[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 DaGoonch!! zijn filmpjes

Ga naar beneden 
+3
Dazhbog
Rage
Realmkiller
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16do 05 sep 2013, 20:24

Tadaaa sinds vandaag ga ik ook mijn goede games uploaden :)alleen ik dacht dat ik op hd kwaliteit had opgenomen.. blijkbaar niet. maar aldoende leert men.

1:
Spoiler:

EDIT, ik zie dat ik wel mijn filmpje "HD" opgenomen heb. ik kan video's van YT niet afspelen op HD,, dat is een ander probleem.

2:
Spoiler:


Laatst aangepast door DaGoonch!! op di 10 sep 2013, 19:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16do 05 sep 2013, 21:42

lekker hoor die damage !

ik keek btw als 1ste via me telefoon en ik dacht, wtf gaat dat sloom als die inzoomt met aimen! nu net op lappie gekeken en ik zag dat je gespeeld hebt met de afspeel snelheid XD ben benieuwd naar nieuwe filmpjes van je... knap dat je nu ook kunt filmen, editen, renderen en uploaden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16do 05 sep 2013, 22:25

zieke damage zeg! leuk filmpje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16vr 06 sep 2013, 08:15

Kijk dat is nog eens dammage doen! Lekkah bezig bami Wink
Ben alleen wel wat meer trashtalk tijdens de game van je gewent XD
Btw. bij mij geeft het filmpje gewoon de 1080p optie
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16vr 06 sep 2013, 09:09

Haha ik hb nog filmpjes zat met trashtalk heur XD haha. Mrr daarvan is de gameplay niet zo goed Razz

1080p.. ik kan op me laptop via YT max op 140p afspelen.. ikke niet snappe XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 10 sep 2013, 19:28

1e post geupdate Smile 2e gameplay met is7 staat online!

ik wil graag dat jullie extra aandachtig zijn tussen 6:00 min en 7:20 min!

geluk, geluk of al die bouncers in gecalculeerd? xP
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 10 sep 2013, 19:47

Ik denk toch echt wel geluk... of misschien toch geluk? XD
Volgens mij had je al 6 keer dood moeten wezen! Nee heur zegt bami, ik kill er gewoon nog even Ă©Ă©n!

Wel grappig trouwens... ZODRA de Foch (@0:45) wordt gespot, kijkt bami angstig waar hij staat.
Bange scheitert! gewoon opafrijden en killen die handel! Razz

BTW. weer niet de trashtalk die ik van je gewend ben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 10 sep 2013, 20:04

trashtalk komt eraan! zal niet gelijk komende week zijn want ik moet wel even iemand treffen die hapt natuurlijk Razz haha

over die E100 en JgPzE100... ik ging op hun af met het idee dat ik toch wel zo sterven... ik had mooi geluk met die bouncers.. en vooral dat ik kon schuilen achter die JgPzE100 XD

en van een foch 155 moet ik echt niks hebben! die killen mij altijd :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 10 sep 2013, 21:11

DaGoonch!! schreef:
ik wil graag dat jullie extra aandachtig zijn tussen 6:00 min en 7:20 min!

geluk, geluk of al die bouncers in gecalculeerd? xP
Gewoon pure skillz brathaa! Je bent gewoon da bomba!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16wo 11 sep 2013, 05:31

Nou ik wist dat me lower plate niet te raken was voor hun omdat ze hoger stonden.. een normale tier X bounced bijna altijd op mijn upper plate en turret.. maar dat een JgPzE100 zou bounce.. i didnt knew that XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16zo 15 sep 2013, 18:29

ik kan mijn 1e post niet meer updaten,, hoe kan dat boys??
hier heb ik nog de t34 gameplay samen met marszel

3:
Spoiler:

en een amx50b gameplay Smile
4:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16ma 16 sep 2013, 17:53

mij een beetje met vrije camera opnemen de zowat hele game XD maar toch een nice top gun met die T34 !!! graag gedaan XD

met die 50b... sja... het is de top tier he Razz vraag me wel af, hoe reload je tussendoor ?? ik skiet altijd me patronen op haha XD verder is die trashtalk natuurlijk lachuh maar veels te weinig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16ma 16 sep 2013, 18:13

reloaden doe je met C.. je hebt zowat bij elk spel, programma of weet ik veel wat een zogenaamde help button. bij World of Tanks zit deze help button verstopt onder de toets F1 marszel XD ghehe

ik reload altijd, mocht ik ooit in de problemen komen dan heb ik een volle klip om me mee te verdedigen. en een volle klip doet al gauw 1600/1700 damage XD

en over toptiers, in die game zijn het allemaal top tiers.. behalve die amx12t waarop ik failde in het begin XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16ma 16 sep 2013, 18:22

F1... wie drukt er nu op F1 voor hulp pfff... is btw ook logisch. C om te reloaden terwijl alle andere spellen dit onder de R hebben zitten Razz Kut russen ook...

vanaf nu zal ik dus ook met een volle clip anderen aanvallen zonder er 2 of 3 gewoon weg te schieten haha misschien word de accuracy dan ook weer iets beter lol...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 17 sep 2013, 18:41

5: wh00p wh00p!

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 17 sep 2013, 19:32

campertje Razz je stond ook niet echt te springen om die jgdpanzer te helpen he haha en die tegenstander arty was echt belabberd...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 17 sep 2013, 19:52

Ik denk E-75 vs JgPzE100. . Dat is makkie. NOT! Ik bouncede die E-75 zelfs in zijn ass.. beetje weird was dat.. maar ik twijfelde tussen helpen op base en JgPzE100 helpen.. haha. Uiteindelijk moest ik de JgPzE100 wel helpen anders had die E-75 ehm opgegeten! Maar in dat level is die heuvel van mij!


Net als jou rots! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16wo 18 sep 2013, 14:23

gj
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16ma 23 sep 2013, 19:36

Voor Rage =D hij lagt een beetje.. ik kreeg laatst een bericht van fraps dat het niet optimaal werkt,, miskien vandaar de lag..

Het kan zijn dat hij het nog niet doet want hij is vers van de pers! XD

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16ma 23 sep 2013, 20:12

you...Sir, are a genious! haha XD

Echt epische trashtalk, je zou eens wat vaker op skype online moeten zijn dan kunnen we nog meer lachen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16ma 23 sep 2013, 21:50

Haha. Als ik op skype bn zijn jullie er nooit -,- miskien maak ik wel een trashtalk serietjuh XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 24 sep 2013, 00:16

lol, gezellig potje was dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 24 sep 2013, 00:31

dan kom ook op christelijke tijden op skype ipv om half 7 smorgens op de zaterdag...

over je filmpje: hahaha XD geweldig bami! zo ken ik je weer Razz ik moet wel zeggen dat je alweer belachelijk veel geluk had !!! ik was al 20x dood geweest ofzo haha
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 24 sep 2013, 09:14

Nee geen geluk.. dat zijn skillz XD ik ben baaz! En dat is een normale tijd voor normale mensen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16di 24 sep 2013, 18:56

KIJK DAS NOU DE BAMI DIE IK WOU ZIEN!! Very Happy
Je maakte die T-30 echt helemaal gek, even in z'n poepert schieten.... wasn't me!
Bami meer van dit, en als je dat niet doet... hou ik toch van je! Razz

P.s. potje uiteindelijk verloren of toch nog gewonnen? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DaGoonch!! zijn filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: DaGoonch!! zijn filmpjes   DaGoonch!! zijn filmpjes Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DaGoonch!! zijn filmpjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!
» BF3 filmpjes
» Gio's filmpjes
» filmpjes
» Rage's wot filmpjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: