blijft op de plek en de ander (dezelfde) beweegt met mijn aim mee. Ook via telefoon te zien (als je scherm groot genoeg is XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 16:12

Hij skiet jou doowd.. door die kier heen, het kan dus dus wel, niet eigenwijs doen XD

Ik geloof nooit dat ze jou ooit eens door een gevel van een stenen huis hebben doowdgeskiet. Ik ken heel wat stenen huisjes in wot waardoor ik iemand kan killen. Maar who gives a f*ck.. het zal wel komen omdat wel verschillende cliënts hebben.. XD heaumeau XD

En ja nu ziet ik het wel XD

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 16:20

het hoort nie! raampjes en duidelijke openingen hoort wel! het is ook een feit dat russische tanks wel door sommige stenen huisjes kunnen schieten en anderen niet... google it bitch ! Razz

de mensen ingame vonden het ook vreemd en hadden het over een exploit ... maar goed wie zijn wij he bami XD

zelfde met die bug... jij hebt die niet en ik wel... verschillende clients en ik kan niet wachten tot we omgewisseld worden!!! hahaha dat zou echt nice zijn voor de afwisseling Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 16:56

Google it!? Degeen die jou doowd die is geen russian! Biatch!

Die mensen die dat ook hebben gezegd zijn net zo eigenwijs als jou. Leer maar gewoon te accepteren dat hij meer skillz en knowledge heeft als jou Embarassed

Mensen die zeggen op google dat de russians wel door huizen heen kunnen skieten.. dat zijn gefrustreerde mensen met opgekropte woede die ze op 1 of andere manier moeten uiten. Dat doen ze dus via Google. Gek dat iedereen altijd last heeft.

En ik wil graag omgewisseld worden zelfs!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 17:15

Dat over die russians was weer iets anders... 2 aparte dingen... jij wuift alles weg op frustratie, google nu maar eens. Zijn teveel hits om het op frustratie te schuiven Wink en jammer dat je niet eens een weekje op me account kan spelen XD

Ik ben erachter gekomen dat zelfs trein wagons onzichtbare gaten hebben... Kleine gaatjes waar gewoon doorheen geschoten kan worden zonder de wagon kapot te schieten en dan heb ik het niet over de onderkant en/of tussen de wagons in. Gewoon middenin de wagon. Zo is dat blijkbaar ook met sommige huizen en andere obstakels. Is wel een traings rondje waard!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 06 nov 2013, 17:54

Deal! Training rondje staat. De eerst volgende keer dat we elkaar online treffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16zo 12 jan 2014, 01:58

Ik heb weer wat geupload xDEnjoy !

Eerst een paar gewoon goeie / leuke games:




Mijn WTF game:


Een team gevecht:


Een paar top gun games:







Ook heb ik een paar Tank aas games:




En als laatste mijn , Hoeveel $ in me garage:


En dan merk ik dat ik nog niet alle top gun games geupload heb... Kan dus zijn dat ik weer iets per ongeluk verwijderd heb! Games wat ik mis: T28 Tank aas, T25 AT 7 kills... Misschien volgen deze nog maar het zit er dik in dat ik ze kwijt ben...

PS: alles in me 1ste en 2de post verwerkt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 18:46

bij deze mijn 10 kill potje ! enjoy Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 19:14

BOTS! Dit is pas praat! XD lekkah beav! En dat allemaal dankzij de steun van rinoeszz XD haha met zunne cromwell knuffel homie XD irritante kut cromwell!!

En kill steals of niet! 10 kills is een hele prestatie bra! Ik ben trots op je! Razz ghehe.

Durfde je het laatste schot niet aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 19:45

ik was aan het twijfelen... ik was te gefixeerd op die kill XD ik had gewoon meteen moeten schieten toen die op 260 stond. ik reload ja sneller dan die kv en met 2 schoten had ik hem zeker gehad. nu duurde het zolang en had ik besloten te schieten van dichtbij en dan te beuken en hopen dat ik die kill ook nog kreeg! ik had geluk door die 260 er in 1x af te knallen Razz

eigen steal ik alleen op het eind... de rest had ik toch wel verdiend Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16wo 22 jan 2014, 20:12

9 x van de 10 x zijn het JOUW kills! Die laatste is oowk gewoon jouw kill XD kv2 laad met de gun die die erop had 26sec.. dan ken jij zowat 3x skietuh XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beav's WoT filmpjes   Beav's WoT filmpjes - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beav's WoT filmpjes
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BF3 filmpjes
» Gio's filmpjes
» filmpjes
» Rage's wot filmpjes
» Beav's BF3 filmpjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: