[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Monster hunter tri

Ga naar beneden 
+11
Needlefire
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
hero
xijbor
Brammm
Rage
Walrus
Founder
DaBeav
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16ma 02 jan 2012, 17:55

Wat!!? ik heb met Nigel en Bram gespeeld?
'_' ok dat was best dom, maar ik heb goed kunnen helpen denk ik Very Happy
ook nog Archer's armor gemaakt voor de lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16ma 02 jan 2012, 18:38

Eerst met nigel paar peco+ gedaan, maar toen kreeg hij error
Daarna iemand geholpen met barroth+, daarna kwam wouter erbij
We deden eerst gobul+, toen nog een barroth+ faal en als laatste nog de lagia cap (kreeg helaas geen horn maar wel een tail)
Was alleen niet erg tevreden over mezelf, ging nog 2x dood vandaag :(
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16di 03 jan 2012, 13:54

vandaag nog een beetje online heweest maar het zat allemaal niet echt mee dus ging ik weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16di 03 jan 2012, 15:43

Met sjefke en bram gespeeld - wat lagia gedaan voor horn en tail (ging lekker snel hea Sjefke Razz) en nog een peco+ met jho
Ook nog wat andere 4* quests gedaan die je in je eentje kon doen (gewone ludroth, bnahbra etc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16di 03 jan 2012, 16:26

met sjefke noah gespeeld, HR 85 heb metamorph gleam full vangis en 3 escadora delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16di 03 jan 2012, 20:41

ja die lagia ging snel, ik heb er geen verklaring voor XD
was vandaag weer druk met redelijk wat mensen O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 10:52

Welke lagia ging snel? Nouja vanochtend me laatste 5***** gehaald (adv lick a lagiacrus) en HR 86 en nog gobuls gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 20:06

ik speelde nog met Erza maar helaas heb ik niet het idee dat hij ons kan joinen..
ontopic Wink: beetje ala gedaan en jhen +. helaas niemand van hier gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16do 05 jan 2012, 06:39

Niemand kunnen vinden gisteren namiddag. Ik heb dan met een spanjaard maar wat lage quests gedaan, helaas hem of haar niet meer kunnen helpen met de 1*urgent .
Is er een vaste server en gate waar clanleden op afspreken???
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16do 05 jan 2012, 09:47

nee niet echt, er is wel een topic voor, [NA]Lobby, maar weinig mensen gaan daar echt heen. het handigst is als je iedereen in je fl hebt staan maar dat heb ik ook nog niet..

ps ian armor gemaakt. omdat hij er leuk uitziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16do 05 jan 2012, 11:02

vanochtend dennis geholpen met urgent barroth en gobul rathian GB gedaan enz,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16vr 06 jan 2012, 12:47

was gister nog online en had nog beetje rondgetrolled XD ook heb i, wouter in de player search gevonden, helaas was hij in quest, daarna offline
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16vr 06 jan 2012, 14:23

vanochtend jhen+ faal en vanmiddag een goeie maar meer ook niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16vr 06 jan 2012, 15:53

oeps dit is nabespreek topic

Als ik niemand vind van de clan om mee te jagen, ga ik meestal de roll the uroktor quest doen om wat te farmen.

Gisteren dus ook, deze keer gezelschap gekregen van "a great portuguese hunter" en een zekere kevin. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om de agnaktor aan te pakken. Jammergenoeg had ik geen flash, sonics en traps bij (ik doe die quest meestal alleen maar om wat te farmen en hoop op een rust of ancient shard)

Het zag er aanvankelijk goed uit, agna al 2 maal naar een andere area doen vluchten en vrij goed samenspel . Tot Kevin 2 maal geroosterd werd, we hebben dan maar de quest afgerond, jammer maar helaas.

Ik ben dan maar verder gegaan in offline mode om me de techniek van het clusteren eigen te maken. Ik heb het lang niet zo gehad voor bowgun, maar ik vind het steeds leuker worden. Zou dit graag eens online proberen ook, maar dan liefst in samenspraak en iemand erbij die er goed in is zodat ik kan bijleren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16vr 06 jan 2012, 16:47

ohja ooknog HR9 quests met Dennis en een beetje rathian enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16za 07 jan 2012, 11:42

Gisteren bram proberen opzoeken, maar niet gelukt.

Dan met andreas en lukas (2 duitsers) een rathalos proberen jagen. Jammergenoeg is lukas 3 maal gevallen met fail tot gevolg. Ik had er nogthans de staart afgekregen en we waren er bijna.
Dan is osiris (zweedse speler) er bijgekomen, hij had een rising soul LS. Het ging vrij goed (lees:lukas bleef recht). Op het eind van de quest ging de deurbel (ik moest wel open doen) dus ik heb me moeten terugtrekken en heb de finale gemist. Ik had wel zeer veel rewards op het eind. Ik heb erna mijn red bludgeon 2 maal kunnen upgraden met een hurrican hammer tot gevolg. In combinatie met de juiste armors en skills is dit nu mijn eerste 1000+ hammer.
Direct offline mee gaan oefenen en ik krijg met die hammer mijn offline tijden serieus naar beneden. Online gebruik ik meestal de lans, gebruik offline mode om mijn techniek bij te schaven met andere wapens tot ik er zeker genoeg van ben om ze online te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16za 07 jan 2012, 16:38

beetje gobul gedaan en jho gevangen nu ben ik 89 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16za 07 jan 2012, 23:10

Heb eerst wat RL+ alleen gedaan voor wyvern stones maar geen gekregen
Daarna ian+ cap fail met nigel (we killden haar XD), nog een RL en weer een ian+
Ging wel goed op zich alleen had een rare death bij ian die ik niet snapte XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16zo 08 jan 2012, 13:26

vandaag vooral gobul+ HR 90 en niet meer eigenlijk,...
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16zo 08 jan 2012, 15:17

begin vd middag even gespeeld, double RL en vooral heel veel peco+
Moet nog wat scales en dan heb ik zn hele armor
werd ook nog een keer opgegeten door een deviljho XD
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16di 10 jan 2012, 20:04

vandaag nog ff online gegaan, 2 keer ala gedaan (1 keer met zijn 3en) toen kwam nigel maar ik moest weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16di 10 jan 2012, 21:34

eerst met dennis en random ura gedaan, maar de random ging weg en met zn tweeën zouden we het nooit halen
Daarna nog een keer met nigel erbij maar ik moest eten tijdens de quest -___-
Na het eten nog 2x los gedaan met switchaxe en als laatste jhen (helaas net geen kill maar we waren al heel lang in final showdown :()
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16wo 11 jan 2012, 18:51

was dat dennis van HR 19? dat is een RL vriend

met cloud xander en sjefke ala geclust (hun dan) en beetje gekloot met sets..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16wo 11 jan 2012, 21:45

xander voor het eerst gezien :0
en idd nog wat gekloot met quests
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16wo 11 jan 2012, 22:11

sjefke voor het eerst gezien :0
en nog een vriendin geholpen om haar los plate te krijgen, en nog wat gequest
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   Nabesprekingen van Monster hunter tri - Pagina 35 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Monster hunter tri
Terug naar boven 
Pagina 35 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Friend codes - Monster hunter tri
» Afspreek topic voor Monster hunter tri
» Monster zwakheden
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MH3-
Ga naar: