[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vragen over WoT

Ga naar beneden 
+11
uitdeweg
Dutchguy
arnogamer
Rage
GaZz
Ghijsen Raf
DaGoonch!!
DaBeav
sitta
snooyer
~AnYo-0.0-Shika~*
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16vr 12 jul 2013, 22:17

ik heb zojuis wot gedownload, maar als ik hem wil spelen krijg ik steeds: kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtigingen voor het item. waar kan dit aan liggen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16vr 12 jul 2013, 22:49

kan zijn dat de installatie niet goed is gegaan ? verwijder eens je installatie en download: http://redirect.wargaming.net/WoT/latest_web_install_eu en installeer opnieuw.

ps: verkeerde topic dus ik heb de berichten verplaats Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16vr 12 jul 2013, 23:00

DaBeav schreef:
kan zijn dat de installatie niet goed is gegaan ? verwijder eens je installatie en download: http://redirect.wargaming.net/WoT/latest_web_install_eu en installeer opnieuw.

ps: verkeerde topic dus ik heb de berichten verplaats Wink
het downloaden en installeren gaat gewoon goed, als hij klaar ik met updaten kan ik hem wel gewoon spelen, maar als ik hem afsluit en opnieuw opstart, dan krijg ik deze error
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16vr 12 jul 2013, 23:49

in de installatie map dubbelklikken op WorldofTanks toepassing of WoTLauncher toepassing ? als eentje van die 2 het doet kun je deze als snelkoppeling op je bureaublad plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16za 13 jul 2013, 15:21

DaBeav schreef:
in de installatie map dubbelklikken op WorldofTanks toepassing of WoTLauncher toepassing ? als eentje van die 2 het doet kun je deze als snelkoppeling op je bureaublad plaatsen.
nope, nog steeds niet, nog andere iedeen? anders geef ik het op:\'( 
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16za 13 jul 2013, 15:32

er is altijd wel 1 optie wat werkt XD ticket maken bij wot support op de wot site Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16za 13 jul 2013, 15:41

DaBeav schreef:
er is altijd wel 1 optie wat werkt xDticket maken bij wot support op de wot site Razz
heb het al gevonden, ik moet gewoon op mn moeders account en dan doet hij het wel gewoon. maar als ik mijn account ook naar administrator verander, dan doet hij het ook niet. maar bedankt voor de tips Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16za 13 jul 2013, 16:15

mooi, het is iig opgelost Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16za 19 okt 2013, 18:04

Heb xvm gedownload maar kan hem maar niet verbinden of jkoppelen met men account. Kan er dus gee gebruik van maken? Weet iemand raad?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16za 19 okt 2013, 20:29

je hoeft xvm niet aan je account te koppelen. gewoon xvm 5 test 5 downloaden en alles in je res_mods/0.8.8 plaatsen.

download xvm 5 test 5: http://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/detail?name=xvm-5.0.0-test5.zip

het volgende config file is wat ik ingesteld heb. als je deze wilt gebruiken dan moet je dit bestand plaatsen in res_mods/0.8.8/xvm. als daar een xvm staat kun je deze vervangen. wil je compleet zelf iets maken dan kun je je config file editen op: http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/

mijn eigen vraag:

is er iets bekend over een team schade/boete bug ?? ik heb heel veel potjes waar ik boete krijg maar ik kan me geen team schade herinneren... vooral met arty krijg ik veel boete terwijl ik zeker weten geen allies heb geraakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16di 22 okt 2013, 18:08

neen heb geen weet van boetes, heb dat nog niet gehad

uitdeweg schreef:
ben misschien groentje daarin maar wat is res_mods/0.8.8 ???
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16di 22 okt 2013, 19:02

ik heb beide posts bij elkaar gezet Wink gebruik de volgende x de edit knop in je post om nog iets toe te voegen aub.

de res_mods/0.8.8 zijn mappen in je wot map. waarschijnlijk heb je wot op de C schijf geinstalleerd en daarin vind je de map res/mods en daarin vind je weer de 0.8.8 map.

dat met die boetes is idd iets van een bug! meerdere mensen hebben er last van en het leukste / ergste geval wat ik via google tegen kwam was een tier X arty die 20k+ boete kreeg voor het vernietigen van ally T57 heavy terwijl deze T57 heavy het gevecht gewoon overleefd had XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16wo 23 okt 2013, 09:12

Dat is wel heel raar XD haha. Ik hb dat nog nooit meegemaakt trouwens. Majjaaa ik hb ook een andere wot als jou haha.

8.9 is onderweg dus dn zal het wel verholpen worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16wo 23 okt 2013, 10:33

was voornamelijk met arty Wink en aangezien jij niet met een arty overweg kan heb je dat niet meegemaakt Razz

juist! wij hebben totaal verschillende wot clients !!!! haha

ik hoop dat ze alle bekende bugs eruit halen... de credits, spam en schelden, team damage en als een tank elite gemaakt word dat je niet meteen de versnelde bemannings training kunt aanzetten...
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 okt 2013, 17:22

Wil niet lukken met XVM. Heb xvm 5 test 5 geplaatst in de map 0.8.8 van res/mods Er gebeurt niks. Wat doe ik verkeerd????
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 okt 2013, 18:38

ups! sorry, ik heb iets fout beschreven zie ik nu XD blijkbaar had ik gezopen lol...

de xvm map komt gewoon in de res_mods folder te staan en NIET in res_mods/0.8.8

probeer dat eens XD
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16wo 05 maa 2014, 07:37

hallo alle,

ff een vraag over wot,nu speel ik world of tanks maar ik zie op youtube dat er ook tanks gespeeld kan worden bij wartunder.

nu heb ik die ook gedownload maar speel alleen maar met vliegtuigen?

iemand een idee of er een ander programma er voor is of eventueel wat anders moet downloaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16wo 05 maa 2014, 07:38

World of Wartunder is een ander spel Smile

Je moet world of warplanes hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16wo 05 maa 2014, 09:43

Zoals dagoonch zei, warthunder is een andere game, hij wordt niet door wargaming maar gaijin gemaakt en heeft dus niks met wot te maken. Warthunder is een wat meer realistischere game, hij begon eerst met vliegtuigen en er komen inderdaad tanks in warthunder, maar dat is nog in closed beta. Later komen er dan nog schepen bij, en dan voegen ze dat bij elkaar zodat je vliegtuigen tegen tanks en schepen etc kan vechten
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16do 04 dec 2014, 20:19

Hoe zit het eigenlijk met de clan wars campaign?
Ik zag dat de clan hier 1,5 jaar geleden even mee bezig is geweest maar zo te zien gestopt door te weinig animo?
Is het wat om weer eens te kijken of hier animo voor is.
Volgens mij is er ook het nodige veranderd sindsdien en je kunt nu ook zelf punten en beloningen verdienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16do 04 dec 2014, 20:27

Daar moet je echt Beav voor hebben die kan het uitleggen.maar ik zou het ook leuk vinden om is wat te proberen met die clanwars
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16do 04 dec 2014, 20:45

Dave, dat wat jij bedoeld was een speciaal event op de global map. Dit was The first campaign. Dat was met tier I en als je verder kwam ging de tier omhoog tot uiteindelijk tier X. We kwamen 1 game door omdat de tegenstander niet op kwam dagen. De 2de game stonden we met 7 tanks tegen 15 omdat we de mensen niet bijelkaar kregen. Uitslag kan je wel raden...

Pas geleden was de Third campaign. Dit was met tier 6 en later hoger. Dat heeft geloof ik op het forum gestaan maar hier was geen animo voor. Ook dit was een speciaal event.

Bij deze nog even de info van de standaard clan wars op de global map... Als we hier aan mee willen doen dienen we dagelijks op een vast tijdstip een team klaar te hebben staan van 15 spelers met allemaal tier X! Aangezien we op een maandag al moeite hebben met 7 vaste spelers kan je clan wars wel vergeten totdat we echt de juiste mensen hebben voor een vast en serieus team...

Gewoon tier VI op de maandag blijven doen en zo nu en dan tier VIII en met een beetje geluk switchen we over een tijdje naar standaard tier VIII en zo nu en dan tier X. Daarna kunnen we eens naar de echte clan wars kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16do 04 dec 2014, 21:17

Oei dat is idd lastig als je iedere dag moet spelen.
En een team vol tier x zijn we ook nog niet aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16vr 05 dec 2014, 05:33

Klopt Dave, we hebben toen gezegd: we proberen het over een paar jaar nog eens.

Eerst moeten we allemaal tier X hebben en dan ook nog eens de juiste tiers X zoals de is7 en t110e5.

Dan krijg je het voldoende aantal mensen, dit is voor ons bijna onmogelijk met onze leventjes qua school, werk, hobbys etc etc en dat is het grootste knelpunt. Als we nou allemaal gepensioneerden waren... XD dan was het een ander verhaal geweest. Razz

Dus voorlopig blijft het bij fortificatie en team gevechten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16za 10 jan 2015, 02:35

Even een vraag,

Het valt mij op dat ik bij het einde van t gevecht de helft van mijn exp verlies aan een boete voor schade aan bond genoten, dit echter zonder schade aan hen aan te richten.
Is hier een logische verklaring voor of is het een bug? kan iemand mij mischien meer over dit fenomeen vertellen. en hebben jullie dit ook?

Dit scheelt namelijk de helft van je exp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen over WoT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over WoT   Vragen over WoT - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen over WoT
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen over Tanks
» Vragen over NANL clans
» Vragen toppic (MH3)
» Vragen topic
» C2 vragen topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: