[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen na MW3 online

Ga naar beneden 
+7
Sumner
Realmkiller
PaRaDoX
DaGoonch!!
Alpha kenny body
Rieuwert88
DaBeav
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16di 21 feb 2012, 04:27

Post hier nadat je online gespeeld hebt hoe het ging. Niet alleen "het ging goed" of "het was leuk" maar vertel iets meer over wat en met wie je hebt gespeeld en wat je score was en dergelijke Wink


Laatst aangepast door Beav op do 23 feb 2012, 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieuwert88
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Rieuwert88


Aanmelddatum : 25-10-11
Berichten : 55

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16di 21 feb 2012, 11:40

Ik was gisteren echt slecht ik zat met sumner in de lobby en die had 23 op 5
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16wo 22 feb 2012, 13:44

vandaag op dome een quadriple kill gehad met een semtex tijdens domination, geloofde mijn ogen niet lol
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16wo 22 feb 2012, 15:48

jaaa lekker gevoel krijg je dan he!!! haha!! ik ben nu ook keihard aaan het slopen!! had net met me stealth bomber ook een multikill!! god bless the killstreak rewards XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16do 23 feb 2012, 00:03

zkr lkkr gevoel ja, ben nu bezig met 4e prestige alle lmg titels te halen aardige wapens maar lopen gaat traag, beste pot vandaag was 51-6 net geen MOAB helaas Minigun
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16do 23 feb 2012, 21:14

Net ging ook wel lekker he!? ik dacht op een gegeven moment dat je een moab zou gaan halen in interchange..
Maar we waren aardig aan het slopen XD constant stonden we 1e en 2e!!

En ik blijf erbij.. domination dat is echt geen game mode voor mij.. hhaha
we hadden het 1e potje domination trouwens een aardig gekke comeback in Mission .. dacht dat we iets van 80 punten achter stonden.. en we verloren met maar 3 punten verschil!!

kortom! heerlijk avondje mw3 gehad Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16vr 24 feb 2012, 00:19

ja nog steeds op jacht naar die MOAB, maar ging idd best goed ja.
die pot op mission was wel zwaar ja andere team was vrij goed maar toch nog redelijk gescoord.

Idd heerlijk mw3 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16vr 24 feb 2012, 10:59

gister een game of 4 gespeeld niks anders als positief gestaan en lvl 45 mensen geownd XD

vindt t nog best goed gaan voor een lvl 7 dude ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16za 25 feb 2012, 00:15

djeezus vandaag lkkr gespeeld potje domination 30 om nul maar nog steeds geen moab kill streaks doen nog steeds te veel werk voor me treurig
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16wo 29 feb 2012, 06:12

ik heb gister me killstreak van 18 geëvenaard.. maar dat was dn ook het hoogtepunt van de avond.. verder heb ik keihard gefaild XD.. normaal level ik 6 a 7 levels op een avond.. maar gister was dat maar 3.5 level -,-
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16ma 05 maa 2012, 23:27

Pas op voor dubbelposten Goonch!

Berichten samengevoegd:


The Goonch!! schreef:
gister avond zat ik met een gozer in een game.. hij was me tegenstander.. en hij kreeg met zijn support packages binnen 1 minuut al een juggernaut.. echt te bizar en vervolgends haalde hij denk een 40 killstreak!! we kregen hem niet gekillt!! ik was het zo zat dat ik gelijk een speciale anti juggernaut loadout grmaakt heb.. XD met grenade launcher en een rockerlauncher XD de volgende juggernaut die mij killt die ram ik gelijk een missle door zijn strot XD

zelf ben ik btw ook keihard aan het slopen geweest ^^ potjes van 31 - 5 / 32 - 3 waren normaal gister aaf! XD als ik vandaag ook zo speel dn gaat het levelen hard!

The Goonch!! schreef:
vandaag lekker opgeschoten met levelen kheb me 4e prestige gehaald dus heb me doelstelling bereikt Smile ALLEEN... NU.. wou ik met me prestige token de mp7 unlocken..!! en wat doe ik met me stomme kop.. druk ik op.. unlock extra costum class!! haha zwaar klote!! heb nu iets geunlockt waar ik geen kut aan heb Razz mrrr gelukkig heb ik de acr ookal geunlockt Smile

op naar prestige 5!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16do 08 maa 2012, 21:59

Dan zit ik met 23 nog steeds het dichtertst bij die moab, en als de game 3 seconde langer duurde had ik 'm nog gehaald ook! (en je moet trouwens een gun streak van 24/25 halen voor een moab)

Maar goed, ik heb vorrige week voor het laatst gespeeld (zit nu met een gekneusde duim....) en er is een update geweest dat je killstreaks eindelijk ook eens kills geven, dus aan zetten en alles. had in een potje de Attack Helicopter en de AH-6 Overwatch 3 keer gehaald, potje 43-1! zelfs nog een paar keer pavelow en juggernaut(M60) gehaald. still got it!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16do 08 maa 2012, 23:33

vandaag rondje waarin ik weer NET NIET de MOAB haalde (begint zo langzamerhand gewoon te worden) 22 kills en toen je raadt het misschien al een stealth bomber ja zo gaat dat dan k*t
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16vr 09 maa 2012, 06:13

Ja k*t stealth bombers.. Maar je hoort ze al 4 a5 seconden vam tevoren aankomen he.. Dus als je hem hoort heb je nog kans om ergens naar binnen te sprinten.

Gister btw 3 potjes gesaan van rond de 25-12.
En het lijkt wel alsof als wanneer ik doodga na een lange killstreak dat ik altijd een deathstreak van 5 om me oren krijg! Op 1 of andere manier baal ik er dan zo van dat e killstreak verbroken is dat ik dan gwoon fff niet meer genoeg aandacht bij het spel heb Razz XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16ma 12 maa 2012, 20:15

Jullie stelletje bloedlyers XD jullie zijn smerig!! kheb een prinstscreen gemaakt maar deze site zuigt weer eens met uploaden van een foto Razz

laatste potje domination!! ik had 21-20 en jullie allebei 22-6 ofso.. maar ik had wel de meeste xp! raar he? Razz domination speel je toc[b] om te winnen en niet om easy kills te krijge!? speel dan gewoon tdm of kc.. ik elke keer proberen die flags te stealen maar jullie blijven lekker op de achtergrond!!

Heb trouwens niet gefilmt want ik ga geen demilotion of domination filmen.. dat is weirdass

stelletje eihoofden!! Razz
haha morgen benk weer online hoor XD

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:01

Print screen kun je mailen naar hyves Wink lees het hyves topic. Er is nog niet veel van mw3 dus mailen maar XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:11

The Goonch!! schreef:
Jullie stelletje bloedlyers XD jullie zijn smerig!! kheb een prinstscreen gemaakt maar deze site zuigt weer eens met uploaden van een foto Razz

laatste potje domination!! ik had 21-20 en jullie allebei 22-6 ofso.. maar ik had wel de meeste xp! raar he? Razz domination speel je toc[b] om te winnen en niet om easy kills te krijge!? speel dan gewoon tdm of kc.. ik elke keer proberen die flags te stealen maar jullie blijven lekker op de achtergrond!!

Heb trouwens niet gefilmt want ik ga geen demilotion of domination filmen.. dat is weirdass

stelletje eihoofden!! Razz
haha morgen benk weer online hoor XD


F**Kface!!!
Ik speel het juist om een hoop kills te krijgen, pak hier en daar ook wel een flag en dan ga ik er om heen campen.

Je had trouwens best mogen filmen, die demolition games waren best sexy!!
De game nadat jij weg was had ik nog een vieze multi!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16ma 12 maa 2012, 23:21

Ja okee daar waren we wel dik aan het slopen ja!! Mrr ik speelde dat ook voor et eerst dus ik faade nog zeg maarr!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16ma 12 maa 2012, 23:54

ja idd goonch net de game nadat je weg was had sumner echt 5 kills met een stealth bomber was best sick. Potjes demolition waren idd ook lekkr ja, was echt tof de hele tijd NA gamers op plaats 1,2 en 3 (zoals het hoort LIKE A BAWS)
Terug naar boven Ga naar beneden
USAS12 (JIM)
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
USAS12 (JIM)


Aanmelddatum : 17-07-11
Berichten : 20

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16zo 18 maa 2012, 21:22

hmm slecht vandaag,, the goonch gaat goed Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16zo 18 maa 2012, 21:59

Haha en dn ging het nog niet eens soepeltjes.. Zondag avond bak ik er meestal niks van!! Razz haha.

Maar ging wel aardig net hoor Smile
in seatown was wel bloed irritant! We kregen die gaste bijna niet uit dat huissie!!
Terug naar boven Ga naar beneden
USAS12 (JIM)
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
USAS12 (JIM)


Aanmelddatum : 17-07-11
Berichten : 20

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16zo 18 maa 2012, 22:49

ja precies.. ik gooide flash bangs, dat hielp nog een beetje maar er zaten ook 2 in prestige 10 he!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16ma 19 maa 2012, 18:20

Heb laatst mijn 1e potje f4a gedaan, gelijk 30-5 gewonnen. ik weet niet wie het zei, maar met f4a kan je maar 30 kills krijgen en niet 35....
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16di 20 maa 2012, 06:08

Sorry dak gister niet reageerde op jullie invite's gaste.. Maar in dat potje domination op downturn ben ik ehm gewoon geleaved.. Wat een bagger spel is dat zeg Razz en toen ben ik KC gaan doen.. Zat net midden in een game toen ik ge-invite werd door jullie!

Verder was et wel lache!! Met zijn 5e in een party XD ging niet echt goed maar wel 2van de 3 potjes gewonnen geloof ik. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16wo 21 maa 2012, 17:21

YEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH

vandaag is het gelukt een 24 killstreak (hardline PRO) en dus en freakin

MOAB

HEEEERLIJK gevoel

Op de map resistance, khad het zelf eerst niet eens door, kdacht al hoezo leef ik al zo fkkng lang joh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen na MW3 online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen na MW3 online
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» Nabesprekingen
» P2 Nabesprekingen
» WoT nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MW3-
Ga naar: