[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tips voor de site

Ga naar beneden 
+13
Sjefke
fietsbel
Sumner
Rage
Realmkiller
Brammm
xijbor
Walrus
DaGoonch!!
Noah
PaRaDoX
DaBeav
Founder
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16wo 02 nov 2011, 22:24

zouden alle globel topics ook bovenaan appart kunnen staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16wo 02 nov 2011, 22:26

nooit gezien dat bij MH3 - online een battle stond van GE war ?? dat was een global bericht Wink elk global bericht (topic) staat apart bovenaan de topics lijst !
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16wo 02 nov 2011, 23:38

Noah schreef:
Ik weet niet waarom, maar de pagina is nu nog breder dan eerst en eerlijk gezegd vind ik dat best irritant, omdat je de hele tijd opzij moet scrollen om het laatste bericht te kunnen lezen.
Ik weet niet of meer leden hier last van hebben dat hoor ik wel

Beav schreef:
omdat de widgets weg zijn is het forum breder. ik had gedacht dat niemand hier last van zou hebben aangezien ik zelf op een 15" laptop scherm er nog geen last van heb... ik zal het forum weer ietsjes smaller maken. ik zet hem op 90% en dan mag noah mij een pb sturen of het beter is of niet Wink

ik heb het dan wel kleiner gemaakt (90% en zelfs 50%) maar ik zelf zie niks veranderen... ik denk dat dit komt door de menu balk. het forum in z'n geheel kan dus niet smaller. als dit een on-overkomenlijk probleem is kunnen de buttons van de menu balk wel verkleind kunnen worden maar om dit allemaal voor 1 persoon te doen is beetje erg veel werk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 03 nov 2011, 17:01

het is bij mij nu al smaller dan dat het eventjes was (het werd even full screen)
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 03 nov 2011, 17:41

ja ik merk ook dat het wat smaller is
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 03 nov 2011, 18:54

ok dan weet ik dat ook weer... ben nog steeds het wachten op pb van noah of het beter is...
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16zo 13 nov 2011, 20:22

ik merk nu dat ik breder toch fijner vind Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 08 dec 2011, 20:01

Ik weet niet wat de rest hiervan vindt, maar misschien kunnen de kleuren weer eens een heel nieuw thema krijgen, ik iig ben dat rood/groen wel een beetje zat
Wat vinden jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 08 dec 2011, 20:15

Oeh dit is een lastige. Het is namelijk nogal erg veel werk om de layout kleuren te veranderen en dat het ook nogeens goed uitziet. De vorige x hebben matthias en ik best wat tijd erin gestoken...

Maar goed, als er genoeg mensen wat anders zouden willen kan ik weleens kijken hoe en wat ik kan doen... Ook handig om te weten welke kleuren er gebruikt zouden moeten worden en misschien heeft iemand wel een link naar een leuke layout??
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 08 dec 2011, 20:19

misschien in de kerstvakantie (of wanneer jij genoeg tijd hiervoor hebt)?
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 08 dec 2011, 20:23

ik vind het een prima idee maar worden de kleuren van het logo dan ook verandert??

ik vind groen-rood wel erg kenmerkend van de clan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 08 dec 2011, 20:38

Ik kan hiervoor wel tijd vrijmaken. Kan wel zijn dat het forum 1 dag niet beschikbaar is.

Het logo zal hetzelfde blijven. Er kan niet altijd alles veranderd worden. Forum layout word ook normaal niet vaak veranderd eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 08 dec 2011, 20:51

ik zoek wel naar wat coole layouts Wink

nog voorkeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 08 dec 2011, 21:36

Iig niet iets wat heel erg vloekt (zoals blauw en geel ofzo weetjewel)
Helaas kunnen alleen beheerders dat doen anders had ik heus wel mee willen helpen - maar als jullie het niet nodig achten hoeft het heus niet hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 10:38

is het misschien een leuk idee dankjewel knoppen te plaatsen? bijvoorbeeld als iemand heel goed heeft geholpen in GE of goede tip gegeven.. etc. etc...
mss zelfs een (klein) effect op punten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 10:41

ja dat is wel een leuk idee jah maar dat lijkt op special members etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 10:44

special memberschap krijg je als je je LANG inzet voor t forum en t ook goed in de gaten houd etc.

wat sjefke wss bedoeld is wat je vaak bij andere forums ziet is dat mense een bepaalde post die handig/behulpzaam was een bedankje te geven waar je dan miss wat punten voor krijgt

correct?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 10:54

oh zo ja maar ik bedoel hetzelfde als vincent heeft..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 11:29

ja dat bedoelde ik PaRaGiO Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 13:59

er is een thnx functie op dit forum wat ik aleens geprobeerd heb in te stellen maar ik zag het nergens live op het forum. verder denk ik niet dat het mogelijk is om het aan de punten te koppelen als ik de thnx functie kan activeren.

ik zal hier volgend jaar nogeens naar kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 14:08

volgend jaar is over 3 dagen :0
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 14:10

als ie dan nog recht kan lopen hea beav

maar idd kan leuk zijn heeft geen haast
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16do 29 dec 2011, 14:16

op 1 januari heb ik al vanalles op de planning staan en die thnx button zal daarna pas aan de beurt zijn.

zal wel lukken gio Wink ik ga niet uit met de jaarwisseling Razz ik ga naar me ma en zusje en zal uiterst 2uur thuis zijn en als ik nog fit ben begin ik met de veranderingen. in de middag naar de nieuwjaarsborrel bij me oma en daarna kan ik weer verder met de veranderingen. maar de thnx button komt dus pas later aan de orde ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16zo 22 apr 2012, 18:28

Hoi Ik heb een verzoek wat tevens ook handig is voor potentiële nieuwe leden en gasten.

Onder Wii games staat in rood C2, GE, MH3 en MW3 en daaronder in groen de uitleg, b.v. "bespreek hier alles over C2" ik weet het nu maar als er dan staat MH3 dan denk ik echt WTF dan moet ik het dus eerst openen om te kijken of ik daar iets mee kan dus ik zou in de uitleg de volledige spel naam zetten zeker omdat ik me kan voorstellen dat iedereen zich dat afvraagd behalve bij MW3 (omdat het spel gewoon zo heet op het hoesje) maargoed ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel. Ik denk echt dat het forum daar alleen maar goed aan kan doen!
trouwens dat is ook het geval onder PC game!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16zo 22 apr 2012, 18:34

de echte gamer weet de afkortingen op zich wel maar het is idd misschien wel beter en duidelijker als ook de volledige naam erbij staat... ik ga ermee aan de slag Wink

Edit: Done !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tips voor de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor de site   Tips voor de site - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tips voor de site
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leveling up tips
» tips 4 ranking
» Tips & tricks
» Alle vragen over de site
» Tactics, tips en combo's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Feedback & Help-
Ga naar: