[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tips voor de site

Ga naar beneden 
+13
Sjefke
fietsbel
Sumner
Rage
Realmkiller
Brammm
xijbor
Walrus
DaGoonch!!
Noah
PaRaDoX
DaBeav
Founder
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16zo 22 apr 2012, 18:55

Ik heb er dus echt geen last van maar ik kan het begrijpen, het is idd een kleine moeite =]
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16do 14 jun 2012, 17:13

Ik dacht zelf aan iets van een foto album?
dat je op je eigen profiel een foto in album kan zetten en die voor een reactie gerbuiken ofzo xP
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16do 14 jun 2012, 17:36

leuk idee maar helaas.
zou teveel ruimte in beslag nemen die we trouwens sowieso niet hebben en je kunt foto's vanaf het internet linken in reacties.
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16do 14 jun 2012, 17:40

okee jammer D;
najah lukt zo ook wel gwn via facebook, open foto album maken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16do 19 jul 2012, 20:06

Okee ik had dus 2 ideeën.
1 er van is denk ik off topic.
1- dat members alleen hun eigen berichten kunnen verwijderen. (is voor mij wel handig omdat ik veel FAAL!)
2- (denk off topic) is het een idee om een ideeën box te maken voor een spel. Ik had namelijk een paar ideeën voor MKW bijvoorbeeld laatste is 1e. Dat je in 1 team zit en dan winnen tegen andere team(in een normaal grand prix) en laatste was dat 1 iemand een personage kiest en dat iedereen dezelfde kiest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16do 19 jul 2012, 20:18

Andreayoshi00 schreef:
Okee ik had dus 2 ideeën.
1 er van is denk ik off topic.
1- dat members alleen hun eigen berichten kunnen verwijderen. (is voor mij wel handig omdat ik veel FAAL!)
2- (denk off topic) is het een idee om een ideeën box te maken voor een spel. Ik had namelijk een paar ideeën voor MKW bijvoorbeeld laatste is 1e. Dat je in 1 team zit en dan winnen tegen andere team(in een normaal grand prix) en laatste was dat 1 iemand een personage kiest en dat iedereen dezelfde kiest.

het eerste vind ik opzich wel een goed idee, maar als je een beetje oplet zou het niet nodig hoeven zijn Wink (ik wilde dit in het begin ook, maar voor mij is het nu niet echt meer nodig)
het tweede kan sowieso al. maak gewoon een topic aan bij online Razz of afspreek.topic, hangt van het idee af.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16do 19 jul 2012, 20:19

1 - Als je een bericht typt kun je je bericht altijd eerst bekijken (voorbeeld) voordat je het daadwerkelijk post. Je zou zelfs op vorige kunnen klikken in je web browser of op een link klikken als je het bericht helemaal niet wilt posten. Ligt dus aan jezelf of je faalt of niet Wink kwestie van opletten en nadenken...

2 - Maak een topic bij mkw online en dan merk je wat anderen ervan vinden Wink Je idee is hier dus idd offtopic Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha kenny body
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Alpha kenny body


Aanmelddatum : 20-02-12
Berichten : 85

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16di 31 jul 2012, 17:22

ik heb een aantal maanden geleden een xbox 360 gekocht met battlefield 3, is het misschien een idee om hiervoor ook een sectie te maken op de site?? (ik gooi ook maar een balletje op)
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16di 31 jul 2012, 17:47

Er is al een topic over battelfield 3 voor de Xbox. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16di 31 jul 2012, 17:57

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16di 31 jul 2012, 20:45

Topic bestaat dus al zoals Andrea en Jaap gemeld hebben en er komt pas een sub-forum als het topic druk bezocht word en er flink in gepost word door minmaal 5 NA'ers Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
iownedyou3
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
iownedyou3


Aanmelddatum : 24-10-12
Berichten : 24

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16za 10 nov 2012, 10:06

hoe kan je het signature van http://www.enjin.com op het forum gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16za 10 nov 2012, 10:47

Klik in de menu balk op Profile en dan klik je op onderschrift. Plaats de url van de signature tussen de Tips voor de site - Pagina 5  en tags en klik op verzenden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16vr 22 feb 2013, 18:47

het zou fijn zijn als er ipv een Nintendo subforum een Wii U subforum komt (net als Xbox en ps3).
dan kan er wat gerichter gepost worden in deze richting Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16vr 22 feb 2013, 19:54

Waar zie jij ergens een PS3 subforum? Dat was er ooit eens voor BF3 maar is al een tijd weg. Subforum xbox is voor xbox en xbox360 net zoals het playstation forum voor alle playstation consoles is en (je raad het al) nintendo voor alle nintendo consoles is. Zodra genoeg mensen posten over een bepaald spel en het ook spelen kan er voor dat spel een subforum gemaakt worden dat dan in de nieuwe categorie Wii U spellen komt te staan. Wat wel kan is de naam van de subforums aanpassen. Xbox word dan Microsoft en Playstation word Sony.

Als je wilt posten voor de wii U dan kun je dat doen met een topic in Nintendo. Zoals we dat al een behoorlinke tijd doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16vr 22 feb 2013, 20:12

ik zei ps3 omdat ps2 eig al zo oud is dat het niet meer gebruikt wordt.
maar ja, als het weer een enorm probleem is houd ik mijn mond weer hoor, laten we het lekker zo :/
niet geschoten is altijd mis, nu wordt er niet gepost in de andere fora en die zijn er ook nog steeds.

ik probeer ook alleen maar vriendelijk te zijn hoor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tips voor de site - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 5 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tips voor de site
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leveling up tips
» tips 4 ranking
» Tips & tricks
» Alle vragen over de site
» Tactics, tips en combo's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Feedback & Help-
Ga naar: