[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nieuws & acties !

Ga naar beneden 
+11
arnogamer
Demoulius
BornToD1e
~AnYo-0.0-Shika~*
Realmkiller
Dutchguy
DaGoonch!!
bram
snooyer
Rage
DaBeav
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 31 aug 2012, 16:26

http://worldoftanks.eu/news/3658-last-days-world-war-ii/

dit weekend x5 ervaring voor je 1ste win !
op bepaalde tanks 50% korting
4 tanks krijgen dubbele credits
en meer !

Lees het snel zodat je weet of het zich kan lonen dit weekend (buiten de x5 ervaring dan want dat loont zich sowieso al !)

Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 31 aug 2012, 18:41

x5?!!!! Oké dan is geld wel het grootste probleem voor mijn volgende tank XD
Weet iemand of de bemanning ook meer ervaring krijgt dan? Want dan gaan mijn skills lekker snel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 31 aug 2012, 20:20

geen idee maar 5 x is wel lekker veel jammer dat ik de tanks niet meer heb of hoef aan te schaffen met deze aantrekkelijke prijzen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 07:42

Misschien wel leuk voor mensen met een Duitse tank? http://worldoftanks.eu/news/3722-german-prototype-special/
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 09:17

Cool! Maar geen idee wat ik nou aan bonussen krijg! Geen flauw benul.

Wil iemand het mij vertelle? ^^

Love German tanks! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 11:09

Ik weet ook niet precies wat de bonussen zijn maar ik weet wel dat je bij sommige tanks 50% korting krijgt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 13:12

Zo dat zou wel bizar zijn! Dan ga ik vandaag echt keihard no lifen! Bedankt voor die info iig aapje! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 15:21

http://worldoftanks.eu/news/3723-roll-out-golden-joystick-awards/

Kan iemand zeggen wat hier ongeveer in staat? M'n engels is nog niet heel goed duss Razz Maar ik kan nog wel engels genoeg dat ik zie dat het een positief bericht is XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 15:44

bram schreef:
http://worldoftanks.eu/news/3723-roll-out-golden-joystick-awards/

Kan iemand zeggen wat hier ongeveer in staat? M'n engels is nog niet heel goed duss Razz Maar ik kan nog wel engels genoeg dat ik zie dat het een positief bericht is XD

WoT is genomineerd voor beste MMO. Dat berichtje gaat erover dat als WoT wint dat wij als speler ook zeg maar "winnen" en we dus bonussen krijgen. De vraag van WoT is of we allemaal willen stemmen. Dat is het wel in het kort geloof ik Razz Als iemand het wilt aanvullen is dat prima Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 17:13

hey bram misschien heel handig voor je om google chroom te gaan gebruiken, daar zit namelijk een vertaal suggestie bij die ik ook af en toe gebruik als ik geen zin heb om engels te lezen (of als het een franse site is, doet heel veel talen vertalen)

zou zeggen probeer het maar eens

zie maar hierbeneden dit heeft google (soms heel vrij) vertaald maar denk dat je het wel doet snappen wat er vertaald staat





De Golden Joystick Awards is een van de oudste en grootste gaming prijsuitreikingen in de wereld. De winnaars worden gekozen uitsluitend door speler stemmen. Dit betekent dat alle winnaars in elke categorie worden gekozen door echte gamers. Dit jaar worden de awards vieren hun dertigste verjaardag en dus het evenement belooft te worden groter en beter dan ooit. Er zijn niet minder dan zestien categorieën in de show van dit jaar, en World of Tanks is geselecteerd om te concurreren in een van hen: de 'Best MMO van het Jaar'.

Op Wargaming, we houden van feesten en we altijd blij om nominaties te krijgen. We zijn nog blijer als we winnen! Deze keer, als we winnen, willen we de vruchten van de overwinning met jullie te delen - de spelers!

Als World of Tanks wint de 'Best MMO van het Jaar' award op de Golden Joystick Awards ceremonie op 26 oktober th , zullen al onze gemeenschap ontvangen een aantal grote bonussen, met inbegrip van ervaring multipliers en in-game kortingen:

Bonus code, die zal u 3 dagen premium account en aanvullende premie verbruiksartikelen!
Top tier voertuig kortingen (ze zullen dezelfde kosten in studiepunten als hun 'voorgangers' in de Tech Boom). Het betreft onder meer:
Tier IX Medium Tanks
Tier IX Tank Destroyers
Tier IX Heavy Tanks
Tier VII gemotoriseerde kanonnen
Tier VIII Premium Voertuigen krijgt u 15% korting!
x5 XP voor eerste zege
50% Korting op apparatuur
50% Korting op garage slots
50% Korting op de bemanning (her) scholing


Deze bonussen worden beschikbaar gesteld in het spel als World of Tanks wint de award. Als je wilt hen, je weet wat je moet doen! U bent een speler, dus je kunt stemmen op je favoriete game. Het is heel eenvoudig: volg gewoon deze paar stappen.



Om te stemmen:

Vist onze handige gids om te zien hoe u kunt stemmen!



Golden Joystick Contest Marathon

World of Tanks organiseert een reeks van wedstrijden bekend als de Golden Joystick Wedstrijd Marathon voor stemmen in combinatie met deze award nominatie. Dit is een geweldige kans voor u om te schitteren en pronken met je artistieke talenten en Commander vaardigheden! Fantastische prijzen zijn ook voor het grijpen dus zorg ervoor om deel te nemen aan deze wedstrijd. We houden een speciale wedstrijd per week. Blijf op de hoogte!



Laat de wereld zien dat tanks zijn best als het gaat om MMO's! Help ons daarna te winnen en profiteren van de bonussen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 04 sep 2012, 17:38

heb er ook even op gestemd. speel het alleen niet meer, aangezien mn internet het niet goed doet
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 07 sep 2012, 17:58

http://worldoftanks.eu/news/3756-public-test-version-80/ voor alle info over de komende update 8.0 Wink

je kunt de test client downen en eens kijken hoe het gaat uitzien en dergelijke Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16zo 09 sep 2012, 10:00

http://m.youtube.com/#/watch?v=6CpmaUXgyXE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D6CpmaUXgyXE&gl=NL

http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=wjHDl5DzdSk

Als aanvulling op beav zijn post. Voor degene die de demo niet willen downen. Eerst bovenste filmpje kijken, dan die eronder. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 02 nov 2012, 06:30

WOT heeft de joystick award gewonnen! Iedereen heeft een bonus code ontvangen voor leuke extra's!!! Cola, koffie, 3 dagen premium en meer...

Van de 2de tot de 9de is deze in te voeren. Tot de 5de is elke 1ste overwinning x5 ervaring en verschillende kortingen... Zelf zal ik de code waarschijnlijk maandag activeren. Kan ik met ruudje in peloton EN iemand anders erbij aangezien we dan premium peloton kunnen maken hehe

Misschien ook handig als iemand ff de links naar de berichten post waar de precieze acties in staan van WOT. Via me foon is dat nogal lastig. Gaat om de volgende berichten: victory party en bonus code Wink www.worldoftanks.eu dank u hartelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 02 nov 2012, 09:17

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 02 nov 2012, 16:05

ok ze zijn dus bezig met de server, ik weet niet hoelang het gaat duren maar ik werd net uit wot gekickt!

dan weten jullie dat Smile
EDIT! wot is weer in the air!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 13 nov 2012, 12:40

8.2 komt eraan. Alweer updaten dus binnenkort...
In 8.2 zit de Chinese tech tree EN 5 nieuwe Amerikaanse tanks. Ik ben benieuwd !
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 27 nov 2012, 15:52

Update: De chinese tanks zullen NIET in 8.2 zitten omdat ze nog wat verder willen werken aan deze tanks. Deze verschijnen dan in de update na 8.2... Wel komen de amerikaanse tanks en 3 nieuwe premium tanks in 8.2. verder worden nog wat maps vernieuwd...

http://worldoftanks.eu/news/4790-changes-update-82/
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 15:31

er is een sinterklaas actie op WoT !

vul de bonuscode in en krijg:
1 dag premium
5x coca cola
5x chocolade
5x pudding en thee
5x sterke koffie
5x extra combat rations ??
5x improved combat rations ??

vanaf vandaag tot 12 december kun je de code invoeren !
de code = HAPPYSTNCKDAY (allemaal hoofdletters)

ik heb mijn code al ingevuld dus ben vandaag premium. Als er meerdere mensen WoT willen doen kunen we ook afspreken om maar 1 code per dag in te vullen zodat we meerdere dagen met 3 in peloton kunnen ? Hoeft niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16do 06 dec 2012, 15:54

bedankt dat je alles zo in de gaten houd marcel Smile ik vul hem nu in en ga nu gelijk paar potjes doen! vanavond ben ik niet online en morgen van sochtends tot smiddags 3
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16za 08 dec 2012, 16:39

vandaag is het 3x XP! dus als je nog wat xptjes wil verdienen, is vandaag een mooi moment Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16di 11 dec 2012, 20:06

morgen gaat 8.2 online !!! nieuwe amerikaanse tanks en nieuwe premium tanks.
De chinese tech tree is uitgesteld tot een volgende update Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16wo 12 dec 2012, 08:17

DaBeav schreef:
morgen gaat 8.2 online !!! nieuwe amerikaanse tanks en nieuwe premium tanks.
De chinese tech tree is uitgesteld tot een volgende update Wink

http://worldoftanks.eu/en/release_notes

check hier alle punten die geupdate worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 21 dec 2012, 19:17

Van 22 dec tot 5 jan zijn er speciale acties op WoT!

Dit zijn ze:

- Up to x5 experience bonuses on the first victory or for crew until 1st of January
- Massive discounts from 10% to 90% on almost everything in game
- Check your garage from the 24th of December to find your new collector’s tank gift
- Battle Hero Medals rewarded by experience
- Gain more credits with your heavies until the 27th of December
- 10% discount on premium accounts

In deze afbeelding kan je zien, wanneer welke actie ingaat:
http://worldoftanks.eu/dcont/fb/imagesforarticles/happyholidays_calendars/wot_calenderholiday_banner_ad_001eng_v3.png

Voor de details en volledigheid check http://worldoftanks.eu/news/5337-its-holiday-time/

Veel plezier met WoT'en (ik ben zeker wel vaak online XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16vr 21 dec 2012, 19:25

dat zijn redelijk wat acties hoor ! ik zal redelijk wat spelen in de vakantie...

Tier VII Focus: Heavy Tanks
x3 experience on first victory as well as in-game discounts and profit bonuses on selected heavy tanks.
22 December – 23 December

Happy Holidays!
Massive discounts on almost everything!
22 December – 28 December

T1E6 Tank Giveaway
That’s right! Check your garage for a collector’s vehicle!
24 December

Happy Holidays Experience Bonus!
x3 crew experience on first victory!
24 December – 28 December

Hunting Trophies
Extra experience for every Battle Hero medal you earn!
25 December – 27 December

Happy New Year!


Enjoy x5 experience for the first victory with each tank!
29 December – 01 January

Happy New Year Discounts
Discounts on all sundries, from consumables to garage slots to premium accounts!
29 December – 4 January

Gift Shop Offer
Enjoy a 10% discount on premium accounts!
29 December – 4 January

check de link in rinus zijn post hierboven voor meer info Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nieuws & acties ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nieuws & acties !   WoT nieuws & acties ! Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nieuws & acties !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 nieuws en acties

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: