[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 P2 Nabesprekingen

Ga naar beneden 
+4
~AnYo-0.0-Shika~*
DaBeav
ajoin007
Rage
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16zo 17 maa 2013, 19:54

Plaats hier de nabeprekingen over planetside 2.
Zorg wel voor inhoud, dus "ik was vandaag goed!'' of "ik faalde hard'' geven te weinig info over je prestaties Wink

Vandaag voor het eerst weer eens gespeeld! het ging wel aardig, maar ik moet weer even goed oefenen met de infiltrator (man ik zoveel headshots gemist :( )
ook was het vandaag de eerste keer dat we met een groter NA peloton hebben gespeeld!
Redelijk wat punten binnen gehaald vandaag, hoewel het veel beter kan!

Ik heb nu 171 certs, nog 29 en ik haal me de infrared optics voor de mosquito Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16di 19 maa 2013, 12:11

Aangezien ik mezelf erop betrap 80% van de tijd te spelen als Engi (19% als infiltrator en 1% als heavy - voor vijandige tanks te killen) ben ik dan nu ook volop aan het sparen voor mijn nieuwe wapen de TRAC-5 S Carbine (500 certs). Is iets beter dan de standaard en veel meer upgrades mogelijk.

Dus van zodra ik nog eens in een deftige squad zit kan ik terug beginnen met Certs te verdienen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16wo 20 maa 2013, 23:18

avondje P2 gedaan met andrea, ajoin, rage en gisburn en het ging op zich aardig. veel bases veroverd maar weinig actie tot het laatst. 9.948xp en 5 kills haha dat waren wel 2 lightnings, 1 reaver en een liberator ! owja en een mannetje XD nog 49k xp tot BR31... duurt nog eventjes (5 avondjes als ik steeds aan de 10k xp zit P

enigste wat we nog missen is gisburn1 op skype Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16do 21 maa 2013, 12:16

Ik zal ff een leuk stukje van ons PS2 avontuur vertellen.
We waren in de basis waar geen vijand was, dus ik had ff een troll bui.
Ik begon als 'sniper' op Beav te schieten XD
Hij zeggen in Skype Rage help even kijken ik zoek een sniper... Dus ik KEIDROOG blijven schieten.

Beav: die persoon is nog steeds op mij aan het schieten..
Rage: ik zie echt niemand die het kan zijn.
Dus Beav rent verder wij met zijn alleen achter aan.
Daarna zag Kris mij schieten, dus ik sprong voor hem met niet vertellen.
Ondertussen ik al zachtjes lachen

Dat ging naar me verbazing best lang door XD
Was wel even een leuk moment vooral voor mij hahahaha

En na een tijdje had Beav me door Smile

Dus had een prima avond heb weer paar killetjes.. Jammer dat me moeder opeens binnen kwam lopen XD maar goed in het kort heeeeerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16ma 25 maa 2013, 01:17

uiteraard zal ik dat niet vergeten andrea XD

net eventjes 3 kwartier gespeeld... ging echt goed moet ik zeggen (vooral de 1ste 5 minuutjes op me suicide na dan)

Ik vloog met me mossie meteen naar een grote basis waar we aan het aanvallen waren maar ik had niet op die weerstand gerekend dus ik moest weer vluchten met me mossie. suicide ! omdat ik tegen een berg vloog haha ik spawnde in een kleine basis van ons en merkte dat die gecapped werd en naar het uitzag was ik helemaal alleen daar. ik killde de capper en bleef een beetje hangen daar. er waren 3 cap points en ik liep van de een naar de ander en killde alles wat ik tegenkwam. zelfs een max unit die me 0 damage deed XD toen het te lang stil bleef ben ik weer naar die grote basis gegaan met me AMS en toen konden we hem relaxed cappen. daarna nog 1 grote basis en een kleine gecapped. uitkomst :

  • 3 bases gecapped
  • 4 bases defended
  • 8200xp
  • BR31
  • 10 kills
  • 3 deaths
  • 1 lightning, 1 flash, 3 scythes en stuk of 15 turrets gesloopt zonder kills
  • 3 haat TELL's gekregen XD


P2 Nabesprekingen 2affjup
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16ma 25 maa 2013, 09:23

nice Beav, doe zo verder :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16ma 25 maa 2013, 17:24

Gisteren namiddag ook goed potje gekild, eindelijk gestegen van 0.2 naar 0.3
more kills dan deaths, finally Ole
nieuwe sniper gekocht SR7, met scoop x10, goe gerief, 2 hits = kill. Toppie
De HSR-1 is bucht, vaste hand maar je hebt min 4 hits nodig voor 1 kill
mijne prowler wat gepimpd, vulcan aangekocht, ideaal voor luchtafweer.

misschien tot vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16di 26 maa 2013, 11:38

grz met het nieuwe wapen Gisburn, heb mezelf de nieuwe Trac 5 -S gekocht als engi en de kills komen al goed in mijn richting uit. Ik heb me eindelijk ook de spawnupgrade gekocht voor de sunderer dus nu kunnen we gaan sparen voor upgrades voor het nieuwe wapen of voor de engineer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16wo 27 maa 2013, 12:04

wat was dat gisteren, ik bakte er niets van. Embarassed
gelijk waar ik spawnde werd ik overrompeld. damm, de tegenstand was goed georganiseerd. Was mijn avondje niet zenne. Crying or Very sad
ik verloor jullie konstant uit het oog en de mijn frames bleven Wat was dat? steeds happeren, lag dat aan mij of hadden er nog anderen er een probleem mee?
hopelijk vanavond beter Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16wo 27 maa 2013, 12:19

Geen problemen ondervonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16wo 27 maa 2013, 13:29

Gisburn schreef:

ik verloor jullie konstant uit het oog en de mijn frames bleven Wat was dat? steeds happeren, lag dat aan mij of hadden er nog anderen er een probleem mee?

Daar had ik een tijdje terug ook last van, maar de laatste tijd niet meer. Ik heb dit (waarschijnlijk) gefixed door de graphix iets lager te zetten (in het geval van mijn videokaart veel lager). Nu werkt planetside bij mij weer goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16do 28 maa 2013, 09:29

Bij mij staat alles op max behalve de nieuwe nvidia physics heb ik afgelaten, je kan een extreme fpsdrop krijgen in druk bevolkte gebieden

*Ik heb een geforce 570 gtx*
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16do 28 maa 2013, 15:07

jongens ga niet te erg offtopic hier, misschien een topic aanmaken voor P2 problemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16vr 29 maa 2013, 09:38

zal vanavond weer niet online gaan, te veel werk :'(
hopelijk zie ik jullie zaterdag Alright
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16za 30 maa 2013, 08:35

zojuist DaGoonch!! eens goed uitgelegd hoe het in z'n werk gaat allemaal op planetside 2! nu hopen dat hij minder rage quit XD

ik had rustige gebieden uitgezocht en we hebben goed gecapped XD paar killetjes, paar deaths en bijna 10.000xp de man ! (jaja het is dubbel xp, ik weet) toch niet slecht voor die korte leer periode !!

hij moet alleen nog zijn duim van de trigger afhouden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16za 30 maa 2013, 15:34

Haha hij ging lekkah! Net als ik pkr net! Maar dat terzijde XD

DaBeav heeft me alles piekfijn uitgelegd Smile en ik ben vandaag dankzij hem voor 98% vooruitgang geboekt Very Happy

zoveel xp gaat me nooit lukken in me 1tje hah!!


Bedankt voor de tutorial marszel!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16za 30 maa 2013, 19:27

geen dank frind Wink zelf behaal je straks nog meer xp !

ik heb vandaag al een totaal van 26k xp maar me k/d heeft weer een flinke klap gekregen geloof ik pfff achja binnenkort ga ik wat wapens aanschaffen en dan komt dat wel goed (hoop ik)

Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16vr 05 apr 2013, 11:18

sorry jongens, gisteren bij het spawnen bleef mijn pc iedere keer hangen. teveel man op één plaats denk ik.
nadien was de map volzet. ben wat gaan rondlopen in de INDAR map.
flink op mijn doos gehad. ne kill of 30 maar misschien 80 keer neergelegd.toch wat xp opgehaald zo'n 14k. t'was weer een avondje tankwar, hate it.
en twee ribbons verdiend, 'k weet niet hoe, maar ik heb het toch geflikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16vr 05 apr 2013, 12:58

np Gisburn, ik heb op je chatprobleem gereageerd hopelijk werkt het nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16zo 07 apr 2013, 19:52

gisteravond het 1ste event op het betreffende continent (amerish) de volledige 2uur meegespeeld...

Uitkomst:
P2 Nabesprekingen Wt7rpy
P2 Nabesprekingen 2qw2zqe

verder had ik voor het einde al mijn BR32 behaald!
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16zo 07 apr 2013, 19:55

nice!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16wo 10 apr 2013, 08:25

Gisteren BR33 behaald XD We waren met 4 outfitters in een squad waar anderen/vreemden bij kwamen. We begonnen goed en capten een paar grote en meerdere kleine bases. Toen er nog maar een paar kleine bases gecapt moesten worden voor de lock pakte Rage een galaxy en vlogen we van base naar base met zo goed als continu een volle galaxy. Echt nice om bijna een vol squad te hebben en dan met z'n allen te droppen boven de base! Cap veilig stellen en dan weer naar de volgende base vliegen en hetzelfde doen, moeten we vaker doen met keerdere clan leden!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16ma 22 apr 2013, 16:44

De vrijdag goed gespeeld, wel jammer dat de rest niet kwam opdagen.
gejoint met een ander sqaud om samen een platoon te vormen.
we hebben alles gewonnen wat we tegen kwamen en mijn k/d was ook niet mis ( 0.85 gemiddeld ). Ben een streep verwijderd van BR20.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16ma 22 apr 2013, 16:48

goed bezig Wink ik heb vrijdag wel gespeeld met rage en steadyv maar rage moest weg, steadyv was opeens weg en ik kreeg niks gekilled en we verloren alles. toen ben ik ook maar weer gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16ma 22 apr 2013, 17:03

Misschien moeten we nog eens proberen af te spreken Toppie
en als het kan, ons samen voegen met andere squads om een platoon te vormen.
da's pas LOL
Ik blijf momenteel bij N-agents, I don't quit, alle begin is moeilijk, maar wie weet hé worden we een gevestigde waarde. Alright
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





P2 Nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: P2 Nabesprekingen   P2 Nabesprekingen Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
P2 Nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen
» WoT nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: P2-
Ga naar: