[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wii U - Call of Duty: Black Ops II

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16za 23 feb 2013, 13:22

ik weet dat in ieder geval één iemand hier dit spel ook heeft (hey Dutchguy! Razz)

hier kan dus vanalles gepost worden over dit spel. En dan met name de Multiplayer, omdat deze waarschijnlijk het meest wordt gespeeld.

Ik heb overigens zelf de Campaign als eerst uitgespeeld voordat ik de Multiplayer ging bezoeken. Ik vond het verhaal wel leuk, ook vanwege de afwisseling tussen de Vietnamoorlog en het jaar 2025. Veel verschillende soorten wapens en equipment en ook heel verschillende missies! Smile

Ik ben ff de naam kwijt, maar je kunt missies doen waarbij je een map van boven ziet (tactical vision) vervolgens kun je soldaten via een door jouw gekozen route naar de objective laten lopen (of niet! XD) en je kunt ook zelf een soldaat kiezen die jij wilt besturen! Smile en als hij dood is ben je hem uiteraard kwijt. het is wel even oefenen voordat je het onder de knie hebt, maar gelukkig kun je veel doen zonder constant te switchen. af en toe is het meer nodig, als je niet moet verdedigen, maar aanvallen. in je eentje is dat bijna niet te doen als ze allemaal sentry guns en A.G.R.s hebben. kost nogal wat kogels om die te mollen Razz. ik merkte trouwens dat een EMP grenade hierbij een sentry gun niet kapot maakte, maar alleen tijdelijk uitschakelde! je maatjes zijn voer voor deze guns dus toch wel belangrijk dat je ze even kapot schiet (na een EMP bijvoorbeeld)

Ik heb Zombies nog niet gedaan. bij MW3 vond ik het nog wel ok dat er vijanden naar jou kwamen en dat je het zo lang mogelijk vol moest houden, maar ik vind het hier toch minder, ook omdat je teamgenoten heel belangrijk zijn. communicatie is daarbij eigenlijk wel handig.

Dan de Multiplayer. ik ben nu level 45 (of ergens daarbij in de buurt XD) en het bevalt me vrij goed. Het is allemaal redelijk goed gebalanceerd, zowel maps als wapens. Er zijn eigenlijk altijd wel 2 wegen die naar een bepaalde plek leiden. ik heb het gevoel dat dat campers wat afremt. (alhoewel er altijd campers blijven)
sommige wapens zijn zeker meer gebruikt en sterker dan andere, maar bijvoorbeeld de Skorpion heeft niet echt een geweldige range/recoil. van dichtbij is het een ongeëvenaard beest, van veraf kun je als je het slim speelt vaak genoeg winnen. Smile
het enige dat eigenlijk wat OP is zijn de handguns. range is redelijk belabberd, maar de killtime is (vooral bij b23r en KAP-40) wel extreem voor een secondary.

De games die ik met Dutchguy heb gespeeld gingen heel goed. Very Happy we hadden vaak een UAV in de lucht (dankuwel DG Razz) en alles wat zij in de lucht stuurden knalde ik weer naar beneden hahaha!!
we scoorden allebei aardig goed, maar Dutchguy deed met name het werk. Sowieso hebben we onze teammates ook beter laten spelen door ze telkens te laten profiteren van UAVs en de afwezigheid van vijandige UAVs. Missie geslaagd Smile

wat vinden jullie ervan? wie heeft dit al of wie zou het wel willen hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16za 23 feb 2013, 15:38

Sjefke schreef:
ik weet dat in ieder geval één iemand hier dit spel ook heeft (hey Dutchguy! Razz)

hier kan dus vanalles gepost worden over dit spel. En dan met name de Multiplayer, omdat deze waarschijnlijk het meest wordt gespeeld.

Ik heb overigens zelf de Campaign als eerst uitgespeeld voordat ik de Multiplayer ging bezoeken. Ik vond het verhaal wel leuk, ook vanwege de afwisseling tussen de Vietnamoorlog en het jaar 2025. Veel verschillende soorten wapens en equipment en ook heel verschillende missies! Smile

Ik ben ff de naam kwijt, maar je kunt missies doen waarbij je een map van boven ziet (tactical vision) vervolgens kun je soldaten via een door jouw gekozen route naar de objective laten lopen (of niet! XD) en je kunt ook zelf een soldaat kiezen die jij wilt besturen! Smile en als hij dood is ben je hem uiteraard kwijt. het is wel even oefenen voordat je het onder de knie hebt, maar gelukkig kun je veel doen zonder constant te switchen. af en toe is het meer nodig, als je niet moet verdedigen, maar aanvallen. in je eentje is dat bijna niet te doen als ze allemaal sentry guns en A.G.R.s hebben. kost nogal wat kogels om die te mollen Razz. ik merkte trouwens dat een EMP grenade hierbij een sentry gun niet kapot maakte, maar alleen tijdelijk uitschakelde! je maatjes zijn voer voor deze guns dus toch wel belangrijk dat je ze even kapot schiet (na een EMP bijvoorbeeld)

Ik heb Zombies nog niet gedaan. bij MW3 vond ik het nog wel ok dat er vijanden naar jou kwamen en dat je het zo lang mogelijk vol moest houden, maar ik vind het hier toch minder, ook omdat je teamgenoten heel belangrijk zijn. communicatie is daarbij eigenlijk wel handig.

Dan de Multiplayer. ik ben nu level 45 (of ergens daarbij in de buurt XD) en het bevalt me vrij goed. Het is allemaal redelijk goed gebalanceerd, zowel maps als wapens. Er zijn eigenlijk altijd wel 2 wegen die naar een bepaalde plek leiden. ik heb het gevoel dat dat campers wat afremt. (alhoewel er altijd campers blijven)
sommige wapens zijn zeker meer gebruikt en sterker dan andere, maar bijvoorbeeld de Skorpion heeft niet echt een geweldige range/recoil. van dichtbij is het een ongeëvenaard beest, van veraf kun je als je het slim speelt vaak genoeg winnen. Smile
het enige dat eigenlijk wat OP is zijn de handguns. range is redelijk belabberd, maar de killtime is (vooral bij b23r en KAP-40) wel extreem voor een secondary.

De games die ik met Dutchguy heb gespeeld gingen heel goed. Very Happy we hadden vaak een UAV in de lucht (dankuwel DG Razz) en alles wat zij in de lucht stuurden knalde ik weer naar beneden hahaha!!
we scoorden allebei aardig goed, maar Dutchguy deed met name het werk. Sowieso hebben we onze teammates ook beter laten spelen door ze telkens te laten profiteren van UAVs en de afwezigheid van vijandige UAVs. Missie geslaagd Smile

wat vinden jullie ervan? wie heeft dit al of wie zou het wel willen hebben?
dank je wel Smile

je bedoelt de "strikeforce" missies. zelf vind ik deze beter dan MW3, waar ik na 4 à 5 maanden al klaar mee. het grootste minpunt vind ik de targetfinder( een sight die vijanden in je zicht aanduid met een ruitje), kom in bijna elk potje wel een camper tegen die met een lmg en targetfinder zit te campen.

geen probleem, ben over het algemeen de enige die meer dan 12kills maak in een potje, wat ik de laatste tijd ook meemaak, staan we de hele tijd met +/- 10 kills voor, verliezen we in de laatste 3 minuten alsnog met 7 kills.

als je wil kunnen we een keer zombies doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16za 23 feb 2013, 16:04

ja precies ja Strikeforce! ik kwam er maar niet op.
wat betreft Zombies: ik zou dat best een keer willen doen maar ik heb het dus nog nooit gedaan en zal er dus wat betreft taktiek niet al te goed in zijn. Wink

ik merk dat het heel veel helpt voor je teamgenoten om radar te activeren of deactiveren, maar af en toe valt er nu eenmaal niks aan te doen.
mijn win/lose ratio is eigenlijk best laag, maar ik ben niet vaak negatief gegaan. er hangt redelijk wat af van geluk welke tegenstanders je hebt en wie er bij jouw in het team zitten. en dan hebben sommige mensen wel eens een slecht potje, anderen weer een heel goed potje.

welke controller gebruik jij eigenlijk? ik heb nu nog de Gamepad, maar met burstfire werkt dat voor geen meter. geldt trouwens ook voor de automatische shotguns. triggerfingeren lukt me gewoon niet omdat de trigger op een net wat andere plaats zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16za 23 feb 2013, 16:29

Sjefke schreef:
ja precies ja Strikeforce! ik kwam er maar niet op.
wat betreft Zombies: ik zou dat best een keer willen doen maar ik heb het dus nog nooit gedaan en zal er dus wat betreft taktiek niet al te goed in zijn. Wink

ik merk dat het heel veel helpt voor je teamgenoten om radar te activeren of deactiveren, maar af en toe valt er nu eenmaal niks aan te doen.
mijn win/lose ratio is eigenlijk best laag, maar ik ben niet vaak negatief gegaan. er hangt redelijk wat af van geluk welke tegenstanders je hebt en wie er bij jouw in het team zitten. en dan hebben sommige mensen wel eens een slecht potje, anderen weer een heel goed potje.

welke controller gebruik jij eigenlijk? ik heb nu nog de Gamepad, maar met burstfire werkt dat voor geen meter. geldt trouwens ook voor de automatische shotguns. triggerfingeren lukt me gewoon niet omdat de trigger op een net wat andere plaats zit.
ik gebruik ook de gamepad, triggerfingeren lukt opzich wel aardig maar met pistols kan ik veel sneller schieten, dan met de fal en smr en de bust weapons
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16zo 24 feb 2013, 22:08

Beetje late nabespreking, maar beter laat dan nooit.
zaterdagavond weer met Dutchguy gespeeld en het ging weer goed Smile
een potje op Hijacked zaten we bij een gast die belachelijk goed ging. hij kreeg 2 swarms in één potje en eindigde 53-3! en dan nog te bedenken dat wij beiden ook goed speelden. als ik me niet vergis had de tegenstander maar 15 tags... eig heel zielig, maar ik mag niet klagen.
we hebben best veel op Kill Confirmed geraped en lekker geleveled met de dubbel xp van dit weekend.
vandaag heb ik zelf ook even gespeeld en ging aardig goed Razz
SCAR-H vrijgespeeld en samen met de KAP-40 op Cargo mensen afgemaakt haha. beiden gebruikte ik voor de eerste keer, maar ik eindigde wel 28-6 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16do 28 feb 2013, 20:56

Dutchguy, hoeveel nederlanders heb jij in je friendlist? of in ieder geval dat je weet dat ze nederlands zijn? Razz
ik zelf heb er een aantal, stuk of 4. daar heb ik overigens nog niet zo heel veel mee gespeeld, maar het is wel misschien iets goeds voor connectie e.d. nou zoek ik sowieso op de setting "best", maar iig de keren dat ik met jou speelde ging het mij wel goed af. weinig lag enzo (ook wel fijn als we allebei UAV's halen haha Very Happy)

Trouwens nog paar goede games vandaag. ging lekker. Smile ik ben geprestiged voor de eerste keer en nu level 6 ofzo. kan ik weer alle shit unlocken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16vr 01 maa 2013, 09:48

Sjefke schreef:
Dutchguy, hoeveel nederlanders heb jij in je friendlist? of in ieder geval dat je weet dat ze nederlands zijn? Razz
ik zelf heb er een aantal, stuk of 4. daar heb ik overigens nog niet zo heel veel mee gespeeld, maar het is wel misschien iets goeds voor connectie e.d. nou zoek ik sowieso op de setting "best", maar iig de keren dat ik met jou speelde ging het mij wel goed af. weinig lag enzo (ook wel fijn als we allebei UAV's halen haha Very Happy)

Trouwens nog paar goede games vandaag. ging lekker. Smile ik ben geprestiged voor de eerste keer en nu level 6 ofzo. kan ik weer alle shit unlocken XD
heb er 57, waar onder 1 Ier, de rest zijn nederlands. zoveel zijn er meestal niet online, vaak de zelfde 10
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16vr 01 maa 2013, 10:01

dezelfde 10? dus die zijn dan redelijk vaak online neem ik aan? ik wil ze dan ook wel toevoegen Wink
ik zag dat je gisteren in een party zat, maar wist niet met wie, dus ik dacht volgende keer maar weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16vr 01 maa 2013, 10:36

Sjefke schreef:
dezelfde 10? dus die zijn dan redelijk vaak online neem ik aan? ik wil ze dan ook wel toevoegen Wink
ik zag dat je gisteren in een party zat, maar wist niet met wie, dus ik dacht volgende keer maar weer
zal het de volgende keer wel vragen of het goed is of je dan ook kan joinen.

zat gisteren bij iemand in een party, daarna zat ik nog even bij een paar van mn oude clan
Terug naar boven Ga naar beneden
combinationforce
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse
combinationforce


Aanmelddatum : 18-08-12
Berichten : 7

Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16za 22 jun 2013, 21:48

binnen 1 week mag iedereen mij toevoegen op bo 2 Tommie-Boy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wii U - Call of Duty: Black Ops II Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wii U - Call of Duty: Black Ops II   Wii U - Call of Duty: Black Ops II Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wii U - Call of Duty: Black Ops II
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PS3 Call of Duty Black Ops2 Dutch Clan : NANL
» Friend codes - Call of Duty: Modern Warfare 3 Wii
» CoD : Black Ops
» COD Modern warfare II vs Black Ops

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Nintendo-
Ga naar: