[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat je moet weten

Ga naar beneden 
3 plaatsers

Is dit topic nuttig
Ja, ik ga het uitproberen
Wat je moet weten 2py6n21033%Wat je moet weten Tlyp10
 33% [ 1 ]
Ja, klinkt interresant, maar teveel werk om het uit te proberen
Wat je moet weten 2py6n2100%Wat je moet weten Tlyp10
 0% [ 0 ]
Nee, ik wist dit al
Wat je moet weten 2py6n21067%Wat je moet weten Tlyp10
 67% [ 2 ]
Nee, boeit me niet
Wat je moet weten 2py6n2100%Wat je moet weten Tlyp10
 0% [ 0 ]
Nee, ik snap er niks van
Wat je moet weten 2py6n2100%Wat je moet weten Tlyp10
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3
 

AuteurBericht
Hamlap
Sergeant
Sergeant
Hamlap


Aanmelddatum : 21-06-12
Berichten : 121

Wat je moet weten Empty
BerichtOnderwerp: Wat je moet weten   Wat je moet weten Clock-16x16vr 05 okt 2012, 22:24

Ik heb een paar keer de vraag gekregen hoe ik in sommige races zo snel zo ver voor kon komen in MKW. Het is een beetje moeilijk om daar kort antwoord op te geven want er zijn best veel dingen bij MKW die maken dat jij een stuk sneller of slomer bent. Ik zal de meest belangrijke punten behandelen in dit topic, ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat het jullie überhaupt boeit.

1. Een motor is het snelst, je kan namelijk wheelies doen en veel scherpere bochten maken. Je moet dan wel de goede motor kiezen. De beste zijn toch de ''matchbike'' of de ''bowser bike''.
2. Met een wheelie kan je erg hoge snelheden bereiken, gewoon door het bijvoorbeeld op een recht stuk te doen. Maar als je na een slip of een 'trucje' (hiermee bedoel ik het doen van een trick tijdens een jump) meteen een wheelie doet bouw je nog weer extra snelheid op, naast de turbo die je krijgt van de slip of het 'trucje'. Hiermee win je erg veel snelheid
3. Een wheelie kan je ook de kop kosten als je het fout doet. Zo is het heel erg slecht om tijdens het doen van een wheelie te sturen. Hierdoor verlies je echt ongelofelijk veel snelheid. Dus stuur nooit als je in een wheelie zit, wil je toch bijsturen doe dit dan een heel klein beetje (echt een heel klein beetje), of anders eerst stoppen met het doen van een wheelie, dan goed sturen en dan een wheelie.
4. Eigenlijk moet je als je met manual speelt (wat veel sneller is, dus dit heeft zeker de voorkeur!) helemaal nooit sturen, stuur altijd d.m.v. slippen. Slip dus in de richting die je op wilt, want sturen is zo slecht, je verliest echt heel veel snelheid. Je kan alleen even sturen als je snelheid hebt van een trucje, slip of mushroom.
5. Ben je geraakt door een item zoals bijv. een redshell, (en je gebruikt match bike of bowser bike) dan kan je beter op de plaats slippen (dit doe je door slippen en gas tegelijk in te drukken) dan gewoon optrekken.


Conclusie: Het is het beste om een motor te kiezen met manual. Maak alle bochten zo scherp mogelijk en zorg dat je (altijd) een blauwe slip krijgt. Houdt de slip zo lang vast tot je denkt ik kom mooi op de weg uit en vervolg dit door meteen een wheelie te doen. Je zit nu nog in turbo stand van je slip dus je kan nog heel even bijsturen. Niet sturen tijdens de wheelie en wordt je geraakt doe dan een slip en trek niet gewoon op. Je kunt dit allemaal heel goed merken als je timetrials gaat rijden tegen jezelf, dan zie je wat wel en niet snel is. Ik vind timetrials ook echt heel leuk, weet dat veel mensen het niks vinden, maar als je tegen jezelf blijft rijden wordt het echt een uitdaging. Ik heb al tijden waarbij ik nog maar één seconde van het wereld record af zit.

Dit was het, wil je het nog eens verduidelijkt zien, kijk dan bij timetrials op je wii, daar kan je de wereld records downloaden, of zoek er een op op youtube.

Aanvullingen of vragen mogen in dit topic.


Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Wat je moet weten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat je moet weten   Wat je moet weten Clock-16x16za 06 okt 2012, 08:46

- als je een wheelie maakt en je word gebeukt remt dit heel erg af.
- je kan een low trick uitvoeren, dan spring je op de boost. Als je dit bij GBA browser castle 3 doet is er kans dat je in de lava valt
- in een jump naar beneden wijzen, met stuur naar voren buigen, met andere 'stuur' stick naar voren.
- zo min mogenlijk door items geraakt worden.
- achter je kijken wat er gebeurt.

- opzoeken hoe andere racen en dingen overnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Wat je moet weten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat je moet weten   Wat je moet weten Clock-16x16za 06 okt 2012, 10:20

ik heb vaak dat ik in de laatste 30 meter voor de finish ineens 3 rode schildjes of iets dergelijks op mn dak krijg...
dus ja beetje geluk is ook niet verkeerd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamlap
Sergeant
Sergeant
Hamlap


Aanmelddatum : 21-06-12
Berichten : 121

Wat je moet weten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat je moet weten   Wat je moet weten Clock-16x16za 06 okt 2012, 17:30

Haha ja dat is zeker waar Sjef Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat je moet weten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat je moet weten   Wat je moet weten Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat je moet weten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MKW-
Ga naar: