[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT - kilometer Battle #2

Ga naar beneden 
+4
Pagasus45
DaBeav
cplpatrick
DaGoonch!!
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 30 nov 2014, 20:17

Dames en Heren,

Ik heb in overleg met DaBeav & Realmkiller een WoT kilometer battle georganiseerd.
Een kilometer battle houd in dat degene met de meeste kilometers gereden wint als ook aan de "eisen" voldaan word!

De eisen zijn als volgt:
1: Alle tiers mogen meedoen, en welke tank dan ook, TD, LT, HT, MT en zelfs arty's mogen dus mee doen!
2: Je moet minimaal 3 tanks spotten.
3: Je moet overleven.

4: We hebben als bewijs een screenshot nodig van je gevechtsdetails, hierin staat je aantal gespotte vijanden en je afgelegde afstand en of je het overleefd hebt of niet. Post dit screenshot dus in dit topic! Degene met de meeste kilometers staat 1ste totdat iemand er meer rijd!

5: De battle zal 1 maand duren dus zorg dat je voor de slotdatum de meeste kilometers hebt gereden en je wint!!!

6: Deze battle is actief tijdens de maand December! Alleen gespeelde games in December tellen mee voor de battle
PS: we hopen dat iedereen zo eerlijk mogelijk is met screens insturen Wink

Veel succes allemaal en moge de beste winnen!!!

bij deze nog een info screenshot.

WoT - kilometer Battle #2 10ye87k

Groen: hier zien we het aantal vijanden die je ontdekt hebt. Hier moet dus minimaal 3 staan.
Geel: hier zien we je afgelegde afstand. Dit moet dus meer zijn dan de koploper heeft.
Rood: hier zien we of je het overleefd hebt of niet. Hier moet dus geen tijd staan.

PS2: plaats je screens aub in spoilers. Dat maakt het iets overzichtelijker.

EDIT by Beav: ik zal het screenshot van de koploper in deze post plaatsen Wink

Koploper = DaBeav:
WoT - kilometer Battle #2 Neuvs5
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 30 nov 2014, 22:30

word me T-49 toch nog is gewaardeerd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 30 nov 2014, 22:42

Hmmz dat zal mijn matildatje vast niet winnen denk ik Razz Razz Razz Razz Razz Very Happy Laughing lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 30 nov 2014, 23:32

Kijken of ik weer met me 59-16 kan winnen zoals vorige x Razz

Winnend screenshot vorige battle:

EDIT: me screen stond al in de 1ste post zie ik XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 00:40

pff makkie
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 05:27

Haha dat zal nog zwaar tegenvallen paga XD

Je moet een goede vlakke map hebben, een goed team, de juiste spawn zodat je vroege spots kan krijgen, de juiste MM, het mooiste is dat het een draw word zodat je 15 minuten lang hebt kunnen gassen XD en ga zo nog maar even door XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 08:28

Als ik dan wist hoe je een screenshot maakt en hoe je dat dan in een spoiler plaatst zou ik al een heel eind op weg zijn!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 08:38

@Dazbog ff programmaatje downloaden om screenshot te maken ik maak zelf gebruik van greenshot maar er zijn genoeg andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 09:37

Dazbog schreef:
Als ik dan wist hoe je een screenshot maakt en hoe je dat dan in een spoiler plaatst zou ik al een heel eind op weg zijn!!
als het goed is, zit er op je toetsenboord een mooie knop genaamd"printscreen" Smile en dan moet je in de wot map naar screenshots gaan en daar staan ze dan. Wat spoilers betreft, gewoon spoiler] intikken, dan je screenshot en af sluiten met [/spoiler]  en klaar(beide spoiler afsluiten met [  ] )
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 10:24

zal ik even het begin maken hoop dat de spoiler gelukt is

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 15:15

Leuke battle, ik denk niet dat ik zeer succesvol hierbij zal zijn. Wie weet! Razz

Aangezien er enkele vragen over het posten van afbeeldingen voor de competitie, hier een uitleg:

Stap 1: maken van screenshot
Stap 2: uploaden van screenshot
Stap 3: posten van screenshot


Stap 1: maken van screenshot:
In WoT kun je ten alle tijden screenshots maken. De default key is de prtscrn (=printscreen Razz) knop op je toetsenbord.
Open aan het eind van de game de gevechtsdetails en maak een screenshot.
De screenshots worden dan weggezet in een screenshotmap in de WoT-installatiefolder op je pc. (het gebruikelijke pad is: C:\Games\World_of_Tanks\screenshots)

Stap 2: uploaden van screenshot
Vervolgens moeten de screenshots op het internet gezet worden. Vele websites bieden hiervoor gratis mogelijkheden aan. Als voorbeeld gebruik ik de website www.tinypic.com
Ga naar de website en zoek je screenshot op ("Bestand kiezen"). Gebruik hiervoor het pad naar de screenshot map van WoT (C:\Games\World_of_Tanks\screenshots).
Laat de overige instellingen zo als ze zijn en druk op "Nu uploaden!". Je krijgt een simpel anti-bot opdrachtje en de afbeelding wordt geĂĽpload.

Stap 3: posten van screenshot
Nadat je de screenshot hebt geĂĽpload kom je op een pagina met informatie over je upload. Kopieer de tekst (=img-code) in het tekstboxje onder "IMG-code voor forums & berichtenforums".
Deze tekst bestaat uit een link tussen img-tags.
Voorbeeld:
Code:
[IMG]http://i62.tinypic.com/10nglqg.jpg[/IMG]

Vervolgens ga je naar het forum en dit topic. Maak een nieuwe post en plak daar de img-code.
Selecteer de img-code in je post en klik op spoiler in de balk boven de tekst van je post. (in deze balk staat o.a. Bold/cusief/underline/etc. spoiler is het 14e knopje bij gewoon reageren, en het 11e knopje bij snel reageren)
Evt. kun je nog tekst buiten de spoiler zetten, en druk op verzenden. (test evt. met voorbeeld!)

En je bent klaar!
Dit is het resultaat:

Spoiler:

Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is! Razz


Laatst aangepast door Rage op ma 01 dec 2014, 15:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 01 dec 2014, 15:21

ok, tnx, we zullen zien of het de digibeet allemaal lukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16do 04 dec 2014, 17:37

sorry Daveklo! maar ik neem vanaf nu de kop positie van je over Razz

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16ma 08 dec 2014, 18:22

ahum...

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16vr 19 dec 2014, 11:26

Dat gaat zomaar niet.
Even wot geinstalleerd en getest op mijn laptop met 2 kmbattles.
1ste battle was al genoeg voor de koppositie totdat een m7 vond het leuk om op mij te gaan jagen op het eind waar de overwinning al zo goed als zeker was werd ik uitgeschakeld.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16vr 19 dec 2014, 20:46

Haha zonde dave!! Razz en dat maakt de battle dus zo moeilijk! Ik geloof dat dabeav ook een potje had van 10km ofzo.. en hij ging ook op het laatst dood :O zeer frustrerend Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16vr 19 dec 2014, 21:03

Ik werd idd met 10+ km gekilled in de laatste 10sec van de game potdomme!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16za 20 dec 2014, 00:46

Ik vindt het niet meer leuk deze challenge, ik heb met m'n Leopard en m'n Luchs het snot voor m'n ogen gereden en TOG kom ik niet boven de 5 km uit. Hopelijk gaat er nog een potje gelijkspel komen, zodat het me wel lukt. Dmn! Waarom moeten jullie nou je zo erg uitsloven!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16za 20 dec 2014, 23:44

hehe:
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16za 20 dec 2014, 23:58

mooie competitie hier tussen Beav,Goonch en Rage. Razz

ik ga ook maar is ff een elc misbruiken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 21 dec 2014, 00:18

Beav, Goonch en Rage? Je hebt het topic niet echt gelezen he XD

Maar ga je ELC maar eens flink misbruiken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 21 dec 2014, 08:09

Daar ga ik iig niet meer overheen komen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 21 dec 2014, 11:26

OEHJ! dat word een zware kluif!!

Het is al heel wat als je een battle overleefd, helemaal als die 15 minuten duurt!! :O

Heb je heel de game vol kunnen gassen beav? Of heb je soms nog moeten schuilen?

Want ik denk dat dit zowat het maximaal haalbaare is!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16zo 21 dec 2014, 11:54

ik denk dat ik de 14 net had kunnen halen want ik heb kort stil gestaan. met kort bedoel ik aimen en schieten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16vr 02 jan 2015, 09:21

Dabeav proficiat met de overwinning.
De volgende keer niet meer zo uitsloven graag dank u
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT - kilometer Battle #2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT - kilometer Battle #2   WoT - kilometer Battle #2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT - kilometer Battle #2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WoT - Kilometer Battle #1
» WoT 2v2 battle
» GE Battle - 5 Januari 20:00
» GE battle
» WoT battle ranglijst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Battles en shizzle-
Ga naar: