[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bugs of Foutjes in het forum

Ga naar beneden 
+12
PaRaDoX
Xander
Noah
Brammm
Sjefke
Sumner
xijbor
DaBeav
Walrus
Realmkiller
DaGoonch!!
Founder
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16zo 09 jan 2011, 16:23


Hier kan je posten of je een fout ziet in het forum.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16do 24 feb 2011, 15:11

Soms duurt het heel lang voordat ik kan zien waar nieuwe berichten zijn geplaatst...
En soms zegt ie dat er een nieuw bericht is als ik daar zelf het laatste heb gepost en alles in dat forum heb bekeken...

Ik kan het natuurlijk wel zien aan de datum, maar als ik niet weet wanneer/hoe laat ik de laatste keer de site checkte, is het soms verwarrend...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16wo 22 jun 2011, 17:46

ik zie nu niet meer dt ene teken dat ik direct weer naar het nieuwste bericht kom
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16wo 22 jun 2011, 17:51

ja heb ik ook last van Felipe!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16wo 22 jun 2011, 18:56

Hmm dat heb ik niet effe checken
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16za 10 dec 2011, 20:26

mijn bovenste chatroom doet het niet meer, hij kan niet connecten ofso en ik zie geen plaatjes meer bij jullie rangen, hebben jullie hier ook last van?
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16za 10 dec 2011, 20:27

bij mij doet hij het gewoon...
zit je op mobiel of pc (in geval van pc: welke browser?)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16za 10 dec 2011, 20:33

dit heeft niks met het forum te maken Wink ik bedoel dan dat ik niks kan instellen en dat het aan je apparaat ligt waarmee je het wilt openen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16za 10 dec 2011, 21:38

Jaap schreef:
bij mij doet hij het gewoon...
zit je op mobiel of pc (in geval van pc: welke browser?)

het ligt inderdaad aan me browser, ik gebruik namelijk google chrome.
Heb het even getest en in internet explorer doet hij het wel gewoon.
Weet iemand hoe ik hem ook kan laten werken in google chrome?
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16za 10 dec 2011, 21:40

ik zie iedereen zn rank op die van realM na Wink

maar ik kwam hier om te melde dat al ik een mail naar een ander stuur het bovenste gedeelte (logo en menu balk enzo)

helemaal links staat en het onderste (plekie waar je typet enz.) helemaal rechts

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16za 10 dec 2011, 22:05

realM is op de hoogte Wink zou opgelost moeten zijn maar ik ben met de ranks en medals bezig... Ik heb eens gekeken en ik zie zijn rang gewoon zoals het hoort...

layout is gewoon anders in pb systeem. kan ik niks aan doen verder...

@realm : zal denk ik een script toestemming zijn. als je chat opent zou er een melding moeten komen en die moet je dan accepteren of instellen. als het wat anders is dan kan ik je op dit moment niet helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16wo 14 dec 2011, 22:39

ik zie ineens niet meer de nieuw bericht tekentjes staan waarmee je gelijk naar de nieuwste posts gaat?!?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16wo 14 dec 2011, 22:40

Dit ligt niet aan het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16wo 14 dec 2011, 22:46

het is wel raar dat ik op het forum wel vaker dit soort dingetjes heb en op andere sites nooit Wink

maar het is niet verschrikkelijk
(3x meer klikken)

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16wo 14 dec 2011, 22:50

Dit is een gratis forum service met heel veel gelinkte plaatjes dus dit kan weleens voorkomen. Verder kun je gewoon op het icoontje klikken wat er ipv het bekende plaatje staat. Als er helemaal niks staat kun je bovenaan ergens op een link klikken en zo naar de ongelezen of nieuwste berichten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16zo 25 dec 2011, 13:26

Ik heb een soort van foutje ontdekt, ik weet niet of dit is aan te passen of dat het al eerder is opgemerkt.

Ik zag het volgende:

Welkom in Week 51 van 2011!
Zondag 25 December 13:21:03
Goede middag, vroeg uit? Vroeg gamen!

Het is weekend, dus meestal kan je dan niet vroeg uit zijn.
Is het mogelijk om dit soort dingen aan te passen, weet niet of er nog meer werkdag gerelateerde tekstjes zijn?

Het volgende probleem is dat je dan ook weer met vakanties zit....
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16zo 25 dec 2011, 14:21

Dit zijn gewoon de normale berichten, die er voor de lolz staan. Kan denk ik wel aangepast worden maar zo'n enorm probleem is het nou ook weer niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16zo 25 dec 2011, 15:01

Het lijstje gaat van 00 tot 24 uur en niet per dag helaas. De meeste teksten zijn gebaseerd op een doordeweekse dag. Ik ben al vanaf het begin naar een beter script het zoeken dus ooit zal het verbeteerd worden! Is sowieso wat Jaap zegt: voor de fun Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16ma 26 dec 2011, 11:27

Het is geen probleem ofzo, het viel me alleen op
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16ma 26 dec 2011, 11:39

ik weet niet of het aan mij ligt of dat het een fout is, maar ik blijf mailtjes ontvangen terwijl ik dit had uitgezet...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16ma 26 dec 2011, 12:33

Als je in de menu balk op profile klikt en dan het tabblad abonnementen kun je alles uitzetten.
Of helemaal rechts onderaan het betreffende topic (rechts onder het laatste bericht) abonnement opzeggen Wink
Ik denk dat je daarmee wel geholpen bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16ma 26 dec 2011, 13:44

van abbonementen moet toch bij het topic zelf?????????????////
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16ma 26 dec 2011, 14:01

Lees me bericht goed!
Jij geluk dat het nog kerst is anders had je alweer een waarschuwing te pakken met je vraagtekens... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16do 12 jan 2012, 17:28

Ik krijg sinds kort weer allerlei mailtjes van 'Er is een nieuw bericht gepost in topic X' terwijl ik me hier nooit voor had aangemeld...
Heb het weer uitgezet maar is dit meer mensen overkomen of ben ik de enige?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16do 12 jan 2012, 17:33

Ik had hetzelfde en ik weet niet hoe dit komt. Zover ik weet heb ik niks op dit gebied veranderd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bugs of Foutjes in het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum   Bugs of Foutjes in het forum Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bugs of Foutjes in het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bugs topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Feedback & Help-
Ga naar: