[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vragen over WoT

Ga naar beneden 
+11
uitdeweg
Dutchguy
arnogamer
Rage
GaZz
Ghijsen Raf
DaGoonch!!
DaBeav
sitta
snooyer
~AnYo-0.0-Shika~*
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16vr 28 sep 2012, 19:44

Stel hier je vragen als je die hebt voor wot!

Ik heb er zelf wel 1.
Ik heb problemen met d3dx_43.dll
Kan iemand me daar mee helpen??


zelf met behulp van Gio en Noël antwoord gevonden:
http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=35
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16za 29 sep 2012, 11:04

probleem was al opgelost bij andrea maar als meerdere in toekomst problemen hebben met missende .dll bestanden gewoon directX opnieuw downloaden en installeren

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=35
Terug naar boven Ga naar beneden
sitta
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 08-10-12
Berichten : 3

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16ma 08 okt 2012, 16:36

kan al weken blijkbaar niet meer op alle mappen spelen het spel op nieuw gedowload weet iemand waar dat aan ligt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16ma 08 okt 2012, 17:08

ik weet niet precies wat je bedoeld maar er zijn maps die alleen met lage tier tanks gespeeld worden...

ps: 3x hetzelfde bericht posten is niet de bedoeling Wink en je voorstellen kun je in http://www.n-agents.net/t4-stel-je-hier-aub-voor-lees-ook-de-1ste-post-voor-info Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
sitta
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 08-10-12
Berichten : 3

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16ma 08 okt 2012, 17:12

eerst kon ik met een gemiddelde tank op alle mappen nu maar een stuk of 6 word eentonig
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16ma 08 okt 2012, 17:50

(ON TOPIC)

nu heb je wel een stuk of 2/3 verschillende gameplays: confrontatie, aanvallen/verdedigen en de standaard battle.

1 of 2 mappen is heel zeker dat die alleen nog maar tot tier 3 gaan en je hebt gewoon soms op een avond dat je maar 3 verschillende mappen speelt dus ligt niet aan jou of je spel dat is gewoon de game indeling van het spel

Terug naar boven Ga naar beneden
sitta
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 08-10-12
Berichten : 3

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16di 09 okt 2012, 09:58

oke bedankt voor de info Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16do 08 nov 2012, 11:51

ik ben bezig met een epic actie van mij te filmen door ehm te laten afspelen in wot!

maar! dat doet tie niet.. ik heb wot uitstaan en me bestandje die ik wil afspelen klik ik vervolgens aan en wil ik afspelen met "uiteraard" worldoftanks.exe MAAR dan start hij wot gewoon op en krijg ik niet me replay te zien!

who would help me pleasse?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16do 08 nov 2012, 18:14

Je replay kopieeren naar de map waarin wot.exe staat en dan gooi je de replay op wot.exe en dan zou die het moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16vr 09 nov 2012, 06:28

nee dan doet tie het nog niet :( nou dan maar niet hoor.. -_- ik krijg het niet voor elkaar :(

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16vr 09 nov 2012, 16:53

Ik help je wel eens via skype. Komt goed vrind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghijsen Raf
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 24-11-12
Berichten : 1

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16zo 25 nov 2012, 20:10

Heb maanden geen probleem gehad, maar nu laadt WOT niet meer. geen machtiging, of vind pad, of iets anders niet meer, moet nu iedere keer opnieuw instaleren,?

Ghijsen Raf schreef:
Nog iets anders, waarom kan ik niet ingaan op een uitnodiging?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16zo 25 nov 2012, 20:18

Dubbelpost samen gevoegd ! volgende x je post editen Wink

als je wot start komt een popup op de achtergrond. wot niet afsluiten maar ff op de windows toets of alt en tab drukken om de machtiging te accepteren. als dat het niet is weet ik het niet.

als die het pad niet vind ff naar de c schijf gaan, map Games en dan de nieuwste wot map openen en de launcher eens dubbelklikken.

wat voor uitnodiging bedoel je ? clan invite ? die moet je accepteren op worldoftanks.eu rechtsboven bij je naam ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16ma 26 nov 2012, 07:39

Ik heb de clan invite geaccepteerd met de WoT assistant app.

Even ten aanvulling op DaBeav.

Geen dank marcel XD
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16do 20 dec 2012, 21:12

Heeft iemand anders ook SLI trouwens ik ondervind er nog al wat problemen er mee!

Link over wat Sli is
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16do 20 dec 2012, 23:14

heb je al eens een berichtje naar wargaming gestuurd of naar wot support ? die zullen je waarschijnlijk wel kunnen helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16wo 02 jan 2013, 10:44

De bemanning van mijn SU-8 heeft eindelijk de skills/perk op 100% Very Happy
Nu kan ik weer nieuwe skills/perk kiezen, maar heeft het zin als twee personen van mijn bemanning dezelfde skill/perk hebben. Of heeft dat helemaal geen nut?
(voorbeeld: commandant en lader hebben camouflage)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16do 07 maa 2013, 02:51

GaZz schreef:
Heeft iemand anders ook SLI trouwens ik ondervind er nog al wat problemen er mee!

Link over wat Sli is

In 8.4 hebben ze er wat aan gedaan Wink
Game supports NVIDIA SLI configurations.

Ik zag het toevallig tussen de patch notes staan: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/210376-patch-notes-84/

Ik weet niet of je er nog steeds problemen mee had maar misschien is het nu wel opgelost...
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: wot vraag   Vragen over WoT Clock-16x16za 06 apr 2013, 22:21

dag allemaal hoe kan je een speciaal gevecht doen moet je daar een premium account voor hebben of zo.

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16za 06 apr 2013, 22:47

wat bedoel je met speciaal gevecht ?

trainings gevecht ? dit kan door iedereen gestart worden

Peloton ? momenteel is een 2 mans peloton door iedereen te starten en een 3 mans peloton alleen door een premium speler (deze kan 2 non premium spelers wel inviten)

tank compagnie ? momenteel kan deze alleen gestart worden door een premium speler

clan wars ? deze games kunnen alleen gestart worden door mij of realmkiller en aangezien we nog absoluut niet sterk genoeg zijn doen we dit nog niet

edit: deze vraag stond bij WoT nieuws en acties... ik heb hem dus hierheen verplaatst !
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16zo 07 apr 2013, 12:08

ja nik weet het maar als je naar de lijst kijkt waar peloton en zo staat staat er helemaal onderaan bij mij speciaal gevecht maar ik kan dat niet aanklikken

als je iets meer erover weet alvast bedankt.

edit: ah vandaar dat ik hem niet terug vondt op dat forum Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16za 13 apr 2013, 11:21



edit: ik vind de filmpjes dat ik opgenomen heb maar ik weet niet hoe ik ze moet afspelen en met welk programma ik dat moet doen . Help

alvast bedankt .
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16za 13 apr 2013, 13:02

De replays van wot moet je met worldoftanks.exe afspelen. Dit kun je instellen bij de eigenschappen van de replays (openen met in de verkenner). Je kunt de replays ook erheen slepen (een replay naar de wot snelkoppeling op bureaublad slepen).

Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16za 13 apr 2013, 13:05

ok ik zal het eens probere bedankt

edit: bedankt het is gelukt Toppie
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16wo 15 mei 2013, 01:55

arnogamer schreef:
dag allemaal hoe kan je een speciaal gevecht doen moet je daar een premium account voor hebben of zo.

alvast bedankt

ik ben het antwoord op deze vraag net tegengekomen op een site!
Citaat :
Special Battles. You can see this option is currently grayed out. You must belong to a clan, and it will be available only ten minutes before a scheduled Clan Battle. Clicking this button will bring you to the Clan Battle screen. It looks similar to the Tank Companies screen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen over WoT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen over WoT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen over Tanks
» Vragen over NANL clans
» Vragen toppic (MH3)
» Vragen topic
» C2 vragen topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: