[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT battle ranglijst

Ga naar beneden 
+22
Realmkiller
AlessioNabarro
Daveklo
willenhalt123
Spartiaan
RagingDragon
DutchPolska
Rooster1306
pietermans2511
chromehound25
cplpatrick
serapin5
pronze
GaZz
BornToD1e
arnogamer
EdGrr
Sjowhe
Poskarov
TheHiddenBro
Dutchguy
DaGoonch!!
26 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16zo 26 jan 2014, 15:20

Er kan ten alle tijden iets gewijzigd worden!



Beste WoT spelers,

De crew heeft besloten om een nieuw soort battle te introduceren!
De battle is een ranglijst waar je jezelf omhoog kunt werken. Het is dus de bedoeling dat je je weg naar 'boven' battled. Je mag alleen de persoon die 1 plek boven jou staat uitdagen en die persoon kan de battle niet weigeren. Het uitdagen kan ten alle tijden geschieden en vanaf het moment van uitdagen hebben de spelers 1 maand om de game te spelen! Als de battle om wat voor reden dan ook niet gespeeld is binnen de tijd (1 maand) dan zal er gekeken worden wie niet "wilde" battlen en deze speler zal onderaan geplaatst worden!

Als iemand word uitgedaagd, dan zijn beide spelers geblokkeerd tot de game gespeeld is of tot de tijd verstreken is (1 maand vanaf uitdagen). De persoon onder de uitdager kan dus even niet uitdagen en moet wachten tot de speler niet meer geblokkeerd is. Voorbeeld: Realmkiller staat op 8, DaBeav staat op 9 en daagt Realmkiller uit. DaGoonch die op 10 staat kan dan DaBeav niet uitdagen totdat de game gespeeld is of totdat de tijd verstreken is (1 maand). LET OP: Na elke gespeelde game mogen de 2 betreffende spelers mekaar 1 week lang niet uitdagen! Dit geeft de anderen weer gelegeheid om uit te dagen.

Na elke game kan de winnaar wel meteen de persoon boven zich uitdagen mits deze niet geblokkeerd is uiteraard! De verliezer mag 7 dagen dus niemand uitdagen maar kan wel weer door de persoon onder hem uitgedaagd worden.

Als je niet meer mee wilt doen met de battle, kan je je afmelden in dit topic en vervolgens schuift iedereen op de ranglijst 1 plek omhoog!
Aanmelden voor de ranglijst kan altijd! Als je, nadat de eerste lijst gemaakt is, erbij komt, sluit je automatisch onderaan de lijst aan.

Je hebt altijd de mogelijkheid om jezelf onderaan de lijst te plaatsen, vermeld het dan even in dit topic als je dit wilt. Degene die nummer 1 staat wil misschien weer opnieuw beginnen, dan is dit je mogelijkheid.

Regels voor de battle:
Uitdagen dient altijd in dit topic te gebeuren!
Iedere tier en tank mag gekozen worden! Er hoeft dus geen rekening gehouden worden met de tegenstander! Dit mag uiteraard wel.
De uitdager bepaalt de map en dus ook de game mode (confrontatie of standaard).
Vanaf het moment van uitdagen hebben de spelers 1 maand de tijd om hun game te spelen!
Na een game mogen de 2 spelers 1 week lang mekaar niet uitdagen!
Er wordt altijd best of 3 gespeeld!
niet battlen als je uitgedaagd bent of uitgedaagd hebt = plaatsing onderaan!
2x niet battlen als je uitgedaagd bent of uitgedaagd hebt = uitsluiting!
Toeschouwers zijn NIET toegestaan!

Check voordat je iemand uitdaagt altijd dit topic om te kijken of de speler geblokkeerd is of niet! Laat het niet allemaal van de crew afhangen maar denk/help een beetje mee Wink Dat maakt het voor iedereen net iets leuker.

De crew wenst iedereen veel succes om die felbegeerde top plekken te veroveren!

Klik HIER om de stand te zien Wink  Onderaan kun je ook op historie klikken om alle uitdagingen en games te zien. Deze sheet word online door DaBeav bijgehouden.

PS: Nieuwe deelnemers starten onderaan de lijst! Iedereen mag mee doen.

Opzetten van de start ranglijst.:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 09:08

Schrijf mij maar in boys!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 09:22

Toegevoegd!

Nog 7 aanmeldingen te gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 11:52

zet mij er ook maar bij(als ik goed genoeg ben Wink )


"Er hoeft dus geen rekening gehouden worden met de tegenstander! Dit mag uiteraard wel"
hopelijk is iedereen zo aardig. tier 6 tegen tier 10 gaat hem het niet worden
Terug naar boven Ga naar beneden
TheHiddenBro
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
TheHiddenBro


Aanmelddatum : 15-01-14
Berichten : 16

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 13:50

Ik ook meedoen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 15:46

Beiden toegevoegd!

Nog maar 5 te gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 18:34

Ik doe ook mee!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 18:42

Ok. Nog maar 4 te gaan! Meld dit anders even ingame aan de anderen aangezien niet iedereen hier kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 21:28

ik doe mee. tier 6 max. voor mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjowhe
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 27-01-14
Berichten : 1

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 21:43

me too!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16ma 27 jan 2014, 21:51

mooi, alweer 2 erbij en nog maar 2 te gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 17:11

ik kan het niet laten dus doe ook weer mee
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 17:14

jaja nog maar 1 speler nodig om te starten! wie o wie word de 10de aanmelding?? als we vandaag de 10 nog halen kan op 1 februari het uitdagen beginnen! anders word het pas 1 maart!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
EdGrr
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 28-01-14
Berichten : 3

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 17:32

ik doe mee Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 17:44

we hebben een startlijst. iedere nieuwe deelnemer start onderaan en er kunnen oneindig spelers meedoen Razz

lees de 1ste post van dit topic goed door...

succes iedereen !


Laatst aangepast door DaBeav op wo 29 jan 2014, 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 18:12

zou ik nog kunnen meedoen , of niet ?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 18:25

zeker wel Wink vanaf nu is het bij elke aanmelding onderaan aansluiten maar je staat erbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 18:26

ok hartelijk bedankt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 18:52

Jullie favoriete, meest inactieve lid in de afgelopen maanden doet ook mee!

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 18:53

hahaha ik heb je erbij gezet!
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 19:06

Ik zal proberen sociaal te doen door mn hoogste tier 8 niet tegen een tier 6 ofzo in te zetten. Maar ik ga geen crappy/onafgebouwde tanks het slagveld opsturen, dus dan is het jammer maar helaas Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 19:34

Dus speler met tier 10 staan aan de top
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 19:42

Dat is het meest waarschijnlijke ja maar hoeft niet. Nu is ingedeeld op de rating en ik als 2de heb geen X en de 1ste en 3de wel. Ik heb eens gekeken en ik kan met me M103 de E 50 M wel aan. Ik zou dus zonder X boven iemand kunnen blijven staan die wel een X heeft.

Verder bestaat de kans dat de X niet ingezet word maar VIII vs VIII. Dan kun je wel iemand verslaan die een X heeft en dus hoger als hem staan. Hoe hoger je komt des te zwaarder het word, dat is zo'n beetje de insteek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 19:46

Nee, De speler die wint staat aan de top. Jij word nu eerst onderaan geplaatst als je meedoet
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16di 28 jan 2014, 20:31

Ik denk niet dat tier X altijd met tier X zal gaan. Je wint niks als je 1e staat dus dan kan je net zo goed het een beetje spannend maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT battle ranglijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT battle ranglijst   WoT battle ranglijst Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT battle ranglijst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 14Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WoT 2v2 battle
» WoT 1v1 battle
» GE battle
» WoT Battle
» MKW Battle op 27 december om 19.30!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Challenges, Clan battles & Wars, Wedstrijden en Prijsvragen-
Ga naar: