[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aansluiten Wii+tv+audio+laptop

Ga naar beneden 
+7
Brammm
Noah
Founder
Walrus
Realmkiller
PaRaDoX
DaGoonch!!
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 19:42

Jullie moeten wel ff zeggen hoe goed dat ding werkt ga ik hem ook miss aanschaffen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 19:57

@ peter: ik heb alleen beeld op me laptop Wink ik krijg hem alleen niet groter gefixt Razz (mathiass?)

@ Noah: ik laat zeker weten of tie goed werkt! Very Happy

@ Gio: waar kan ik dat downloaden dan voor als dit niet gaat werken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 20:13

The Goonch!! schreef:
matthias ik zit ook te kutte Razz ik hoor alleen geluid maar zie geen beeld Razz hahaa

EDIT: jaa nu doet tie het ook bij mij Very Happy maar matthiias?? bij mij in dat programma waar hij het beeld van me wii weergeeft .. is maar een klein schermpje Razz die krijg ik niet vergroot! check foto, dan snap je het beter Razz

Spoiler:

Dat boeit niet... Kijk het is een klein schermpje maar als je hetop yoi upload kan je hem ook vegroot zien... Je kan hem ALTIJD vergroot zien als je hem afspeelt

EDIT: je bedoelt dat je hem niet kan zien op je tv? Ik maak en foto wat ik heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 20:49

ik ken hem niet zien op tv nee maar dat wil ik ook niet Razz
ik wil een groot scherm Razz hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 20:49

Lol voor hoeveel kan je halen bij blokker (zo'n vriend van mij heeft blokker beetje afdingen lol)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 21:35

over de prijs van die capture card is al eerder gesproken in dit topic bram2 Razz
maar hij is 30 euries nu bij de blokker (is een actie want normaal kost dit ding 60 euro)
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 22:04

EN HET WAS HET MEER DAN WAARD HAHAAA maar die aanbieding is er nog voor deze week
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 22:27

hehe Razz en matthias graag gedaan hoor Wink Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16ma 29 aug 2011, 23:26

Ik koop nog een externe harde schijf van 500 gig erbij voor al die filmpjes die ik ga maken. Want ik kan niet eeuwig mijn moeders laptop bevuilen met hunts en killstreaks...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 03:30

haha Razz maar je filmpjes wat je geupload hebt kun je toch van pc verwijderen ? ze staan dan toch op bv youtube en als je ze terug wilt kun je ze downloaden met de juiste software Wink

ff snel een beetje off-topic Embarassed : ik ben van plan om me een NAS server te kopen. en dan beginnen met 3TB en uitbreiden naar 12TB over 4 bays Razz als het goed is kan ik daar ook wel me wii games mee opnemen als ik de juiste kabels/aansluitingen heb en software erop zet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 07:15

3TB is ruim voldoende. Wil jij de VS op je dak krijgen door zo veel te downloaden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 10:23

Een ding, 1 filmpje is voor mij 1 gig. 1 ther(ing) byte is 1000 gig
12 thering byte is 12000 gig en dus 12000 filmpjes....
Wat ga je NOU doen met 12 THERING BYTTE???!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 13:33

ik download veel (films en sinds kort wii spellen) maar die 12TB wil ik iig niet om vol te downloaden haha

ik heb video bandjes van mijn video camera. daar wil ik bewerkbare back-ups van en dan is 1 bandje rond de 13GB Wink owja en ik zit ondertussen op 36 volle bandjes.
verder word maar 6TB opslag gebruikt en die andere 6TB is voor de back-up... en ik ga meteen voor veel zodat ik niet om het jaar moet uitbreiden !

valt dus wel allemaal mee Razz

Edit : mij gaat het erom dat ik die server en dus mijn bestanden door het hele huis kan bereiken. ook werkt het als een internet cloud. alle proggies kunnen op de server geinstalleerd worden en door het hele huis en zelfs vanuit de hele wereld geopend. toegang alleen voor degene die het wachtwoord enzo weet uiteraard. prive zaken dubbel of zelfs tnog beter beveiligd uiteraard. verder kan het ook wel een jaartje duren voordat ik 4 hdd"s heb Wink de server alleen is al redelijk prijzig en dan 1hdd erin om te beginnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 16:32

idd is het brij prijzig. Wij hebben er thuis 1 van 2 TB (genoeg om een hele hoop films op te gooien die we dan allemaal kunnen zien)
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:02

Laten we het ontopic houden jongens!
Misschien ga ik dat ding van blokker ook bestellen maar ik zie wel
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:06

het is wel een chill dingetje noah Smile kan je ook veel makkelijker filme en ik goede kwaliteit enzo Smile alleen je schermpje waar je op speelt is wel een kwart van de grootte van je pc beeldscherm :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:09

Je moet er zeker wel een laptop naast hebben?
Dan zou ik mn ouders moeten overhalen hem soms ff te lenen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:15

Of zelf een laptop komen (TF2!)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:17

waarom zou je er een laptop naast moeten hebben noah? bij mij is alles gewoon aangesloten op me laptoppie.. kheb niet eens pc Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:19

Je moet toch je wii/tv aansluiten op een laptop?
En welke kabels moet je nog extra kopen en hoeveel?
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:36

nee je sluit gewoon de wii aan op je pc en speelt dan op je pc maar jongens ik denk dat ik hem morge haal aangezien mijn manier nogal onhandig is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 17:42

Jongens ik bedoel dat je je wii toch met je computer moet verbinden? Dat gaat niet bij mij aangezien de wii beneden is en alle computers boven
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 18:08

ow zoooo je moet idd je wii met je pc/laptop verbinden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 18:09

Dan zou ik dus moeten vragen of ik af en toe de laptop naar beneden kan verhuizen
Vraag het zo wel ff dan weet ik of ik hem ka nbestellen
Is het beetje goeie kwaliteit? Upload een voorbeeldfilmpje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16di 30 aug 2011, 19:07

kan dat draadloos met een pc want ik heb geen laptop :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aansluiten Wii+tv+audio+laptop
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Algemeen & Data-
Ga naar: