[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 N-Agents UNAS server

Ga naar beneden 
+6
PaRaDoX
Xander
DaGoonch!!
~AnYo-0.0-Shika~*
Thomski
DaBeav
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16vr 28 dec 2012, 11:19

Lol thommie faal haasje XD
Je ligt er wel heel snel er uit XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16zo 30 dec 2012, 14:05

de aangemelde spelers die nog NIET op de server zijn geweest dienen vandaag nog in te loggen want anders doen ze niet meer mee voor de prijzen Wink

De spelers die wel al op de server zijn geweest moet actief blijven, anders liggen die er ook binnenkort uit Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 02:32

Mededeling: Omdat er te weinig activiteit is is dit nu de laatste kans om actief mee te doen.

Thomski: je ligt er dan wel uit maar je kunt nog mensen kloten, zoeken, killen, helpen, steunen etc etc dus het zou leuk zijn als je nog eens op de server komt.

Andrea: jij bent zo goed als niet meer geweest sinds de start dag. als je nog mee wilt doen voor de prijzen zul je toch even wat tijd op de server moeten doorbrengen.

xander: jij bent dan wel vaker online geweest maar kwa tijd totaal is het nog minder als andrea.

gwnjasper: jij bent nog helemaal niet online geweest dus je zult er zeker uitvliegen als je niet snel online komt. xander lijkt mij de persoon om dit door te geven.

Rage: jij mag iets minder tijd op de server zijn want je hebt al veels teveel ! Razz

Komop mensen, het is zonde om er op deze manier een eind aan te maken Wink anders is het straks over en uit met mijn servers voor de NA en waarschijnlijk voor heel MC binnen de NA...

PS: Bami, Gio en eventueel anderen kunnen nog gewoon inloggen en meedoen maar zijn uiteraard uitgesloten van de prijzen. Wat wel funny kan zijn is dat jullie mij komen helpen ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 02:44

Beav: jij mag zelfs nog meer online zijn op de server, als je maar door gaat met het falen in de nether en zoeken naar een kaktus.
Andere faal momenten mogen ook natuurlijk Wink

PS: Bami, Gio en eventueel anderen (Thom, etc. Wink ) jullie kunnen beav dan wel gaan helpen met faaaalen, maar je kan ook mij joinen om hem dan (met een ijzeren/diamond vuist) volledig met de grond gelijk te maken.
Want dames en heren, iemand die echt een halfuur tot een uur aan het zoeken is naar een kaktus (die hij eigenlijk helemaal niet nodig heeft) en die zijn huisje tot perfecte symmetrie (volledig en derp-schapen en derp-varkens) maakt, wil je toch niet helpen om een geweldige, superieure, krachtige, faire en heldhaftige speler (ik Razz) te verslaan. Daarnaast heeft hij nog niet eens genoeg spullen om jou van goede armor, diamond tools en andrere noodzakelijk heden te voorzien.

Join daarom dus mijn team! En je weet dan dat je bij de winnende groep zit.

'Einde propaganda' (hopelijk was het duidelijk Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 02:53

Rage dringt aan op reactie via skype dus bij deze XD

bla bla focking bla XD ik had meer geschreven maar dat is die leugenachtige propaganda van die raggert niet waard Wink hij weet NIKS ! Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 02:58

Ik weet meer dan je lief is beavertje....... Twisted Evil


En of het leugens van mij zijn of van jou...
Niemand weet het, behalve wij twee. Maar een groot aantal dingen die ik vertel zijn wel waar Cool

Dus mensen, join de meest ervaren speler op deze UNAS server!
Je zal er geen spijt van krijgen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 03:01

volgens mij is er iemand bang voor me Razz

ps: ik zal het "falen in the nether" wat rage zei wel even toelichten Razz
Ik ging dus de 1ste x naar de nether toe en mijn poort in the nether was opgezet in een redelijk open terrein met 4 grote openeningen en heel hoog. dit had ik nog nooit meegemaakt want de vorige keren zat ik steeds in een klein grotje... omdat ik zo open zat begonnen zowat meteen ghasts te schieten dus ik was snel om een hoek gevlucht. ik had nog geen pijl en boog bij me omdat ik alleen even de poort maakte en ff snel rond wilde kijken. toen de ghasts weg waren ben ik een beetje alles gaan bekijken en wilde terug gaan om meer en betere spullen te halen om naar het fortress op zoek te gaan. ik had namelijk maar alleen me diamond sword, 2 pickaxes en een stack gebraden kip bij me... MAAR, toen ik bij me poort terug kwam zag ik dat die uit was !!!! ik wist dus niet dat ghasts deze konden uitschakelen :( ik was dus gestrand in de nether op een kut plek zonder de juiste benodigdheden om er weer uit te komen... ik baalde uiteraard als een stekker :S toen viel me in dat ik bij 1 van de paar laatste update notes had gelezen dat men niet meer kon stranden in the nether en weer terug kon naar de gewone wereld zonder suicide te plegen (ik had op dat moment 42 levels !!!) of eindeloos wachten totdat een ghast je poort weer aan schiet... even op google neuzen en ik wist wat mij te doen stond ! kill een ghast voor gun powder, kill een blaze voor een blaze rod en kill een wither skeleton voor coal Wink een ghast had ik gekilled met me zwaard en die gaf niks maar er kwam later een op dezelfde plek en die gaf me mijn gun powder Razz (was een stuk nether waar hij niet hoog kon vliegen en ik killde hem door te springen en slaan). toen moest ik dus een fortress vinden met mijn 2 iron pickaxes XD zo gezegd zo gedaan en ik was mijn pickaxes kwijt voordat ik ergens bij het lava meer uitkwam. toen met de hand verder gegaan en ik vond een fortress ! daar de coordinaten van opgeschreven en terug naar mijn poort. daar aangekomen heb ik me met de hand een weg zo snel mogelijk richting het fortress gegraven vanaf mijn poort. toen ik weer bij het fortress aankwam was het een klein kunstje om een blaze en een paar wither skeletons te vinden die me mijn zo dierbare artikelen gaven, daar heb ik een fire charge van gemaakt (3 stuks) en toen was ik lekker weer thuis Razz ik had ondertussen wel 19 gold nuggets en dergelijke opgepikt en 44 levels. 22 gebraden kippetjes had ik ook nog over lol

ik vind het niet echt falen maar ik heb er wel van geleerd dus ik ga de volgende keren zeker wel met de juiste spullen the nether in XD ik vond het wel een leuke, spannende en tijdrovende tijd nadat ik klaar was met balen haha en het voornaamste is dat ik niks heb verloren behalve een beetje tijd maar voordat die raggert mij gevonden heeft zijn we wel even verder (als er geen spionnen roet in het eten gaan gooien hehe )
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 07:10

Haha dank u uitleg Beav,
De rede waarom ragerd probeerd je zwart te maken (waar die klein beetje gelijk in heeft) omdat je toch zo beest bent geweest en er uit kwam Very Happy

Hij is dus bang voor je en zoekt hulp XD

Maar boys no stress, er is nog 1 meid in het spel.
En voor de rest nog 2 soldaatjes :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 23:07

xander lijkt mij de persoon om dit door te geven. ik snap dit niet in het eerdere bericht beavert,

mischien uitleg?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 23:21

jij hebt hem ook de laatste x aangemeld ? het is een vriend van jouw ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16do 03 jan 2013, 09:57

DaBeav schreef:
jij hebt hem ook de laatste x aangemeld ? het is een vriend van jouw ?
als ik me niet vergis was dat een vriend van Gio Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16do 03 jan 2013, 14:15

Xander schreef:
Subject: Re: N-Agents UNAS server Tue Nov 13, 2012 9:59 pm
ik doe ook mee lijkt me wel chill

Subject: Re: N-Agents UNAS server Thu Nov 15, 2012 10:13 pm
+
----
-
Ik doe mee!
Naam: GwnJasper

2 mensen meer dus, ik en gwnjasper

Klopt maar als xander hem kan opgeven dan kan hij hem ook even op de hoogte brengen. Verder maakt het niet veel want over een paar dagen zijn de meesten toch uitgeschakeld...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16za 05 jan 2013, 19:07

We weten weer meer Razz
Net van beav een (niet bedoelde) rondleiding door zijn spullen en huis gehad XD
Hij had me wat laten zien via schermdelen op skype, maar dat was hij vergeten uit te zetten.
Daarna ging hij mc spelen. Dus ik kon lekker mee kijken hoe hij rondjes door zijn huis aan het lopen was.

Van zijn gewone farm, naar zijn dieren, naar de opslag, naar zijn gewone farm, etc. etc.
Het was wel komisch XD

Heb ook even in zijn enderchest kunnen kijken, hierdoor weet ik de enchantments en diamond aantal.
ME IS NOT AMUSED :S

Ook ben ik er achter gekomen dat hij vreemde potato's heeft. Ze zijn oranje, langwerpig met wat groene blaadjes boven op XD
Alleen jammer dat hij niet naar buiten ging. Anders kom ik hem makkelijker vinden :(

Toch weet ik zeker dat hij mij op mijn huidige locatie niet te pakken krijgt! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16za 05 jan 2013, 19:48

toch vreemd dat ik rondjes blijf lopen zonder iets anders te doen dan farmen... mijn enderchest en me spulletjes mag je uiteraard wel zien op sommige kisten na dan XD in-, uitgang en omgeving weet je niks van en me andere ...................... (vul zulf maar vanalles in) Very Happy verder ga ik nog ................. dus dan weet je dat alvast Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16zo 06 jan 2013, 18:38

beav ik heb hem niet opgegeven, hij had al een bericht in dit topic gezet en jullie hadden dat blijkbaar gemist omdat hij niet bij de leden die meedoen stond, en dus heb ik dat toen gezegd
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16zo 06 jan 2013, 19:47

DaBeav schreef:
Aangezien er geen aanmeldingen bijkomen stel ik voor om volgende week ergens te starten. Als alle mensen die zich aangemeld hebben even willen posten of ze nog mee willen doen dan kan er gestart worden Wink

Rage schreef:
Alleen andrea, beav en ik?!
Kom op mensen! Anders stoppen we dit project gewoon.

Xander schreef:
Subject: Re: N-Agents UNAS server Tue Nov 13, 2012 9:59 pm
ik doe ook mee lijkt me wel chill

Subject: Re: N-Agents UNAS server Thu Nov 15, 2012 10:13 pm
+
----
-
Ik doe mee!
Naam: GwnJasper

2 mensen meer dus, ik en gwnjasper

DaBeav schreef:
we wachten nog op antwoord van Roedie, gio en thomski !
als die 3 nu eens ff reageren dan kunnen we starten Wink

Ik vroeg dus om bevestiging van de 1ste aanmelding. In mijn ogen gaf jij hem de 2de x op...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16ma 07 jan 2013, 19:00

Alleen ik en Rage zijn nog over. Ik heb vaak genoeg gewaarschuwd en nu is het een 2strijd. De anderen blijven op de whitelist staan voor als ze opeens wel online willen komen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16ma 07 jan 2013, 19:02

Erg jammer dat het zo moet lopen.
Maar goed, Beav jij gaat er aan!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16di 08 jan 2013, 03:48

idd jammer maar het is niet anders...

@rage: dream on !

Met Thom en Andrea in een call. Thom kondigde aan wat hij allemaal gevonden had.
Thom ging uit de game (nadat ik redelijk wat info had in welke richting zijn huisje was).
Ik op zoek naar zijn huisje.
Ik zei in de call dat ik in zijn buurt moest zijn want zoveel lianen had ik nog nooit volgroeid gezien (kon natuurlijk ook het gebied van een ander huisje zijn).
Thom werd nieuwschierig en kwam online.
Ik zag meteen een nametag naar boven komen dus ik ging wachten totdat die boven was.
Ik was een paar leuke resources rijker XD
Thom ging weer offline en ik ging tevreden naar huis hehe
Easy diamonds XD

Thommeh bedankt Wink

N-Agents UNAS server - Pagina 2 2zjgf9i
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16vr 11 jan 2013, 04:55

pfff wat een werk om een huisje leeg te ruimen en spullen te verhuizen :S maar dan heb je wel wat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16vr 11 jan 2013, 11:11

Kwam ik toch te dicht bij vriend?
Of ben je bang voor Gio? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16vr 11 jan 2013, 12:27

Je vergeet een andere optie maat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16vr 11 jan 2013, 13:47

OKÉ BEAV en ik zijn tot een overeenkomst gekomen.
Hij heeft mijn huisje dan wel gevonden nu, maar mij vindt hij waarschijnlijk nooit.
Ik ga hem niet vinden, dus we hebben besloten dat het een gelijk spel is.

Er is geen winnaar, en er worden geen prijzen uitgereikt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16vr 11 jan 2013, 14:28

lol das snel einde X.x
Dacht dat deze server tot lang door zou gaan met de NA spelers..?
mijn GG allebei :3
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16vr 11 jan 2013, 15:18

om te beginnen ff wat info over dat verhuizen van een paar posts terug: Ik had dus rage zijn huisje gevonden en wilde zijn spulletjes stelen (verhuizen) maar zoveel ging niet in mijn inventory dus heb ik kistjes verborgen om later de spullen op te halen maar die had rage dus gevonden (omdat ze bij een verborgen ingang gemaakt waren waar hij dus naar binnen kwam :( )

@ andrea : ja het was de bedoeling dat deze lang zou blijven bestaan maar als er maar 2 man in de competitie spelen is er eigenlijk niks meer aan Wink zeker niet als anderen maar af en toe binnen wippen. waren we met 8 man in competitie EN we speelden met z'n allen vaker en er werden echt allianties gesloten dan kon het nog erg leuk en spannend zijn geworden...

net even met rage onze schuilplaatsen bekeken en dergelijke en ik moet zeggen dat ik toch een hele goede kans had eigenlijk Very Happy als ik meer gedurfd had had ik hem waarschijnlijk wel gevonden BOVEN OP DE NETHER (de vuile glitcher haha) mijn vermoeden klopte helemaal !!! dank u voor de info rage Wink maar ik ging dood toen ik ook wilde glitchen om hem te vinden en ik had nog geen betere manier gevonden om bovenop de nether te komen... zijn huisje heb ik gevonden door gewoon een poort te plaatsen zodat ik (hopelijk) in zijn nether poort kwam, dit was meteen raak hehe en toen ik erdoor terug ging kwam ik bij de poort bij zijn huisje ipv die wat ik geplaatst had (in het ravijn bij spawn)!!! in de nether had ik niet veel gevonden (zelfs een complete trap gemist vlak bij de nether poort :( ik had wel een lava cadootje achtergelaten Razz

rage dacht bij mijn eiland in de buurt te zijn geweest en ondanks dat dat wel klopte scheelde het nog zo'n 300 blokjes... toch handig als je gio in je team neemt en hem zegt dat hij met een omweg moet komen XD en als we door waren gegaan had ik heel wat spulletjes verhuist naar een nog betere plaats wat we net besproken hebben.

al met al was het wel leuk met al die propaganda enzo hahaha

Edit: er volgt nog een film! UNAS The end !! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





N-Agents UNAS server - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents UNAS server   N-Agents UNAS server - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
N-Agents UNAS server
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» N-Agents The walls server
» N-Agents RFTNS server
» N-Agents RFTDE server
» N-Agents Metro server
» N-Agents Bouw challenge server

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: