[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 GW2 Guild leden ronselen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

GW2 Guild leden ronselen Empty
BerichtOnderwerp: GW2 Guild leden ronselen   GW2 Guild leden ronselen Clock-16x16do 07 aug 2014, 19:56

Ik wil graag actief gaan ronselen voor nieuwe guild leden en ik hoop dat ik hiermee hulp krijg. Realmkiller doet dit btw al zo nu en dan. Mijn idee is om een tekst te kiezen en deze in elke map waar je komt even te plaatsen, zo bereik je heel veel mensen (zeker tijdens een world boss trein!).
Er is geen echte recruiter rang binnen ons guild maar er zijn 3 rangen die nieuwe leden kunnen inviten en in 2 van deze rangen kan je wel geplaatst worden als je je goed inzet voor het guild. het heeft een jaar geduurd voordat we met WoT aan de max zaten, kijken hoe snel we met GW2 aan de max komen (500 XD) des te meer leden, des te meer influence, des te sneller guild puzzles, guild bounty's, guild missions en guild bonussen!

Ik ben ook op zoek naar ronsel teksten voor Guildwars 2 want we hebben echt meer leden nodig!

Ik heb er al maar ik had er graag meer voor de variatie en de teksten kunnen beslist beter! Volgende heb ik al:
Wij, de Nederlandse agents, zijn op zoek naar nieuwe leden! Wij zijn een niks moet, alles mag guild waar iedereen welkom is! Whisper me
De [NANL] is op zoek naar nieuwe Nederlandssprekende leden! Iedereen is welkom. Niks moet en alles mag! Whisper me voor een invite.
Doe je graag PvE, WvWvW, Dungeons en Fractals? Dan is de NANL misschien wel iets voor jouw! Whisper me voor een invite.

Nieuwe teksten zal ik in deze post erbij plaatsen Wink

PS: ik ben erachter gekomen dat speciale tekens ook gebruikt kunnen worden. Misschien kunnen we er daarvan wel gebruiken? Alles om er maar voor te zorgen zodat ons berichtje opvalt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
GW2 Guild leden ronselen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alle social media & contact info van de leden !
» GW2 Guild influence
» Activiteit guild
» World of Warcraft --- NANL Guild

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: GW2-
Ga naar: