[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Planetside 2

Ga naar beneden 
+4
Rage
~AnYo-0.0-Shika~*
DaGoonch!!
DaBeav
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16di 19 maa 2013, 11:37

het was gisteren rustig spelen, niet veel gamers van N-agents.
toch nog zo'n 6000 xp opgehaald, maar we hadden luchtafweer nodig.
zal mij eens moeten oefenen om te vliegen. ik lig rapper beneden dan dat ik aan het vliegen ben.
voorlopig is dat maar een flauw beestje.
heeft er iemand ervaring met vliegen? toetsenbord of joystick?
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16di 19 maa 2013, 12:31

Hey Gisburn,

Zit je al op skype? Ik heb zondag same met Rage en Beav op skype gezeten terwijl we aan het ps2'en waren en het lukte echt zeer goed. Je kan je aanvallen veel beter coördineren en zo leef je dus langer :-).

Voor te vliegen ben ik ook nog een noob maar ik stel voor dat je eens op de officiële site kijkt van planetside 2 tutorial vliegen. Je kan al iets leren maar het vergt toch nog heel veel oefening.
Van wat ik al weet (als noob zijnde) is dat je je camera standpunt moet wijzigen naar 3rd person voor meer zicht van je omgeving en veel oefenen in de VR-ruimte. Het aanvallen lukt me ook nog niet echt goed.

ps en vergeet misschien niet van naar engineer te gaan als je vlieger of voertuigen gebruikt; zo kan je je eigen herstellen moest het nodig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16zo 24 maa 2013, 17:33

Oké! Nooit gedacht dat ik hier wat zou posten omdat ik NOG anti P2 ben.
Daarin tegen heeft DaBeav zoveel invloed op mijn leven dat hj ervoor gezorgd heeft dat ik p2 gedownload heb. XD DUS als ik me eenmaal op een game stort dan heb je aan mij een goeie XD kortom, ik heb p2 NU gedownload en ga uhm morgen proberen! Mocht het aanslaan dN hebben jullie er een actieve speler bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16zo 24 maa 2013, 17:40

nou niet overdrijven he maat ! je kwam geheel onverwachts uit jezelf met de mededeling dat je P2 aan het downloaden was Razz Vroegah heb ik je wel gevraagd ja maar toen wilde je nog niet XD check morgen maar eerst eens wat je ervan vind
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16ma 25 maa 2013, 09:20

Woot, misschien hebben we een nieuw squadmember erbij :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16ma 25 maa 2013, 18:27

haha waar NA is daar is Ruudjee ook XD

MAAR vandaag bij elkaar denk ik 2x een half uurtje gespeeld.. alleen ik snap er de balle niet van. loop ik in de ronte.. ren ik op mensen af die eruit zien als ons.. en dan knalle ze me neer allemaal. ik kan dus nog geen vijanden van eigen me eigen team onderscheiden.. ik ben 4 of 5 x op iemand af gerend zonder te skiete omdat ik dacht dat hij een team member was..

ook was er niks op de radar te zien. en elke keer als ik denk van : nou nu ga ik eens ff die 2 man neer skiet.. dan zijn het me eigen mensen.

ik snap het nog niet helemaal geloof ik.
heb hem net al kwaad uitgezet.

ik probeer het van de week nog 1 keer en als ik het dan nog niet doorheb dan wacht ik tot zaterdag marcel, dan kun je het me leren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16ma 25 maa 2013, 18:46

Haha je had me vandaag ook kunnen vragen maar is goed, ik hoor het wel wanneer je weer online gaat. Wel met skype!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16di 26 maa 2013, 09:48

skype geinstaleerd, maar geen flauw benul hoe dat spul werkt.
speelde altijd via mijn account op teamspeak = M.A.T.tmvw ( not password protected)
ik gaa eens kijken of ik mijn pc op mijn bovenbureel continu kan laten draaien, om als sever te laten dienen? maar ik beloof niets hé. denken
hoe zoek ik mijn skype naam op, zodat je mij kan contacteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16wo 03 apr 2013, 20:27

ik ben terug, maar na de nieuwe patch van daarstraks kom ik niet verder dan 98%, op het forum zijn er nog die dit probleem hebben, jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16do 04 apr 2013, 04:01

ik zal morgen eens proberen maar ze fixen alles snel op planetside 2 dus het zal dan wel al in orde zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathsc0re
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 05-09-13
Berichten : 3

Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16zo 08 sep 2013, 16:20

Is er iemand op P2 die actief is, goed kan spotten en goed met een Vulcan of een Halberd mee om kan gaan als je dat kan, kan je mijn gunner zijn dan op mijn prowler of harrasser?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Planetside 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Planetside 2   Planetside 2 - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Planetside 2
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PlanetSide 2 Banned
» NANL Planetside 2 outfit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: P2-
Ga naar: