[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 NA faction NANL

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16do 06 jun 2013, 03:11

We hebben een faction opgericht op GuildCraft! De NANL (naam word misschien nog wel veranderd)  en als je joinen wilt kun je je melden bij mij Wink Aangezien we niet beroofd willen worden zullen we betrouwbare mensen toe laten en anderen mogen zich eerst bewijzen of worden eerst grondig getest.

Momenteel hebben we een faction met 2 man. Rage en ik. Hierdoor hebben we 20 power en kunnen wij alles beroven wat minder power heeft. Ieder member kan maximaal 10 power bijdragen en minimaal -10. Als iemand dood gaat gaat er 4 power vanaf en per 5/10 minuten speeltijd krijg je 1 power erbij. Meer leden in de faction wilt dus zeggen meer power en dus meer bases van anderen wat we kunnen roven!!! PS: elke 24uur dat een speler niet inlogt betekent 1 power verlies Wink  Maar misschien wilt iemand ons wel helpen door zo af en toe of misschien wel dagelijks alleen even in te loggen zodat we meer power hebben en meer land kunnen claimen XD Land claimen hangt namelijk ook af van het aantal leden in de faction zitten.

Onze base is al redelijk gepimpt in de korte tijd dat we er spelen. Alles wat gefarmed kan worden hebben we, van de dieren missen we alleen nog varkens en schapen. Beiden zijn gevonden maar moeten nog naar de base gebracht worden! De varkens zitten 1000 blokjes van ons af, de schapen een heel stuk verder. We hebben 13 villagers maar ze hebben nog geen mooie deals, er is plek voor nog 2 villagers maar eventueel kunnen we de slechtste killen en nieuwe zoeken/maken. Wolven en ocelots zitten ook al netjes op hun plaats en zelf wil ik nog een Iron golem maken later. Een mooshroom zal ook ooit ook eens onze base opfleuren!!! Ik heb een eiland dicht in de buurt gevonden maar alles was al dood helaas...

2 Nether fortressen zijn gevonden maar helaas al geplunderd door anderen. Binnenkort ga ik op zoek naar een nieuw fortress! Op zich is dat niet zo moeilijk maar eentje vinden die nog niet geplunderd is misschien wel.

Plannen om The end te vinden zijn er al, alleen nog wat resources vinden en dan gaan we er eens een kijkje nemen XD

Verder kunnen we in de base enchanten tot 30 dus we hoeven niet meer naar spawn te gaan hiervoor!

Volgens mij was dit het wel tot nu toe en zou ik iets vergeten zal Rage me beslist aanvullen Very Happy

WIl je mee doen met ons en ownen met de NA? Meld je bij Rage of mij zodat we je een beetje wegwijs kunnen maken. Vergeet niet dat niet elk NA lid zomaar een invite krijgt Wink

EDIT: ik heb filmpjes gemaakt van de voortgang op dag 2, 3 en 4 dat we er speelden. Deze worden binnenkort geupload!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16di 16 jul 2013, 04:14

vorige week ergens is de GC server gereset en geupdate naar 1.6.1 (ondertussen al 1.6.2) en onze gewone wereld base is zo goed als klaar na heel wat obsidian minen pfff

vanavond kwam Rinus eens flink power tanken en ik heb hem een rondleiding door de base gegeven en uitgelegd hoe alles werkt. daarna gaf ik hem meerdere keuzes wat we gingen doen. 1 - aan de weg naar de ender base verder werken waar ik en Rage al aan waren begonnen, 2 - vissen en snachts op slimes jagen, 3 - huisjes zoeken om te raiden... nou Rinus koos meteen voor huisjes raiden xDwij een beetje voorzichtig bij spawn rondgehangen totdat het veilig genoeg was om weg te rennen... na een paar raided bases (waar we wel nog wat spullen van meenamen) kwamen we bij een grote base met meerdere geclaimde chuncks en gingen er eens ff kijken Razz

het was een mooi ingerichte base met 1 hoofdgang en links, rechts, beneden en boven verschillende kamers. op deze hoofdgang na was het best een wirwar van ruimtes en gangen... hier en daar geclaimed maar ze hadden sowieso te weinig power. er was niemand thuis en dus begonnen we met leeghalen!! ik begon links van de gang en Rinus rechts... geen super spullen gestolen maar wel leuke spulletjes zoals een disc, bouw materiaal, eten en gereedschap. toen we zowat klaar waren (9 dubbele kisten vol in onze f home) zag ik opeens een nametag!!! ik uiteraard meteen gevraagd waar Rinus was en die was nog steeds beneden en de nametag was boven ons! ik uiteraard meteen shiftend erheen aan het lopen maar er kwam opeens een 2de nametag bij XD ik meteen naar f home om de overige loot te droppen en Rinus stond toen ook naast me... onze loot gedumpt en terug gegaan. ik via /back en Rinus naar zijn gezette home. Rinus begon zowat meteen te schreeuwen dat iemand achter hem aanzat en hij rende richting de uitgang XD maar goed ook want hij begon al te schreeuwen dat er 2 gastjes achter hem aan zaten en toen ook nog een 3de XD was echt wel lachuh eigenlijk!!! ik was helemaal aan de andere kant van de gang en was al meteen richting die nametags aan het rennen Wink ik was btw die 3de wat Rinus zag lol... Rinus is ontkomen en naar de f home gegaan en toen kwamen beide gastjes op mij af... beiden hadden iron armor aan zoals mij, 1 had een diamond sword en de ander een iron enchanted sword. ah die kan ik wel hebben dacht ik Razz ik had namelijk mijn god sword bij Wink hoppa! ik stond meteen in de fik grmbl!!! MAAR Rage had een paar dagen terug fire resistence potions gemaakt omdat we een van de vele lava meertjes aan het leeg minen waren en ik had nog 1 in mijn hotbar hehe ik dus achteruit gerend en de potion gedronken... ze kwamen beiden achter me aan en ik deelde raken klappen uit en ik kreeg klappen maar ze gingen beiden brandend neer uiteindelijk hehe !! BOTS BOTS!! met me lege inventory raapte ik hun spulletjes netjes op en rende de gang helemaal terug naar het donkere einde waar ik ging shiften totdat ik naar onze f home kon tp'en... Rinus was weer terug gekomen en toen stonden we beiden in het donkere hoekje te shiften XD ik had verwacht dat ze elk moment weer zouden verschijnen maar de gastjes zijn niet meer terug gekomen en toen zijn we naar de f home gegaan en hebben alles gedropt wat we hadden...

achteraf bleek dat het niet de bewoners waren maar andere gastjes die dezelfde base wilden raiden LOL. we waren al klaar en we hebben ze verslagen dus ze hebben tijdens hun raid alleen spullen verloren hahaha XD ik kwam erachter dat ze ook wilden raden omdat er opeens een chunck geclaimed was door TheRapist en dat terwijl wij BoomBoom aan het raiden waren...

ik en Rinus hebben die 10 dubbele kisten uitgesorteerd en toen is Rinus offline gegaan. zelf ben ik in de launcher de namen op gaan zoeken want ik wist niet eens hoe en wat... toen ik het juiste gedeelte in de launcher vond zag ik ook dat ik hun aan het slaan was in hun net geclaimde chunck en ze dus geen damage deed. het is maar goed dat ik meteen in de fik werd geslagen en achteruit ben gegaan! ze liepen dus hun eigen chunck uit om mij te volgen en daar kon ik ze ook damagen en dus killen. ik overleefde het met anderhalf hartje pfff weer iets geleerd voor volgende keren! maarja dit ging zo snel :Dwel leuk btw!

net ook nog ff snel online geweest om te kijken of die gastjes nog online waren en toen ben ik een gesprekje begonnen met de admin van de faction (dit was degene met het diamond zwaardje). ik had het goed gedaan zei die al was het een beetje lucky omdat ik ook zowat dood was. zijn maatje had ook zowat hetzelfde gedaan als Rinus zei die: wegrennen en op skype had die hem moeten roepen om te helpen XD was wel een grappig gesprekje (zeker omdat die gast in eerste instantie boos was omdat ze beiden dood gingen door 1 gast haha) ook totaal geen haat verder. ik heb hem netjes bedankt voor hun spullen XD

al met al een zeer leuke 1ste echte raid met killen erbij ! dit gaan we vaker doen! dus Noah, als je eens een avondje mee wilt doen ? Razz

zo, Beav OUT!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16di 16 jul 2013, 19:41

zo uitgebreid verslag van de verslaggever Razz

het was idd lachen! ik schrok me toch wel een hoedje toen ze achter mij aan kwamen haha! Maar Beav en ik hadden een goede strategie, ik lokte ze achter me aan en hij ging ze gewoon slachteee! Later bedacht ik me ook dat jij die derde persoon geweest kan zijn Beav haha XD

Gaan we gewoon vaker doen, maar dan met meer man. Gaat sneller, is leuker en we zijn sterker (in dit soort situaties)!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16wo 17 jul 2013, 08:07

Tja, ik hoor het alweer. Ik heb wat gemist XD
Zijn me potions toch nog goed gebruikt! En ik neem aan lekkere winst.
Een volgende keer zal ik het team versterken! Wink

Gisteren met beav verder gegaan met de end-farm. Ik heb nu al een aantal keren zo'n base gemaakt, maar zo snel als we nu dat ding voor 2 lagen hebben functioneren is nog niet vaker voorgekomen XD
dat wordt dus enderpearls verzamelen en veel enchanten! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16wo 17 jul 2013, 12:47

Het is dat de slimes moeilijk te vinden zijn tot nu toe, anders hadden we al meer dan 2 lagen klaar gehad... Hopelijk vinden we binnenkort een mooi slime plekje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16wo 17 jul 2013, 22:37

zozo wat een verslag beav! Goed gedaan hoor jongens!

sorry dat ik nagenoeg niet online ben geweest afgelopen tijd, was toch nog erg druk. ik ga morgennacht op vakantie voor twee weken dus dan zullen jullie me ook niet zien :(

hopelijk komen jullie ver met onze epische basis!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16do 18 jul 2013, 13:41

fijne vakantie Noah Wink met de bases zal niks gebeuren en ik ga ervanuit dat die lang blijven staan ! na je vakantie kom je maar eens kijken.

gisteravond / nacht met Rage op pad gegaan om een swamp te zoeken en tijdens het zoeken alles raiden wat er te raiden viel XD redelijk wat land geclaimd en geunclaimed en meerdere bases geraid die niet eens geclaimd waren Razz in totaal deze x zo'n 11 dubbele kisten vol met stuff hehe heel veel iron gereedschap gevonden, weer dezelfde music discs, paar diamond gereedschappen en een diamond zwaardje, iron horse armors en de gebruikelijke loot Very Happy heeft zich wel geloond haha owja, dat swamp hebben we ook gevonden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16zo 21 jul 2013, 04:07

rage en ik hadden vandaag alweer de bedoeling om slimes / sticky pistons te vinden zodat we onze enderfarm eindelijk af kunnen maken. deze x gingen we in The end zoeken. we waren op weg naar coördinaten die ik een paar dagen geleden gevonden had maar op weg erheen kwam ik een leuke base tegen. in het filmpje het resultaat:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16zo 21 jul 2013, 10:50

WiiiiiiHoooooo Very Happy Rinus slaapt naast my XD yesss yes yesss!! En rage tegenover mij Very Happy when we gonna have an pyjama partehhh!?? xP

Maar lekkah Beav!! Maar wat is loot!? Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16zo 21 jul 2013, 13:01

Zo de crap! dat is een flinke loot, niet normaal XD en swa, ik kon niet online komee!

haha rudyyy dat had ik express gedaan, want ik wilde wel slapen naast mijn brathaaa! XD

loot zijn gewoon alle spullen die ze hebben veroverd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16zo 21 jul 2013, 21:27

alstu jongens XD bedank me later maar!
NA faction NANL 34ybkw8
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 22 jul 2013, 00:20

YAAAAAAAAAAAY, nu liggen onze koppen tegen elkaar aan XD KALE KOPPEN NIET TE STOPPEEEE!Hamer 
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 22 jul 2013, 09:02

Eeey!! Ik ben geen flikkah!! Ghehe! Danku marszel!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 22 jul 2013, 17:10

geen dank XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16wo 24 jul 2013, 08:57

bedden staan weer normaal btw :)zag er niet uit!

ik heb gisteren/vannacht redelijk wat verdiend in de auction! eerst de diamond schepjes voor 80.000! 16 schepjes lol deze persoon wilde zijn excavation omhoog krikken ! nog redelijk wat andere crap omdat de kisten vol raakten en omdat bepaalde items gewoon gevraagd werden. daar maak ik dan lekker gebruik van uiteraard XD en net voor het slapen gaan wilde ik nog 1 auction doen xD320 blaze rods voor 10.000... er werd zowat meteen geboden door Rakotegar. is best een verhaal met deze player btw rage was een keertje ook online toen ik met hem bezig was dus die weet er meer van haha ik stond al op zijn "lijst" en ik was weer tegen hem bezig vannacht. lekker opnaaien die handel hehe ook heb ik zijn kat vermoord op spawn vannacht waar hij zo blij mee was :Pverder wilde hij perse naar onze ender grinder maar dat willen er wel meer maar goed, dat zal dus sowieso nooit gebeuren! bij deze de pics van zijn bod en reacties :
NA faction NANL 5d4ear
NA faction NANL 2hx0pzq
NA faction NANL 2rm5t8o

vlak voordat ik uitlogde zag ik nog dat ons nme heeft gemaakt XD achja, wat hij wil hehe we blijven gewoon op 2 nme's staan want 1 ervan was disbanded.

edit: deze zelfde Rakotegar wilde ook kosten wat het kost een prot IV boekje hebben en ik had gezegd dat als ik zou auctionen dat hij meteen 30k moest bieden. anders zou ik cancelen. ik wilde dus testen en ja hoor! hij bood meteen 30 dus ik zei maak er snel 35 van en hij deed het ook nog haha en waarom weet ik niet maar zonder dat iemand anders bood maakte hij er 36.000 van XD eventjes na deze auction kwamen dus die 320 blaze rods. HEERLIJK!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16wo 24 jul 2013, 12:00

Op deze manier is een vijand meer of minder helemaal niet erg XD
Wat was ik hier toch graag bij geweest Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16wo 24 jul 2013, 13:13

haha wat een mongol zeg, heerlijk XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16wo 24 jul 2013, 17:57

ja het was wel eventjes lachen met dat gastje en vanavond zal het ook wel weer lachen worden XD ga ik hem natuurlijk nog wat meer bedanken enzo Razz

ik heb btw een "trucje" om snel een paar centen en Miner job levels te verdienen Wink helaas Rinus, geld dus niet voor jouw MAAR voor jouw heb ik ook nog wel wat als Hunter!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16vr 26 jul 2013, 23:08

van nu tot zondag is er een double xp weekend!!! dit geld niet alleen voor mobs maar ook voor jobs en mcmmo Wink

ook kan iedereen eenmalig van een 20% korting gebruikmaken in de donate store...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16zo 28 jul 2013, 20:07

ok dan. 2 nieuwe avonturen die zeker gepost moeten worden !!!

avontuur 1: ik was gistermiddag een beetje doelloos door de wereld aan het reizen om bases en dergelijke te zoeken. ik kwam een kleintje tegen die ik leeg wilde halen. stelde niet veel voor maar toch wilde ik hem raiden. het was een 1 persoons faction en zijn power was 7 / 6... ik moest dus wachten. ik zorgde ervoor dat ik altijd terug kon teleporteren naar deze base aangezien het behoorlijk uit de buurt van onze base en spawn was. savonds wilde ik naar bed gaan zodat ik de dag erna die base het smiddags kon raiden (de power was ondertussen 6 / 6) maar rage kwam toevallig nog online dus ik bleef ook nog even. ik testte op rage een nieuwe variant van teleporteren uit maar toen bleek ik mijn /back niet meer voor de raid base te kunnen gebruiken pfff. ik nam het besluit om naar de coordinaten te gaan om daar dan weer uit te loggen. onderweg kwam ik een grote jungle wood farm tegen midden op de oceaan met ernaast en eronder een base. allemaal niet geclaimed XD ik even een kijkje gaan nemen uiteraard en rage naar me toe gehaald... we kwamen er snel achter dat er wat te halen viel Razz de loot volgt in het filmpje Wink het was een verdomd mooie base! zombie en skelly spawner farm, automatische wheat, melon, sugar, nether wart farm en een automatische potion maker!! het zag er echt allemaal goed uit en toen we weg gingen uiteraard niet meer hahaha

bij deze de loot:

avontuur 2: ik geef bij dit avontuur wel even een inleiding Very Happy de 1ste dag dat ik op deze server speelde ben ik met het bootje gaan varen om een plek voor onze base te zoeken. onderweg ben ik 3 mooshroom eilanden tegen gekomen. op 1 daarvan had ik een home gezet. hier ging ik vaker naar terug om mycelium te minen en ik teleporteerde mensen voor 10.000 als ze zo'n eiland zochten. ook ben ik hier begonnen om mijn graven skill omhoog te werken (excavation). ik ging er 2 dagen terug weer heen en ik zag dat er flink gebouwd werd door een grote / sterke faction... ik spawnde er zowat midden in XD ik dus ergens anders mijn home gezet maar ook eventjes goed rond gekeken. ik vond een kist die niet geclaimd was en die heb ik dus leeggehaald hehe. vandaag er weer heen gegaan om eens rond te kijken. ze waren flink aan het uitbreiden en we hadden al gezien wat we konden pikken. toen zagen we opeens een ventje en hij zag ons. voordat we bij hem waren was die alweer weg (hij stond aan het dak te werken namelijk) . ik een gebouwtje geclaimed en dichtgemaakt en dat was maar goed ook !!! er verschenen even later faction members van hem in diamond armor en alle oorlogs tuig wat maar mogelijk is haha Razz ik ben wel 1x snel naar buiten gerend om dat 1ste gastje te killen maar toen snel weer naar binnen uiteraard hehe. nou wat er toen allemaal gebeurde XD we hebben echt gelachen om ze !!! ik stop hier nu mee want rage kan dit volgens mij veel beter typen allemaal Wink ik zal na de post van rage wel weer reageren met het een of ander Razz ik moet nog steeds lachen als ik er aan denk !
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 29 jul 2013, 00:04

Oké laat ik dan maar verder gaan met dit verhaal:
Ahem... Toen het hele leger van de faction nexus voor de deur stond hebben Beav en ik eerst het huisje 'aangepast' van binnen. Ofwel alles wat er instond meegenomen XD
Terwijl wij bezig waren probeerde die diamond gastjes binnen in het huisje te komen, ze probeerde van alles en niets werkte.

Toen wij eenmaal alle spullen bij elkaar hadden in de thuisbasis, kregen we natuurlijk allerlei bedreigingen naar ons toegeworpen. Ze waren zogezegd de beste faction van de server, bestaand uit alleen maar pro's en dat wij volledig zullen sterven op de server, etc. etc. blablabla enz. enz.

Wij hadden de chunks nog geclaimed en beav ging kijken hoe het er daar aan toe ging. Het was eerst rustig, maar toen hij gezien was stond weer gezellig heel het leger aan de deur te kloppen (en wij zijn dan zo aardig om de deur dicht te houden XD)

Terwijl beav daar nog alleen was (en schermdelen van skype sotnd aan), kwam er een reboot van de server. En toen.... is het feest pas echt begonnen! XD
Beav logt weer in en spawn weer in het huisje. Op dat moment is "dat 1ste gastje" alleen nog daar aan het bouwen (wel in volledig armor en met wapens, erg bang denk ik Razz). Beav stuurt hem dan in mc een pb'tje over hoe goed hij aan het bouwen was. Zijn reactie was ongeveer als volgt:

*staat plots stil* Ahaa je bent dus weer hier! * pakt wapen en kijkt druk en al slaand om zich heen*
De speurtocht was begonnen. (tijdens deze speurtocht had ik de hele tijd van die slapstick muziek in mijn hoofd xDZo iets als dit: tip speel het af als je de tekst hieronder leest XD)

Hij heeft toen het hele eiland uitgekamd opzoek naar beav. Achter elke steen keek hij en iedere mm^2 lucht werd grondig onderzocht, maar om heel even in het huisje te kijken wat wij nog geclaimt hadden... nee, daar kan hij toch niet zijn! XD
Na een tijdje kwamen er steeds meer mensen mee zoeken, maar het huisje werd nog steeds niet onderzocht. Beav (en ik) zaten hun maar opfokken, "gezellig jullie zijn nu met z'n drieën/vieren/of ik ben zo alleen :("

HET HEEFT ECHT 1/2 uur geduurd voordat Beav werd ontdekt, terwijl weer het hele leger aanwezig was en aan het zoeken was.

JA WE HADDEN ECHT MET PRO'S TE MAKEN XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 29 jul 2013, 01:14

hahahaha ja idd XD man wat hebben we gelachen haha de pro's LOL hier kan ik btw nog iets aan toevoegen!! in mijn vorige post had ik dus geschreven dat ik een kistje geplunderd had... in mijn gesprek met dat eerste gastje kwam naar buiten dat hun iemand uit de faction hadden gekicked omdat ze dachten dat hij die kist geplunderd had XD AWESOME !!

toen ik ontdekt was in het huisje (dat trouwens zowat geheel uit ramen bestond) en dat 1ste gastje kwam erachter dat ik daar zat kreeg ik een pb dat hij zich echt als een noob voelde... daar heb ik uiteraard op gereageerd dat dat klopte Razz

ik heb zojuist de chuncks geunclaimed maar ik heb nog steeds een home aan de andere kant van het eiland dus ik zal hun power altijd blijven checken ! en als ik de kans krijg claim ik weer een paar chuncks want er komen veel kisten te staan heb ik gezien Razz

ik mocht btw wel op dat eiland blijven maar ik mocht geen noobs daarheen halen of brengen... ik heb gevraagd wat hij daarvoor wilde betalen maar hij betaald niks... iedereen snapt natuurlijk wel dat als iemand naar een shroom eiland wil dat ik ze erheen breng voor 10.000 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 29 jul 2013, 10:55

wat een heerlijke loot zeg, dat overtreft mijn 'raid neusje' XD

hahaha dat tweede verhaal is echt geniaal! wat een noobs zeg XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 29 jul 2013, 16:51

hahaha the story continues!!! ik kreeg een berichtje van Putnik... (dat eerste persoontje van de pro's) of ik hem aub naar het eiland wilde brengen!!! na een beetje vragen omdat ik het zaakje niet vertrouwde kwam het erop neer dat hij me 20 diamonds zou betalen als ik hem daarheen bracht. ik me armor en alles opgeborgen en uiteraard ook de 20 diamonds in de enderchest op spawn had gedaan ben ik naar het shroom eiland gegaan. uiteraard ergens anders heen gelopen zodat ze me spawn plek niet wisten en hem laten tp'en... hij was helemaal blij en toen vertelde hij me dat ze hun faction home waren kwijt geraakt hahaha XD de pro's !!! dat wat ze op MIJN eiland aan het bouwen zijn word hun nieuwe f home Razz ik zei toen tegen hem: hoe goed ben ik om de f home van de sterkste faction weet te vinden ? hij zei dat ik een goed persoon was en dat ik hun later wel zou kunnen joinen. heb gezegd dat wij altijd NANL blijven maar dat ik wel beetje bij beetje zou claimen van hun als ik de kans zou krijgen XD toen kreeg ik geen reactie meer haha

achteraf is het eigenlijk jammer dat ik hem erheen heb gebracht... als ik het niet had gedaan hadden ze het misschien niet meer gevonden maar misschien dat een offline gastje van hun wel daar een home had. toch leuk dat we er weer 20 diamonds bij hebben XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16ma 29 jul 2013, 18:54

lol wat een fking noobs zeg XD dan hadden ze de /f home zeker niet op een centraal punt gezet? jullie hadden waarschijnlijk dat stukje land geclaimd waar die /f home zat. haha ongelofelijk wat een noobs XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NA faction NANL Empty
BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   NA faction NANL Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NA faction NANL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NANL chat mod
» NANL tiers X
» Vragen over NANL clans
» NANL Planetside 2 outfit
» NANL server - EnhancedSpawners plugin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: