[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vragen Topic

Ga naar beneden 
+8
Noah
Sumner
Founder
Brammm
xijbor
Majoor
hero
Xander
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 24 jan 2012, 17:05

@xander
vraag uit skiils, armorsets topic
de beste manier is hr51+ quests in de volcano, of minen in volcano.
je kunt ze ook krijgen van ala+
of hacken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 24 jan 2012, 17:39

ah ok thx Wink maar ik probeer zo min mogelijk te hacken Very Happy ik doe wel 51+ XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 31 jan 2012, 13:44

nog een tip, waar je ze veel krijgt: bij de event quest
agna los ura (Hot Party)
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 08 mei 2012, 18:48

hoe kom ik aan wyvern stones
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 08 mei 2012, 19:41

Veel van fieryskies frozen fields, maar van vrijwel elk high rank monster kan je het krijgen. De kans is alleen heel klein
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 08 mei 2012, 19:45

en is die fieryskies frozen fields event of 6* quest ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 08 mei 2012, 19:50

@xijbor je hebt de grootste kans bij anga+ maar het eerste waar je 'm kan krijgen is peco+ maar daar heb je een heeeele kleine kans
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 08 mei 2012, 19:53

bij agna+ heb ik er maar 1 gekregen en ik heb aardig wat agna+ gedaan Wink

ik wil namelijk de toxic javelin lance =]

wie weet hoe je die lance attack doet waarbij je ff blocked en dan naar voren rent met een slag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 08 mei 2012, 21:29

dat is de counter, bij wiimote doe je die door je wiimote omhoog te houden en dan op a te drukken, bij ccpro door eerst R te doen, die (volgens mij, ik weet het niet zeker) los te laten en dan direct A/X (moet je even uitproberen)
wyvern stones zijn vreselijk irritant, veel +-monsters doen op monsters met gems of ruby's na
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16di 08 mei 2012, 22:09

ah tnx allemaal, ik ga namelijk wat meer met lans spelen en ik weet al die namen niet =)

Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16wo 09 mei 2012, 20:56

weet iemand een site waar ik kan zien wat je voor elke titel nodig hebt?

ik had nog ff gekeken maar niet gevonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16zo 13 mei 2012, 17:53

ik wil graag een wapen met dragon element, ik heb begrepen dat je die alleen uit rustshards en ancientshards kan krijgen.

Hoe kom ik (gemakkelijk) aan deze shards en kan ik ze alleen online krijgen of ook offline?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16zo 13 mei 2012, 18:33

@Xijbor: ik ben er redelijk zeker van dat ze allemaal op de wiki staan (zeg maar 100% zeker Razz)

Realm, wapens met dragon element kun je ook krijgen van de Alatreon en Deviljho. en je hebt nog een switch axe die het heeft als je de skill Awaken hebt. (maar deze is niet echt sterk dus beter dat je het gewoon vergeet XD) Rustshards kun je geloof ik wel offline halen, het beste in het land Volcano. Ancientshards zijn ALLEEN highrank (dus niet offline) en deze kun je ook hakken in Volcano. Handiger en wss ook wel wat sneller is de event quest "Red hot Party!" deze is wel HR 51+ als ik me niet vergis. de sterkste wapens haal je uit Ancientshards, eigenlijk zijn de Rustshard-wapens het sowieso niet echt waard.
uiteindelijk kan ik je toch het beste Alatreon wapens aanraden. deze doen heel veel shade en hebben ook redelijk wat dragonelement. (en bovendien slots, de shard-wapens hebben geen van alle slots) van de Deviljho kan ik je het beste de Hamer aanraden, meer dan 1000 damage zorgt voor snelle KO (beetje dragon element)

ik hoop dat dit je wel helpt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16zo 13 mei 2012, 19:19

ah thnx sjefke!
ik denk dat ik gewoon voor die deviljho hammer ga dan, moet sowieso dan nog levelen want ben pas hr 45 ofso Razz

EDIT: @xijbor, volgens mij kan je dat hier vinden: http://monsterhunter.wikia.com/wiki/MH3:_Online_Titles
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16zo 13 mei 2012, 20:15

@realm: tnx Wink

als je laag level ben zijn rusted wapens nog redelijk hoor, je kunt ze gemakkelijk krijgen met de mini uragaan event, kweet de naam ff nie Wink

maar ze zijn niks vergeleken met laatste ancient en jho wapens etc XD

ik heb ceadeus best vaak gedaan in prima tijd met laatste rusted hammer =]

EDIT:
xijbor schreef:
mijn niveau in Mh3 is echt 0, wie weet hoe ik kan zien hoeveel monsters ik heb gekillt van elk?
toch notebook ofzo

en andere vraag raden jullie het aan om in low rank al te beginnen met bowgun, ik vind bowgun wel lache maar maybe is het niet handig en kan ik beter ff wachten

Let op dubbelpost! Volgens mij is dit recent nog gebeurd, als het nog een keer gebeurd, krijg je een waarschuwing!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16zo 13 mei 2012, 22:15

j0rdiii schreef:
hoi jongens! ik ben hr 40 ofzo, en ik zie jullie over hacken praten, gaat dat dan op mh3?

Sjefke schreef:
j0rdiii schreef:
hoi jongens! ik ben hr 40 ofzo, en ik zie jullie over hacken praten, gaat dat dan op mh3?
Zou. Je aan kunnen wijzen wat je precies bedoelt, ik zie nlniemand hier over hacken praten....

j0rdiii schreef:
als je wat meer naar boven scrollt, heb je gezegd dat je iets kunt krijgen door te hacken. wat bedoel je precies met hacken

Dit is allemaal ontzettend offtopic! Maak hier een apart topic voor als dat er nog niet is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen Topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen Topic   Vragen Topic - Pagina 17 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen Topic
Terug naar boven 
Pagina 17 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen toppic (MH3)
» Vragen topic
» C2 vragen topic
» Vragen over WoT
» Vragen over Tanks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MH3-
Ga naar: