[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rage's projecten

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16di 12 maa 2013, 13:39

Hier zal ik mijn bijzondere minecraft projecten plaatsen.

3 offer torens:
Dit is het projecten waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest. Het zijn 3 torens die de 'krachten' van lava, water en obsidian vertegenwoordigen.
Door een item te offeren (met 1.5 wordt dit een specifiek item!) worden beacons geactiveerd die je de kracht van het element geeft.
lava= strength
water= haste
obsidian= resistance en regenaration.

Wanneer er de juiste volgorde van offeren wordt gebruikt, opent een geheime kamer onder het altaar.
Hierin ligt nu het equipment van de legendarische held: 'the ender slayer' (zelf bedacht Razz )
Wanneer de geheime kamer wordt betreden, sluit de ingang. Hierdoor kan er iemand niet gevolgd worden. Er is een geheime uitgang naar buiten.
Na +/- 5 minuten wordt het systeem automatisch gereset. De beacons gaan dan uit en de deur kan weer door offeren geopend worden.

De foto's:

Ik zit er aan te denken om meer in deze stijl en thema te maken, en jullie kunnen me daarbij helpen.
Kom ideeën voor builds of denk verder na over 'The ender slayer' (achter een legendarische held moet toch een goed verhaal zitten Razz ).
Bij een verhaal/legende/sage over deze figuur, kan de omgeving die in het verhaal beschreven wordt gemaakt worden Wink

Zelf heb ik al een paar ideetjes, maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar jullie creativiteit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16di 12 maa 2013, 14:25

Rage dat ziet er echt fking episch uit gewoon! Misschien een keer filmen hoe het werkt? (of is dan het geheim verklapt? XD)

Ben benieuwd naar je volgende creaties Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16di 12 maa 2013, 15:06

gaaf rage!! echt kicke dit!! mooi gedaan man! en ik weet hoe moeilijk het is zoiets te maken want ik kan nog niet eens een huis maken XD ookal al beschik jij en beav onder andere over meer matrialen als de jan modaal MCer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16di 12 maa 2013, 17:14

Ik zal is met liefde paar ideeën typen Wink schud ik zo ff uit mijn mouw XD
(Ik doe het wel kort, geen zin om in detail uittetypen :p)

The Ender Slayer

Eens in de zoveel jaren komt het kwaad uit de schaduw. Om deze te verslaan in het wapen van de The Ender Slayer nodig. Maar het wapen is goed verborgen voor alleen die, die de 3 torens kan ontcijferen!


The Ender Slayer

The Ender Slayer is een duivels duister persoon die eens in de zoveel tijd iemand uitkiest om de wereld tot chaos te veroorzaken. Voor dat de uitgekozen persoon dat kan doen word het beschermd door de 3 torens.

Btw rage, wil je dat The Ender Slayer goed of slecht is XD das mis handig te weten haha.
Ik kan wel wat bedenken als je nog wat hulp nodig hebt:

LET ME KNOW :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16di 12 maa 2013, 17:33

Realmkiller schreef:
Rage dat ziet er echt fking episch uit gewoon! Misschien een keer filmen hoe het werkt? (of is dan het geheim verklapt? XD)
Ben benieuwd naar je volgende creaties Smile
Ik zal binnenkort eens kijken of ik een filmpje kan maken. Waarin ik ook alle functies laat zien Razz

DaGoonch!! schreef:
gaaf rage!! echt kicke dit!! mooi gedaan man! en ik weet hoe moeilijk het is zoiets te maken want ik kan nog niet eens een huis maken XD ookal al beschik jij en beav onder andere over meer matrialen als de jan modaal MCer Razz
Dit was wel in creative Embarassed
Heb dit onderandere gemaakt met world-edditing plugins Wink

~AnYo-0.0-Shika~* schreef:
Ik zal is met liefde paar ideeën typen Wink schud ik zo ff uit mijn mouw XD
(Ik doe het wel kort, geen zin om in detail uittetypen :p)

The Ender Slayer

Eens in de zoveel jaren komt het kwaad uit de schaduw. Om deze te verslaan in het wapen van de The Ender Slayer nodig. Maar het wapen is goed verborgen voor alleen die, die de 3 torens kan ontcijferen!


The Ender Slayer

The Ender Slayer is een duivels duister persoon die eens in de zoveel tijd iemand uitkiest om de wereld tot chaos te veroorzaken. Voor dat de uitgekozen persoon dat kan doen word het beschermd door de 3 torens.

Btw rage, wil je dat The Ender Slayer goed of slecht is XD das mis handig te weten haha.
Ik kan wel wat bedenken als je nog wat hulp nodig hebt:

LET ME KNOW :3
Als er meer ideeën bijkomen, ga ik de beste punten samenvoegen. Dus hero of evil maakt niet uit, kom maar met ideetjes (ook voor locaties waar het zich afspeelt) Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16do 14 maa 2013, 19:14

Om mensen misschien op wat ideeën te brengen, hier een paar dingen waar je over na kan denken:

- verzin een naam voor een plek/gebouw/ding (voorbeeldje: sky's-heaven-tempel)
- Beschrijf hoe die plek eruit moet zien. (mystiek, high-tech, natuurlijk etc.)
- welke items krijg je daar, of heb je nodig om er binnen te komen.
- wie of wat leeft daar? (goed, slecht of bossmonster?)
- denk misschien aan de enderslayer (is niet noodzakelijk ik pak vele challenges aan Wink )

Ik ben erg nieuwschierig of er nu ideeën binnenkomen. concreet of niet concreet, post het gewoon! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16do 14 maa 2013, 19:31

Mijn idee heb je een beetje gehoord XD

Sacred Sky Palace
Ik dacht dus zelf aan dat het in de lucht gaan bevinden, dus dan kan je verschillende 'gebieden' doen. Zoals licht rustgevend of juist donder en bliksem. Kan je beetje het weer maken.
Items zal ik nog echt niet weten, voor de lucht is misschien bijl en boog handig Smile
Kan dan eilandjes maken, met een eiland vol bliksem daar leven dan de slecht 'mobs' en dan kan je als baas iets met Thunder King.
Bij het lichte kunnen dan villagers leven dan dan zogenaamd kunnen vliegen ofzo XD
De EnderSlayer kan dan een engel of de duivel zijn dus hemel of hell XD

Zo en dat weer getypd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16za 23 maa 2013, 11:04

~AnYo-0.0-Shika~* schreef:
Mijn idee heb je een beetje gehoord XD

Sacred Sky Palace
Ik dacht dus zelf aan dat het in de lucht gaan bevinden, dus dan kan je verschillende 'gebieden' doen. Zoals licht rustgevend of juist donder en bliksem. Kan je beetje het weer maken.
Items zal ik nog echt niet weten, voor de lucht is misschien bijl en boog handig Smile
Kan dan eilandjes maken, met een eiland vol bliksem daar leven dan de slecht 'mobs' en dan kan je als baas iets met Thunder King.
Bij het lichte kunnen dan villagers leven dan dan zogenaamd kunnen vliegen ofzo XD
De EnderSlayer kan dan een engel of de duivel zijn dus hemel of hell XD

Zo en dat weer getypt XD

Ik was afgelopen week erg druk voor school, maar ondertussen heb ik al wel nagedacht over dit idee van Andrea.
The Sacred Sky Palace komt eraan, hoewel ik het idee van andrea niet helemaal aan hou (maar mijn ideetjes hou ik nog lekker voor mijzelf Razz )

Eerst ga ik nog kijken of er nog een mooi texturepack is voor deze projecten. Ook wil ik kijken of ik een mod kan vinden (voor 1.5.1) om een mooie timelapse te maken! Daarnaast zal ik binnenkort ook nog een filmpje maken van mijn 3 toren project. Hierin laat ik dan de details zien.

Wordt vervolgd! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16di 02 apr 2013, 11:02

He ragerd, ik heb paar videos gevonden dat 2 mensen tegen elkaar moeten gaan bouwen.
Misschien kan je hier uit nog wat ideen halen??
https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_100106&feature=iv&src_vid=jG6N2aS7PHo&v=aCgZSgenJzI

En YES mijn idee is het ongeveer geworden NICE!


Laatst aangepast door ~AnYo-0.0-Shika~* op di 02 apr 2013, 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16di 02 apr 2013, 11:11

Dit projectje ligt even stil tot dat de privé server van beav en mij weer online is.
ondertussen heb ik mijn mc even een boost gegeven (tot 200 fps, hd textures, één film/cinematics mod en alles op de beste 'fancy' settings). Daarnaast ga ik ook wat proberen met shaders.

Ik zit nu nog op school, maar ik ga dat filmpje zeker nog even bekijken Wink
Ondertussen zit ik weer op de survivalcraft server te klooien Razz

Wordt vervolgd! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16zo 19 mei 2013, 16:18

Oke het is al weer een tijdje geleden dat ik met een dergelijk project bezig was.
MAAR, ik ben nu wel goed op weg met de hd en shaders voor minecraft

Hier het resultaat tot nu toe:

Normaal mc:
HD met shaders mc:

Ik ben tot nu toe blij met het resultaat, hoewel mijn fps door deze mods erg is gezakt.
Daarom ga ik er nog wat mee klooien zodat het beter mee te spelen en beter te filmen is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rage's projecten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rage's projecten   Rage's projecten Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rage's projecten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: