[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 PKR Online Poker

Ga naar beneden 
+2
DaBeav
Realmkiller
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16vr 17 mei 2013, 16:20

BOOOM!
Oke ik moet door een random check mijn gegevens opsturen.
Dat ga ik niet doen, dus geen pkr meer voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16vr 17 mei 2013, 16:37

Gewoon valse opsturen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16za 18 mei 2013, 02:00

Avondje met Beav gespeeld en het had echt ups and downs!

Ik begon goed, had 2000 gewonnen van Beav Razz Toen gingen we aan een tafel (blinds 1/2, max 200 buy in) en daar hebben we de rest van de avond gezeten. Het ging lekker op het begin bij mij! Stond al best snel op 1000 winst. Toen ging alles kut, zo'n vieze duitser pikte al mijn chips, ik had totáál geen geluk! Hij jatte telkens de pot op de river of de turn! Maar toen kwam de rage bij Rinus omhoog, je moet gewoon niet met hem sollen Razz Telkens all-in gegaan met 200 totdat ik verdubbelde. Toen ik verdubbelde (dus 400 cr had) weer all-in gaan en ga zo maar door. Ik heb die fking mof gewoon helemaal blut gespeeld (zo'n 1600 chips!). En wat zeggen we dan? BOOOOOOM! XD

Ook nog rare momentjes gehad zoals iemand die flink inzette en vervolgens fold op de river met 0,50 cent over XD Of dat gasten op de river opeens folden als ze kunnen checken. Rare mensen bij pkr Razz
Natuurlijk hebben we ook heel de avond gespeeld met de emoties/uitdrukking XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16za 18 mei 2013, 02:05

ja het begin was ff kut voor me Razz maar ik win ze wel eens terug hoor !!!

het gastje wat rinus blut gespeeld had pakte 200 nieuw chips en die waren voor mij en toen hij er weer 200 pakte waren ze alweer voor mij XD die had er geen zin meer in dus ging die maar weg lol... ik sloot de avond uiteindelijk af met het aantal chips waar ik mee begon dus ik mag niet klagen...

wazig was ook een mannetje wat echt vanaf het begin niks deed maar wel gewoon bleef zitten pfff irritant mannetje!

de gastjes die op de raarste manier folden en dergelijke wat rinus beschreef kan ik aan toevoegen dat er ook mensen bij waren die flink aan het betten waren tot het einde en dan hadden ze maar 8 hoog ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16za 18 mei 2013, 02:08

hahaha Beav inderdaad, dat gassie was ik helemaal vergeten! Wat een weirdo joh, zat alleen maar voor zich uit te staren, was net een pop, een Egyptische pop XD Beetje vreemd dat hij niet gekickt werd, hij heeft er echt wel 3 uur gezeten ofso (en ik denk dat hij er nog steeds zit XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16di 21 mei 2013, 19:22

Voor het eten even PKR gedaan. Ging lekker! Had een winst van 8k ofso. Na het eten verder gegaan en toen ging het kut. Al me winst verloren toen werd ik boos en ben ik verder gaan spelen. Heb nu 32k chips, dus een winst van 20k :troll: Nu is de vraag: doorgaan of stoppen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 15:11

ik weet het antwoord! doorgaan en zo'n 10k weer verliezen XD of vergis ik me ? Razz

nou gisteren had ik zo'n 5.000 en ik was al snel alles kwijt ! vanaf dat moment steeds nieuw speel geld aanvragen en meteen all in XD ik kwam nog een x tot 4k en toen meteen me geluk getest op een duurdere tafel. na 2 handen had ik dus weer niks over XD toen maar weer steeds opnieuw speel geld aanvragen en meteen all in gaan... toen ik weer een redelijke stack had ben ik voorzichtiger gaan spelen en ik sloot de avond af met 7k Banaan2 2k winst dus en nu net nog een paar potjes gedaan en het ging op en af totdat het alleen op ging Razz nu ben gestopt met 10k...

gedeelte van hierboven samen met rinus gedaan en wat hebben we weer gelachen XD 1 tafel compleet dood gespeeld en toen naar de volgende waar we beiden al snel op zo'n 2k stonden en iedereen blut gespeeld hadden Ole

wanneer spelen de heren Noah en Bami ? of zijn jullie ook disabled ?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 18:43

Ik ga morgenavond pkr doen Smile vanaf uurtje of 7!! Hope to see you guys on table!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 21:14

ik zal er dan denk ik wel zijn Wink ik lust wel wat chips van jouw XD app me maar eens als je online gaat als je wilt...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16vr 24 mei 2013, 01:22

bij deze een leuk poker filmpje van onze rinus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16vr 24 mei 2013, 15:51

Hahaha jammah!!

EDIT!:

OOOOWWWW MARSZELLTJUHHHH XD haha!
Dikke shizzle dit jongens!

ten eerste: wat het leukste aan de avond van gisteren was dat marszel en ik met een potje bezig waren met nog iemand, marszel en ik bleven elkaar steeds re-raisen met minimalen raise.. en ik had echt het idee dat die andere dude best redelijke kaarten had, dus wij steeds lekker re-raisen en op een gegeven moment folde hij toch haha omdat het hem VEEELS te lang duurde XD XD XD

ten tweede: marszel heeft tot op NU(dit tijdstip) vandaag flink wat chippies verloren haha XD was aan teleurstellende avond voor hem was dit zeg (TOT NU TOE DAN HE) hij is mischien wel 15 a 20 keer all in gegeaan en hij heeft al die keren hooguit maar 1 of 2 keer gewonnen hahah Razz het was zelfs zo erg dat ik ook maar 200credtis wou gaan op offeren om hem een handje te helpen, dus ik callde marszel omdat ik lage kaarten had, valt er op de flop gelijk een three of a kind voor me haha Razz had ik de pot van 600 ofso XD
verder viel voor mij vandaag alles perfect Smile heb 2x opnieuw chips moeten inkopen maar daarna ging ik als een raket omhoog! binnen 15 minuten denk ruim 4k verdiend haha Razz voor mij was dit een zeer vermakelijke avond XD om dat voor marszel ook geldt zal hij mischien zelf nog wel posten XD

TOEDELSSS!! Ole lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16vr 24 mei 2013, 21:37

hahaha ik heb me ook wel vermaakt hoor, ondanks mijn verliezen XD
maakte niks uit wat ik had, iemand had steeds iets meer! wat ik wel erg vond was met een full house verliezen van quads...

Bami ging rete lekkah ! hij won zowat alles Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16za 25 mei 2013, 01:41

toenet nog ff 1,5 uur gespeeld met beavertje...

serieus die gast wint echt niets, hij heeft totaal geen geluk XD En ik kwam erbij zitten en ik had na 5 handen alweer iets van 2k winst ofso Razz Uiteindelijk een winst behaald van ong. 3k

En hoeveel beav heeft gewonnen is nog niet bekend, hij is namelijk nog bezig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16za 25 mei 2013, 02:07

hahahaha maakt echt niet uit wat ik heb!!! ze hebben altijd net iets meer... en als ik dan eens win ben ik het de volgende goede hand wel weer kwijt XD

edit: zodra ik fold hit ik meestal meteen two pair of 3 of a kind op de flop. ga ik mee hit ik totaal niks...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 19 feb 2014, 12:38

Zondag 9 maart gaat mijn vriendin met haar zus op stap savonds.

Ik wil dus zowiezo met de "grote 4" (DaBeav, Rage,Realmkiller en ik) een avondje pkr doen. Het liefst met 8 man. (Of zijn er grotere tafels?)

Ik zal op skype zijn, en als de rest dat ook is dan gaan we er een gezellige avond van maken.

Wie meld zich aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 19 feb 2014, 13:17

dit gaat hem denk ik niet worden op PKR... probeer zelf ook nog maar eens te spelen voordat je gaat afspreken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 19 feb 2014, 17:14

ik zeg bij deze af, als ik zou willen spelen moet ik eerst allerlei gegevens incl. een kopie van mijn idkaart sturen. "#zogenaamde steekproef controle"

DAT gaat hem dus echt niet worden. Evil or Very Mad 
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 19 feb 2014, 17:27

Aaaaaaah als dat het geval is dan gaat dat ehm niet wordem nee Razz haha lol.

Dan zal ik maar een wot avondje afspreken.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 19 feb 2014, 17:33

Precies zoals ik verwacht had XD Achja, ik ben sowieso zondag weg van 's middags tot .........!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16wo 19 feb 2014, 18:15

dan kan ik wel! Lijkt me leuk om eindelijk met Rudy en de rest in een call te zitten... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PKR Online Poker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PKR Online Poker
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Online Glitches
» oort online (Minecraft 2.0?)
» Elder Scrolls Online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: