[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 RNG moments!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

RNG moments!! Empty
BerichtOnderwerp: RNG moments!!   RNG moments!! Clock-16x16za 22 feb 2014, 15:15

Hier is het de bedoeling om filmpjes te posten met RNG moments.
Dat wil zeggen dat je filmpjes van jezelf, teamgenoten of enemys post.
RNG houd eigenlijk in dat je filmpje grappig, super goed of bijvoorbeeld een keiharde fail is.
De voorwaarde van dit topic is dat je wel zelf in de filmpjes zit die je post.
Een ander puntje is dat de opname niet veel langer moet zijn dan 3 minuten.

Een duidelijke uitleg van hoe jij op dat moment dacht in de game die je post zou wel fijn zijn Smile



vanaf het moment dat het filmpje start wist ik al dat het open stuk gescout moest worden omdat daar al heel de game irrtante mediums rond rijden XD
Ik ga dat stuk dus scouten en ik stuit op die T54E1, ik weet dat dit een auto loader is en weet ook dat hij 4 granaten per magazijn kan laden.
Ik mis hem en hij hit mij wel, dat wil zeggen dat hij nog 3 shells over heeft.
Ik lok hem uit en laat hem zijn magazijn leeg schieten zonder dat ik ook maar enige schade oploop, waarop ik hem kill.

Daarna draai ik me om want heel de game lang was ik daar de enemy op afstand aan het houden maar ze breken nu door!
Op het moment dat de JgPzE100 gescout word zie ik dat hij mijn is4 wil gaan rushen, waar ik dus aan dacht is "ik moet zijn tracks kapot skiete, ik moet zijn tracks kapot skiete''
die dikzak komt in volle snelheid naar beneden rollen en ik track hem! hij spint, hij skiet, hij mist!! is4 kan hem nu mooi afmaken Very Happy
ik weet niet of het nog te zien is in de opname maar hij complimenteerde me met mijn goeie actie! Smile
En DIE track actie vond ik wel lolz en het posten waard Smile


Deze game hebben we gewonnen ook nog! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

RNG moments!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: RNG moments!!   RNG moments!! Clock-16x16wo 05 maa 2014, 07:59



Hierbij weer een nieuwe RNG Smile

Eerst kill ik 2 heavy tanks, en vervolgends wil ik die arty ook nog killen!
Tijdens de game werd ik al een paar keer door hem beschoten dus ik had al een idee in welke hoek hij stond, dus na die 2 kills gemaakt te hebben ga ik vol gas die hoek in en ik spot hem!!

Ach, hebben jullie ook zo'n hekel aan een laatst over gebleven arty die zichzelf probeert te verzuipen?


EDIT:

Dit deed ik 30 minuten geleden en WEER met mijn E25 XD



Ik spotte die t25/2 vanuit mij ooghoeken en zie dat hij het op mij heeft gemunt.
Alleen hij wou de verkeerde speler pakken op een verkeerde plek op de map XD
Als je ziet dat ik naar hem toe rijd, vuurt hij een schot.. vraag me niet waarom.. ik denk dat HIJ, MIJ wou gaan trollen xDghehe
MAAR!, ik track hem en rijd dichter naar hem toe zodat ik onder zijn gun-line kom, dat wil zeggen dat hij niet genoeg gundepression heeft om op mij te aimen. vervolgends track ik hem nog 2x en ik en mijn team genoten slachten hem af xDghehe.

voor degeen die niet weten wat gundepression is,.. RNG moments!! R0bjv8 de tegenstander tegenover mij kan dus zijn gun niet ver genoeg omlaag doen om mij te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

RNG moments!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: RNG moments!!   RNG moments!! Clock-16x16ma 19 jan 2015, 16:31

dat was iderdaad een leuke actie hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RNG moments!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: RNG moments!!   RNG moments!! Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RNG moments!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: