[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Video's van jezelf

Ga naar beneden 
+8
bram
Brammm
PaRaDoX
DaGoonch!!
Noah
DaBeav
Founder
Walrus
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 00:41

ik kan niet anders zeggen dat dat een strakke game van je was ruud ! nice 10 streak Wink ik was helemaal niet zo goed XD toch staat me iets bij dat ik die avond 1 potje erg goed was maarja deze was dat dus niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 06:12

Ik zal ff kijken vanmiddag in het archief Razz en bij de vorige post was je toch goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 09:26

Dat was gewoon normaal zeg maar haha bekijk je archief maar eens...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 17:48



Beav dit is nog het beste filmpje van jou wat ik er tussen heb zitten.. ookal is dit 'normaal' voor jou.

Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 17:53

ah cool =]

wel wat failes

but everybody makes mistakes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 20:23

dat is hem ook niet wat ik dacht... ik zal me wel vergissen ofzo XD

mooi filmpje al kon je er bij 6:10 wel meer van hebben gemaakt ! wel leuke streaks gezien Wink ga zo door Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 21:35

Beav, niet zeuren jong dan moet je zelf maar opnemen XD
nice filmpje Ruud Wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 22:40

Tnx jongens Smile de volgende GE avond zal ik uiteraard gewoon weer filmen, hopelijk volgt er binnenkort weer zon avond!..
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16do 29 maa 2012, 22:45

kun je filmen bij lobby?

als je zin hebt =)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 21:20

Tsjaa.. zo was beav heel de avond bezig

Spoiler:


en dit filmpje is echt beest!! thats the way how WE like it!

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 21:47

bij die 1e moet je gewoon niet zo scheel zijn, dat wordt gewoon afgestraft XD

die 2e is echt nice team work Very Happy (hoewel je wel 1 suicide had XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 21:50

die 2de is cool, wel jmmr van die proxie die knalde door xander
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 21:56

je moet gewoon sneller zijn !

en dat huisje inpikken was echt geweldig. echt met 4 man naar binnen Very Happy dat heb ik ook gefilmd (ik zal straks de links droppen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:21

ja dat was idd een geweldige actie in dat huisje haha XD en sorry voor die proxie ruud Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:31

Ach wat heeft het xander Razz zolang we maar leuk film matriaal hebben en er met plezier naar terug kijken Very Happy en erom kunnen lachen met zn alle want daar gaat et om Smile

en.realm en beav.. Ik speel altijd met me tegenstander.. Ik maak ze crazyy en als ze bijna uitgebloed zijn dan maak ik ze af! Dusss... Wat ik zeggen wil.. Het was.mijn bedoeling mis te schieten... Das mijn tactiek Razz of zoals jullie al eerder gezegd hebben vanavond.. Mischien moet ik toch maar een bril opzetten en nee.. Geen wc bril Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 22:58

hahaha ik ben mijn filmpjes aan het bekijken... in datzelfde potje steel je een hero kill van mij ! en nog een in ander potje outpost !

btw jij mag met ze dollen maar ik kill ze als ik ze zie.

ps: bekijk morgen maar mijn filmpje van die game. zie je hoe ik die 1ste steel (heel magazijn naast op 1 kogel na haha) en de hero pak ik wel netjes al zeg ik het zelf Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 16:36

Spoiler:

Spoiler:

titels spreken voor zich denk..

de kwaliteit is minder omdat ik de filmpjes op de laagste resolutie die kon heb geupload.. dit omdat het anders ruim anderhalf uur duurt om 1 filmpje te uploaden en nu heb ik er 2 in 3 kwartier geupload Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 16:53

[NA]Beav ownage: op 2:00 heb je alweer pech met reloaden ! michelle had behoorlijk lag XD die hero op 3:50 had IK moeten hebben. schiet ik gvd een heel magazijn leeg op de muur haha mooie 10 streak en hero kill om af te sluiten !

[NA]Xander show: Jammer dat ik hiervoor net freeze had :( wel nice game en die deaths van MI6 lawl !!! xander netjes en ga zo door Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 17:07

ik zal het proberen beav Twisted Evil wel een beetje jammer van me deaths.. dat zouden er minder kunnen zijn Wink

op 8.40 maak ik een hele mooie tripple kill Twisted Evil (game 2)
goeie titel ook Razz macaroni! en ik snap niet hoe we die verloren konden hebben Evil or Very Mad er werd iemand steeds hero bij ons maar die was geleaved Evil or Very Mad

en beav mooi potje in game 1! hoeveel streak had je??
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 17:36

1e game: mooie game man! 1:21 was echt mooie actie, heel sneaky naar achter lopen XD michelle had idd dikke lagg ja XD En die hero kill op 3:50 was gewoon epic fail van jou beav, macaroni had zelfs nog tijd om te herladen Razz

2e game: netjes gedaan Xander! Op 2:53 laat ruudje ons zien dat je niet op je eigen mijn moet gaan staan als er vijanden in de buurt zijn XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 18:01

Spoiler:

hier is het filmpje met beav zijn proxy fail!!
er komt nog een beter versie van zijn fail XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 18:53

@ruudje: wat is dat dan voor actie op 5:15 ? XD ja dat was puin waar ik me proxy plakte haha die moest uiteraard naar beneden ! wel funny dat je het zo duidelijk in beeld brengt ruudje Razz

@xander: jullie verloren omdat ik er niet bij was Glob

@realm: maar die muur was hartstikke dood ! dat zeg ik je toch XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 19:10

haha ja ik dacht laat ik hem daar eens neergooien en er dan naast gaan staan en de trap afkijken zodat de mensen die achter me vandaan komen me proxy inrennen en mij ook gelijk killen Razz een uberdikkevettefail was dat Razz hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 19:32

en ergste is nog dat jij niemand killde XD echt zo'n WTF!!?? momentje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16di 03 apr 2012, 19:39

hoe kendie dan ontploffe!!?? tis dat je het zegt anders had ik het nieteens opgemerkt want ik dacht dat een enemy achter me hem liep ontploffe door eroverheen te runnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Video's van jezelf - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 9 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Video's van jezelf
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SSBB Videos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: