[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Arma 2 Combined Operations + Dayz mod

Ga naar beneden 
+2
Walrus
Founder
6 plaatsers
AuteurBericht
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16zo 05 aug 2012, 15:13

Hallo, mensen
ik wou het hier hebben over naar mijn mening de meest realistische shooter voor de pc. ik weet niet of jullie hiervan hebben gehoord maar het is echt heel erg gaaf.

Review Arma II:
Spoiler:

Het heeft ook een mod en dat is zoo vet. je moet dan surviven in een super grote map. (soms wel 250 km bij 250 km)
er zijn dan zombies en bandits en het doel is dan om ook zo lang mogelijk in leven te blijven. je moet hierbij echt goed samenspelen anders overleef je het niet. team speak is dan hierbij zeer handig.
Spoiler:

het kost maar 30 euro:
Spoiler:

en de mod kan je gratis krijg op:
Spoiler:

Ik wou graag weten wat jullie ervan vinden want ik denk dat ik dit mss ga kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16zo 05 aug 2012, 15:33

Veel over gehoort/gezien. Het spel is idd heel goed uitgewerkt. Ik denk echter dat het helaas niet mijn game is want het is wel heel erg traag. Om te overleven ben je soms alleen al een kwartier bezig met een omtrekkende beweging maken om een stad binnen te komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16wo 08 aug 2012, 01:39

Heb de free version gespeeld (weet niet of hier verschil in zit met het echte spel),
maar was daar niet echt van bedenderd.
Denk zelf dat ik wacht op WarZ (zelfde makers als van de mod, alleen dan een volledig spel).
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16wo 08 aug 2012, 12:49

De mod is wel heel anders dan het spel he. Het is idd wel heel traag, maar daardoor wel heel realistisch. je moet echt alles doen en kan geen stappen overslaan
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16zo 12 aug 2012, 19:29

Ik en m'n zus gaan hem ook spelen Very Happy Hij is nu aan het installeren en dan ga ik een beetje kijken hoe het werkt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16wo 26 dec 2012, 11:54

Roytje schreef:
Heb de free version gespeeld (weet niet of hier verschil in zit met het echte spel),
Arma 2 free is grafisch en audio stuk slechter en je hebt geen campain.
Ik vindt zelf dat DayZ een toffe mod alleen zijn "hackers" irritant ze zijn niet veel aanwezig maar toch nog irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16wo 02 jan 2013, 15:30

NU AANBIEDING NU VOOR MAAR 14 EURIES tot 4 jan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   Arma 2 Combined Operations + Dayz mod Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arma 2 Combined Operations + Dayz mod
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: