[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aansluiten Wii+tv+audio+laptop

Ga naar beneden 
+7
Brammm
Noah
Founder
Walrus
Realmkiller
PaRaDoX
DaGoonch!!
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 16:28

oke jongens ik heb zelf een (probleem) ik wil zelf graag mij wii aansluiten op mijn laptop omdat ik daar een beter audio systeem op heb zitten.. als dat kan.. ik heb op google opgezocht of dat kon maar daar ben ik niet echt wijzer van geworden.

daarbij kan ik jullie hulp mischien gebruiken..

- kan ik uberhaupt me wii aansluiten op me laptop?
- wat voor snoertjes heb ik dan nodig?

verder kunnen jullie hier praten over wat voor audio systeem je hebt, of je gewoon via je tv pc of laptop speelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 16:34

toevallig is dat mijn gebied ik heb mijn wii aan mijn pc
je kan niet zo maar je wii aan je pc hangen daar heb je een capturecard of een interne/externe tv kaart voor hebben en die worden helaas (bijna) niet meer verkocht
wat je we kan doen is je wii aan een ander modem hangen bijv videorecorder en die via een antene plug naar een usb ontvanger kan brengen dan speelt hij af over je laptop en is ook de goedkoopste manier
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 16:40

oke Gio, maar wat ik niet begrijp is "wii aan een ander modem hangen" met de nadruk op hangen..
heb dvd speler op me kamer staan dus zou het via die kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 17:24

pff hoe je de wii op je laptop krijgt zou ik niet weten, op je stereo weet ik wel, dat heb ik namelijk ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 17:27

wat voor input heeft je laptop?
je zou bvb een SCART in en ... (wat voor ingang jouw laptop heeft) kunnen kopen.
maar wil je dan met het beeldscherm van je laptop spelen of wil je alleen het geluid hebben? (dan is het makkelijker mogelijk nml)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 17:37

@Peter: jaa ik heb nu ook mijn geluid op me 5:1 dolby surround staan maar me subwoofer is ogeblazen hehe Twisted Evil

@ Jaap: mijn laptop heeft een hdmi input en ik wil ook mijn beeldscherm spelen. maar is er dan een kabel die van scart naar hdmi gaat? heb ze nooit gezien in ieder geval Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 17:39

Jaap schreef:
wat voor input heeft je laptop?
je zou bvb een SCART in en ... (wat voor ingang jouw laptop heeft) kunnen kopen.
maar wil je dan met het beeldscherm van je laptop spelen of wil je alleen het geluid hebben? (dan is het makkelijker mogelijk nml)


jaap dat gaat niet want er bestaan geen stekers behalve naar scart daarvoor
en zijn laptop zal geen scart in meer hebben maybe out maar niet in

en aan een ander modem hangen kan alles zijn alles wat kan door koppelen
bijv een dvd speler met scart in en antenne out (of natuurlijk een andere aansluiting die wel in een laptop gaat)maar ook een video recorder of een home cinema versterker

je kan ook op de makkelijkste manier vragen om een externe tv kaart met extern/composiet antenne pluggen (rood wit geel) maar die zijn wel erg duur
gewoon wat pc speciaal zaken afgaan
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 17:46

oke tnx gio! maar het moet makkelijk EN goedkoop zijn haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 19:51

The Goonch!! schreef:
@Peter: jaa ik heb nu ook mijn geluid op me 5:1 dolby surround staan maar me subwoofer is ogeblazen hehe Twisted Evil

ghehe, hoe zal dat nou komen (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 20:02

hahahahha sstt Razz maar we blijven ontopic mr peter Razz

precies: hier alleen nog praten als je wat zinnigs te melden hebt over dit onderwerp!
Jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16wo 24 aug 2011, 22:24

ik zal voor je de elektronica entc in de gaten houden als ik een oplossing vind(zit met het zelfde probleem toevallig Razz) dan hoor je het
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16do 25 aug 2011, 11:10

Ow dat zou echt helemaal super zijn Gio Very Happy ik wacht het wel af dan!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16zo 28 aug 2011, 20:49

Heei Gio ik zat vandaag in een krantje te lezen en is dit niet zo'n ding die ik nodig heb om me beeld van me wii op me laptop over te dragen?

Spoiler:


Hehe Razz sorry voor de grootte Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16zo 28 aug 2011, 21:02

ja kijk zo'n ding bedoelde ik met capture card maar die zijn best duur dus als je een goedkope hebt gevonden heb je geluk Razz
ik gebruik het nou met sound via mijn versterker en beeld via mijn home cinema recorder naar antenne plug naar pc Razz
maar met dat ding is het veel handiger
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 09:16

Gio dit ding is 30 euro maar! Bij de blokker.. Weet niet of ze die hebben in belgie... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 10:51

Ik ga hem vandaag kopen en ruud VERGEET NIET EEN VIDEO INPUT SPLITTER TE KOPEN je weetwel een rood wit geel intput x2 want die heb je nodig ze kosten maar een 5 je
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 11:09

Rood wit geel input zit toch al in die capture card (zie foto)

en die splitter moet ik bij electronica zaak halen zeker? :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 11:25

Zitten er 2 paar tulpen (rood wit geel) inputs in de ION...
Ik bekijk die fotos maar ik neem aan dat ze er niet in zitten althans geen 2 paar.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 13:07

Waarom 2 dan? Als ik de rood wit geel snoer van me wii in die capture card steek , en de capture card in me usb-poort van me laptop is het toch goed? (nogmaals.. Ik ben zooo slecht met computers) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 14:36

jep klopt je hebt splitters alleen nodig als je bijv nog een xbox er aan hangt

je moet alleen effe op 3 dingen letten als je dat ding koopt
1.DE SOFTWARE (of je dat erbij krijgt anders weet ik nog wel wat)
2.SYSTEM REQUIREMENTS
3.OPERATING SYSTEM

als dat allemaal hebt zou er geen probleem moeten zijn

enne nee in belgië geen blokkers wel in baarle-nassau Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 15:52

Ioke zal het in de gaten houden gio! Smile ga hem nu halen dus je hoort het over 2 uurtjes. EDIT: Stond in de filee dus word iets later voordat ik het laat weten want moet nog eten.. Maar ik heb hem wel gekocht Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 18:48

MIJN CAPTRE CARD VAN DE BLOKKER DOET HET HAHAAA ITS ALIVE JODELA JODELA. wat was dat een geklooi
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 18:59

matthias ik zit ook te kutte Razz ik hoor alleen geluid maar zie geen beeld Razz hahaa

EDIT: jaa nu doet tie het ook bij mij Very Happy maar matthiias?? bij mij in dat programma waar hij het beeld van me wii weergeeft .. is maar een klein schermpje Razz die krijg ik niet vergroot! check foto, dan snap je het beter Razz

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 19:24

download [medion] home cinema die gebruikte ik altijd kan je full screen en opnemen tegelijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16ma 29 aug 2011, 19:33

ziet er goed! Maar nu heb je zeker geen beeld op je tv? Alleen maar op je laptop zeker of allebei?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aansluiten Wii+tv+audio+laptop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Algemeen & Data-
Ga naar: