[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16di 21 feb 2012, 02:21

ben niet zo bescheiden beav XD natuurlijk kwam het wel door jou Razz ik ben niet goed XD
het ging echt super en het was super gezellig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16di 21 feb 2012, 17:14

hij ging lekkah net! met realmkiller xijbor en sjefke! eerste potjes zuigde ik zwaar maar toen ik ingespeeld was ging die lekkerr!! had laatste potje (want moest eten) 32-11 ofzoo en hun 1e in team was 14-16?? i don know anymore Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16di 21 feb 2012, 17:55

bij het eerste botje ging het wel redelijk maar aan het begin echt niet, toen keek ik op scorebord en zag ik dat ik 1ste stond XD

bij 2de potje heb ik bijna niks gedaan =(

de rest was wel lache, ook nog met realm op skype
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16di 21 feb 2012, 19:04

lolz Xijbor je stond gewoon 32-10 ofzo hoor...
je probeert me gewoon een trauma aan te praten omdat ik zo hard faalde, haha
heb trouwens aan het begin van een potje bovenaangestaan, maar vanaf dat moment alleen maar host quits >_>
voor de rest laatste zo ongeveer. ontzettend irritant dat met ADS de remote ontzettend langzaam draait.
en dan nog helemaal in het begin dacht ik dat ik een goeie gast was tegengekomen.. maar hij was alleen maar aan het n00btuben -_-
iig begin ik een aantal maps al te kennen.
merkte ook dat ik sneller moet leren aimen, en dan vooral in de goeie richting Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16di 21 feb 2012, 19:34

ik werd soms wel een beetje moe van die kallos grenediers zeg -__-
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16wo 22 feb 2012, 00:59

vandaag weer echt ziekelijk veel GE gespeeld Razz Vanmiddag met Xander/Goonch/Xijbor en toenet nog een hele tijd met Xander gespeeld Razz Zaten echt goede games tussen, 28-12, 34-20 zoiets. Ben al weer flink verder met levelen, vandaag zo'n 11k xp verkregen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16wo 22 feb 2012, 16:37

nadat ik Heavy Hitter had geunlocked ging het een stuk beter en haalde ik op Sewer 26-6. had er waarschijnlijk ook mee te maken dat ze gewoon noob waren XD
En nog met Beav, Realm en Xander gespeelt. En vrij kort ook nog Xijbor, 2 potjes ofzo.
kd omhoog, accuracy omlaag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16wo 22 feb 2012, 18:04

heavy hitter is heel chil ja, ik gebruik em bijna altijd XD

net met xander,beav,realm enz. beetje gespeeld ook op skype wat gekletst
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 23 feb 2012, 01:35

zo vandaag weer lekker veel GE gespeeld XD Eerst met xijbor, xander en sjefke. Later nog met Beav en xander Razz Ben ook weer level omhoog gegaan, ben nu level 30 ^^ Ook nog me pistol en toros achievment helemaal vol, waardoor ik tot nu toe alles vol heb van wapens (die ik kan gebruiken in load-out) ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 23 feb 2012, 01:39

nice Very Happy nog 1 level voor kunara Wink
vet veel no-life gedaan vandaag XD niet normaal Razz gwn fcking 6 uur en 40 minuten XD echt ziek
het was wel leuk dat zeker Smile met nieuwe koptelefoon op skype de hele avond met realm gepraat XD en me vargen achievements complete Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 23 feb 2012, 02:13

nou ik had heerlijke scores in het begin XD meerdere scores zoals 22-1, 24-2, 38-6 en 32-6 maar ook 17-10 en 18-12 enz. Alleen toen we Black box gingen doen ging het minder en 1x stond ik gelijk. 17-17 en helaas ook 1x negatief met 1 death meer als me kills. maar viel mee tegenover de andere 2 in dat potje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 23 feb 2012, 13:01

xander schreef:
nice Very Happy nog 1 level voor kunara Wink
vet veel no-life gedaan vandaag XD niet normaal Razz gwn fcking 6 uur en 40 minuten XD echt ziek
het was wel leuk dat zeker Smile met nieuwe koptelefoon op skype de hele avond met realm gepraat XD en me vargen achievements complete Wink

maandag of dinsdag was het erger toch Razz Toen was het iets van 7,5 uur ofso haha XD zieeeek
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 23 feb 2012, 13:14

haha we zijn gwn vet no-life XD
maar je moet teogeven dat het wel echt melig was haha XD jmr dat xijbor er 's avonds niet meer was XD was melig geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 23 feb 2012, 21:42

vanmiddag online geweest en na twee falende potjes twee keer 11-4 gehaald Smile
iemand anders had ook 11-4 maar die had 1070 xp... ik maar 290 xp
daar snapte ik dus niks van...wel heel groot verschil XD
en weer veels te veel host quits :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 23 feb 2012, 21:44

waarschijnlijk had hij een achievment gehaald waarvoor hij veel xp kreeg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16zo 26 feb 2012, 20:01

heerlijk ge-goldeneyed Vandaag!
langste streak opgeschroefd naar 14 en in hetzelfde potje 21-5 gehaald. dat was in Conflict.
verder kd net boven 1 gehaald, dus dat is ook weer positief.
level 14 bereikt, maat wel een paar keer geowned door hogere levels. ik wordt gek van die mijnen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16ma 27 feb 2012, 20:32

vandaag met een vriend gespeeld en later met Sjefke... Mijn eerste potje in tijden het ging echt fucking slecht maar ik had ook niet normaal veel lag -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16ma 27 feb 2012, 21:20

ah ik dacht dat jij NA outlawz heette ofzo XD ok dat ben jij dus Razz
sorry dat ik opeens weg was, maar ik moest vrij plotseling eten.
na het eten flink geowned, o.a. 21-4, 20-9, 14-4 en nog een paar goeie scores. (ook een paar slechte hoor) bij laatste potje enorm goed bezig, rond de 12 kills ofzo en 1 death bij hero's, maar toen vond de host het leuk te quiten -_- dus dat viel flink tegen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16di 28 feb 2012, 16:30

ja zo heette ik eerst ja en ik ging tegelijk offline XD

Ontopic: vanochtend effe GE gedaan en ging ook niet super maar wel een paar hele ownende potjes op GG Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16do 01 maa 2012, 23:52

Toenet 2 uurtjes ofso GE gedaan en het ging echt lekker Very Happy
Scores van 29-15 gehaald en kwam ook een keer in een game met 3 [KA] en die ownde ik dik haha Razz

Wat een verandering in je instellingen wel niet kan doen, nu zag ik de tegenstander tenminste haha Razz Misschien ging het daarom wel goed XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16zo 04 maa 2012, 01:09

Vanavond nog even met Sjefke paar potjes gespeeld en ik moet zeggen je speelde rete goed man Razz Ik moest langzaam op gang komen, me beste potje was volgens mij in archives met 32-11 ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16zo 04 maa 2012, 10:43

gister nog ff keihard geownt met GG en BB maar wel tegen 56-ers
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16zo 04 maa 2012, 10:49

haha ja ik was al een tijdje bezig, dus ik hoefde niet meer in te komen.
na een tijdje waren er in archives 2/3 noobtubers, dus wat ik toen ben gaan doen is: precies hetzelfde! toen hadden ze niks meer te zeggen hehe Razz
vooral archives ging bij mij heel goed.
ik dacht trouwens dat jouw 32-11 in station was, maar ik kan me vergissen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16zo 04 maa 2012, 10:58

hmm of was het nightclub? Ik weet het niet meer zo goed Razz

haha ja ik deed hetzelfde met die noobtubers, voor het eerst in me leven genoobtubed XD Volgens mij liep op een gegeven moment iedereen met tubes rond haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16zo 04 maa 2012, 21:51

ging redelijk vandaag, moet alleen betere wapens zien te unlocken...levelen gaat verrekte traag.
weinig kills, maar nog minder deaths, dus voor kd alleen maar positief Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 15 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 15 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» Glitches in Goldeneye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: