[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Minecraft

Ga naar beneden 
+2
DaGoonch!!
DaBeav
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16wo 10 okt 2012, 01:10

Post hier je nabesprekingen als je MC gespeeld hebt Wink

Berichten als "het ging goed", "ik faalde hard" en dergelijke worden verwijderd en je kunt er een waarschuwing voor krijgen ! Je kunt dus beter een uitgebreider bericht plaatsen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16do 11 okt 2012, 22:01

Vandaag hipperdehip gespeeld.

Een of andrre draak hebben we gekilled! Vond het wel stoer met zijn 4e even op monsterhunt!

Eind vam de avond ben ik gaan kijken tot hoever ik kon lopen.. totdat beav zei dat de server oneindig is.. toen ben ik omgekeerd en terug gegaan.. aalleen ik verdwaalde! En heb mog de weg trug niet gevonden wamt ik was het zat en toen heb ik hem uitgezet!

Beav heeft me goed gehollpen met me tuin te ontwwerpen! Beav is een eigenhuisentuin in 1!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16do 11 okt 2012, 22:02

The dragon is dead!
Vandaag was ik klaar met mijn voorbereidingen voor dit gevecht, maar ik besloot dit toch niet alleen te gaan doen. Beav heeft een (iron)uitrusting aan de andere deelnemers geleverd. Ik had mijn diamond armor.

Mijn helpers waren: PaRaDoX, Flamingxander & Bami!! (andrea, je was helaas niet online Sad )

Het ei is in mijn bezit, en de xp is gedeelt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16vr 12 okt 2012, 07:35

Wat kan je met dat ei dan?

En mijn xp was 0 hoor XD tis dat ik gister nog zelf even ben wezen hunte!

Mischien maar goed ook dat andrea niet online was..
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16vr 12 okt 2012, 09:16

@ rage
Potverdorie! ik wou zo graag mee D;
En nice lekker gedaan Razz

@ Bami
Ik weet niet of je het bericht positief of negatief wou plaatsten, maar voor mij kwam die echt negatief over.
Is misschien niet je bedoeling ik weet niet... maar dan weet je iig hoe ik het las

voor de rest is me nabespreking dat ik een nieuw plaatsje voor me huis aan zoeken ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16vr 12 okt 2012, 09:21

Negatief. Meer kan ik er niet over zeggen. Maar daar kom je wel achter.

Ik heb al teveel gezegd. Ik heb gister een bordje neergezet bij je huisje, en wat daarop staat komt rechtstreeks uit mijn hart XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16vr 12 okt 2012, 14:39

~AnYo-0.0-Shika~* schreef:

voor de rest is me nabespreking dat ik een nieuw plaatsje voor me huis aan zoeken ben.
Zal niet nodig zijn, dus doe het niet! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16ma 15 okt 2012, 23:19

Echt een SUPER dag op MC!!!
Samen met onze reisleider (en bungijumper zonder touw) en met de overlever(bewaker spullen) Thom!!
Het begon er mee dat Skid graag tempel wou vinden en voorop wou. Dus Thom en ik pakken onze spullen en gingen op reis!!
Na een tijdje komen we bij een dorpje aan. Skid:... VILLIGERS KILL!!! Dus dorp uitgestorven :3 Andrea de schapen en koeien vermoord. En Thom pakte het weed Smile
Na weer een stuk gerend te hebben kwamen we bij het 2 de dorpje aan.. Zelfde principe + dingen in de fik gezet XD
Daarna dacht onze reisleider een bungijump te maken en dan in het water te recht komen....
BOEM dood...
Dus Thom en ik een weg naar beneden graven en daar een soort kamp gemaakt.
Skid paar keer verdwaald, zelfde verhaal Andrea.. En Thom waakte als een leeuw op onze spullen XD

Na 10 minuten gingen we de grot ontdekken en leeg halen!!!!

We hebben super veel er uit kunnen halen en het mooiste:


IK HEB EINDELIJK DIAMONTS XD
Ja hoor mensen Andrea heeft eindelijk DIAMONTS gevonden :3
Dus was echt super gezellig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16di 16 okt 2012, 06:24

Haha cool andrea! Very Happy dus je moet diamonds ver weg zoeken!!??

Mooi dat ik dat weet Very Happy

Dan ga ik me ook voorbereiden op een survival tocht!

Alleen laatste x dat ik dat deed was ik verdwaald! Gelukkig teleporte beav me toen terug Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16di 16 okt 2012, 16:29

ik heb dit gevonden ik weet niet of het van iemand is maar als er geen reactie verder op komt is het van mij.

Nabesprekingen van Minecraft 35nang1

Verder samen met raged en skid weer is een caven leeg geplunderd. en nog een keer met skid alleen! heerlijk emeralds en diamonts XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16vr 19 okt 2012, 04:13

Vanmiddag ff gespeeld en de server goed achtergelaten totdat rond 18:00 de server uit het niks gestopt is. dit merkte ik zelf pas na of rond 22:00 omdat ik toen pas weer achter de computer zat. blijkbaar waren na de herstart bepaalde stukken wereld veranderd. chunks die gesaved waren en chunks die niet gesaved waren waren domweg verdwenen en opgevuld !!! heel vreemd maar nu is alles weer zoals het was en beter Very Happy nu net ook een back-up gemaakt Wink

het metro stelsel begint echt goed uit te zien ! rage, thomski, andrea en ik hebben behoorlijk wat afgewerkt !

verder had ik vanmiddag nog een weddenschapje met xander gemaakt voor 50.000 forum punten XD hij dacht dat ik zijn nieuwe verborgen huisje niet kon vinden binnen 7 dagen. ik mocht geen commands gebruiken. ik wist al ongeveer in welke richting dat hij zat en had me vanmiddag een herkenningspunt gemaakt. 's avonds verder gezocht en voila, ik ben 50.000 forum punten rijker en xander baalde XD moet ik zeggen dat ik toch wel beetje geluk heb gehad, 1 blokje een andere kant op gegraven en ik had hem niet gevonden ! wilt niet zeggen dat ik hem niet binnen die 7 dagen gevonden zou hebben want xander is makkelijk te volgen Very Happy

al met al wel een leuke mc dag gehad Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16vr 19 okt 2012, 10:57

ik ben wat puntjes kwijtgeraakt Very Happy ik baalde wel ff maar beav had eerlijk gewonnen Wink nu weet ik dus dat ik voortaan niet meer met DaBofsco moet wedden Razz

verder ging het wel lekker, kon een tijdje niet op de server maar met beav rage en thom 's avonds nog gespeeld Wink weer wat diamonds erbij en nu heb ik 7 blokken en nog 1 diamond los XD kortom heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16zo 21 okt 2012, 15:32

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat skid nether wart heeft en dus potions kan maken.
Het goede nieuws is dat hij mij nog steeds niet kan verslaan met potions XD
Ik zal het even uitleggen Wink

Ik liet skid mijn nieuwe dieren farm zien onder mijn huis.
Toen hij daar was gooide hij een paar potions of poisen ed. op mij (omdat ik dat vaak bij hem had gedaan).
Mijn reactie daarop was natuurlijk: mijn eigen potions halen en die weer op hem gooien Razz
hij zou me nog wel terugpakken......

10 min later was het zover. Hij komt mijn huis binnen en shift meteen. Ik had hem alleen wel gehoord en zijn verrassingsaanval werd mijn verrassingsaanval.
Bots, bots, BOTS: potion of harming, slowness en weakness (poisen ging volgens mij mis :S) kreeg hij op zijn kop!
Hij raakte mij ook wel, maar met een paar hakken met mijn diamond zwaard (met looting 1 XD) na de potions was hij dood XD
Nog een klein detail: ik had een normaal iron armor aan en hij een enchanted diamond armor. Cool

Conclusie:
DON'T FUCK WITH RAGE!!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16ma 05 nov 2012, 18:20

De run for the dragon egg server is dus open, en ik werk niet in een team.
Heb al mijn eerste voorberijdingen in server zijn compleet Very Happy
-een goede, geheime base.
-een farm voor suggarcane, wheat, pumpkins, melons en potato's
-een kip/koe farm
-diamonds!
-enchantment table
-genoeg obsidian voor een poort
-een diamond pickaxe met fortune III en efficiëntie IV

Ik ben erg tevreden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16di 06 nov 2012, 06:51

ik ging ook al erg lekker gisteren!

heb ook al

- enchantment table
-basis
- boekenkasten
- nether poort (nog geen fort :( )
- farm ( pumpkins, wheat, sugar cane)
- diamonds
- geen dierenfarm XD

en ik heb een of ander huisje dichtbij spawn leeg geplunderd, van wie was die? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16wo 07 nov 2012, 03:09

ik ben wel tevreden wat ik tot nu toe heb.

Farm:
Carrot
Potato
Wheat
Sugar cane
Melon
Pumpkin
cactus
bomen XD

Animal farm:
Alle kleuren schapen behalve donkergrijs en zwart
Varkens
Koeien
Kippen

enchantment table
de benodigde boekenkasten
1 enchanted diamond pickaxe (unbreaking 3 & silk touch 1)
anvil
paar spawners om te levelen Razz
veel eten

wat ik van plan ben om te gaan doen:
village zoeken
tempels zoeken
stronghold zoeken
nether in gaan...
fort zoeken

en dan voornamelijk voor emeralds, brewing gedoe en uiteraard een stronghold voor de ender poort...
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16wo 07 nov 2012, 08:01

Lol zo veel heb ik niet in me huisje XD.
Tis lekker knus Smile
Prima samen met Thom XD
Maar aangezien dat leuk is om te posten wat je hebt:

Riet,
Graan,
Pompoen
Meloen

Schapen farm
Kippen farm

Verstopt kistje

enchantment table (moet alleen nog plaatsen XD)

Voor de rest lekker plezier er in damn sommige zijn serieus XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16wo 07 nov 2012, 10:52

ik ben ook begonnen Smile huis is ongeveer aan de andere kant van de server XD

enne ff een vraaggie!

ik kan alleen maar dirt wood flowers and some seeds op pakken.. al het andere wat ik probeer te minen komt helemaal niet in me inventory.. dus als ik bijv coal of iron aan het diggen ben.. en ik heb het kapot gemaakt dan hoort er een blokje neer te vallen van het matriaal.. maar zelfs dat gebeurt niet.. als ik iets dig dan verschijnt er niks

en met die 4 dingen die ik wel te pakken krijg daar skiet ik niet veel mee op.

dus is dat de nieuwe server? is dat een bug? is dat de nieuw patch? of ben ik gewoon lomp? XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16do 08 nov 2012, 18:07

ok godverdomme! iemand is ons voor geweest in the end... ik vermoed beavert, maar dus.

ik andrea en bram komen in the end aan, we mijnen onze weg omhoog.. en dan zien we het portaal en een bordje met "i already killed her DOVAHKIIN!" dus die server kan weer uitgeschakeld worden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16do 08 nov 2012, 18:21

En waar baseer jij je vermoeden op? XD
Nabesprekingen van Minecraft 2ufrdvm
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16do 08 nov 2012, 20:57

Nice Rage al had je het wel makkelijk zoals je gezegd had Razz Ondanks dat toch proficiat Wink Prijzen en vermelding in het winnaars topic zal ik vanavond nog fixen...

Omdat de RFTDE server klaar is hebben Rage en ik ff snel een team gevormd om Rufty een kadootje te geven in zijn huisje Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16vr 28 dec 2012, 13:41

Gister even kort op de UNAS server gespeeld.
Had ik een tempel gevonden LUCKY! ik hoefde niet eens moeilijk te doen want creepers hadden de weg vrijgemaakt! Heeeeuuujjhh! ik heel blij met me spulletjes Very Happy

Niet zo heel lang online geweest even me huis klein beetje gemaakt, had niet zo zin om echt verder te gaan.
hoogtepunt: ik viel bijna in een gat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16wo 20 maa 2013, 23:47

Net nog ff half uurtje na WoT op me eigen server gespeeld. Heb Me slaapkamer en me keuken gemaakt. Ook even me woonkamer afgemaakt Razz Ik denk dat ik nu een beetje aan de tuin ga beginnen en daarna dan misschien nog me huis uitbreiden met een gamekamer ofso Razz

Achja je moet wat met je vrije tijd en als je al je WoT tanks al gedaan hebt en als je geen pkr kan spelen en als je GW2 moet patchen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16wo 03 apr 2013, 04:13

Wat is minecraft toch een verslavend spelletje... 4 dagen geleden op de survivalcraft server begonnen en 3 dagen geleden dat rage erbin kwam. In die korte tijd hebben we dan wel wat haha
zo goed als alles wat groeien kan hebben we staan! Alleen bomen en paddestoelen nog (waarom? omdat het KAN!) nog...
Dieren farm draait en kistjes met eten vullen snel! Net zoals alle kleuren wol...
Enchanten tot 30 is geen probleem!
Nether fortress is al door ons betreden
Al genoeg potions gemaakt en er volgen er uiteraard meer
Heel wat blokken iron, gold, diamond en emerald
2 shafts volledig leeg gehaald en de 3de is al gevonden XD
Xp farm + ??? Farm in de maak (geheim XD) (combi farm)

Absoluut niet slecht voor 4 dagen al was 95% al na 3 dagen klaar hehe

Eigenlijk hebben we dus alles wat belangrijk is maar er zijn nog wat items waar ik binnenkort achteraan ga omdat ik ze perse wil hebben! Verder maak ik de bomen farm klaar (jungle wood haha maar ook kleine boompjes). Ook het huis zelf mooier maken staat op de planning! 1 verdieping is al voor zo'n 50% klaar. Genoeg te doen dus.

Als ik nog wat belangrijks vergeten ben zal rage dit wel posten...



Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16wo 03 apr 2013, 14:07

meer en deel heb je wel gezegd beavert, maar één ding niet! de automatisering van de kippenfarm e.d!!

verder zal ik binnenkort in het geheim weer met de xp farm bezig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Minecraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Minecraft   Nabesprekingen van Minecraft Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Minecraft
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» WoT nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: