[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold mode team NANL

Ga naar beneden 
+7
Pagasus45
Hesperian
PDx
Dutchguy
DaGoonch!!
Poskarov
DaBeav
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 11:56

Ja, dat was hartstikke leuk gisteren avond, dat was echt spannend.

Ja, ook ik zeg 1 (top) team dat N-agent representeert in de 'Stornghold mode'.

Spelers uit team 2 dienen als reserve spelers voor (top) team 1
en alle andere leden van onze clan dienen als reserve spelers van team 2.

Tijdens oefenpartijtjes hebben alle leden dan de kans om hun talenten te tonen.

Het zou dan leuk zijn wanneer team 1 van te voren aangeeft, wanneer er geoefend wordt zodat men online kan zijn en je kans kan nemen om te laten zien hoe goed je bent.

Zelf zie ik me als reserve speler van team 2 om redenen die ik genoemd heb in mijn vorige bericht in dit topic.


""Met elkaar spelen ipv tegen elkaar spelen""
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 13:13

We gaan idd voor 1 vast team met de beste en sterkste spelers. We gaan ook met vaste commanders werken.
Spelers van het 1ste kunnen makkelijk in het 2de invallen als het 1ste niet speelt maar van het 2de kunnen alleen de allerbeste in het 1ste invallen als de vaste reserves er niet zijn.

De post over de teams is bijna klaar! Een post over tactieken volgt ook nog Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 13:26

Goed bezig beav
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 16:45

Bedoel er mee dat zo iedereen "gelijke" kansen heeft. nu is het zo dat er mensen zijn die graag mee willen doen die nu simpelweg te horen krijgen dat ze niet "goed" genoeg worden gevonden. Nu kan het zijn dat iemand denkt van: "als ik niet goed genoeg word gevonden en nergens mee mag doen, waarom zou ik dan blijven" of "dan hadden ze maar mensen op basis van hun stats moeten aannemen"

Ik snap dat er gewonnen wil/moet worden, maar dat moet niet te nadelen van de andere. Zoals ik hier boven heb aangegeven dat er dan misschien mensen zijn die zich "uitgesloten" zou kunnen gaan voelen.
Ik denk dat de meeste van ons (waaronder ik) die in team 2 zit/ zou zitten het niet echt leuk zou vinden om steeds te verliezen.

Om een lang verhaal kort te maken: het zou, mij in ieder geval, leuker zou zijn dat team 2 dan ook meer zou kunnen winnen.

ik hoop nu het wat beter uitgelegd te hebben, en dat ik niemand heb beledigd
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:09

ik snap wat je bedoelt maar je moet ook snappen dat als ergens voor gestreden word dat dan de aller besten strijden. mensen kunnen ook gemotiveerd worden hierdoor om toch beter te gaan spelen of om toch de juiste tanks te kopen en pimpen.
wat ik zelf ervaren heb met clan/team gevechten is dat iedereen wel wilt mee doen maar dat we dan 80% gewoonweg verliezen en dat de betere spelers de zin in de gevechten verliezen en de mindere spelers gewoon willen doorgaan ondanks de verliezen. zo komen we nergens Wink
er kunnen ook tank compagnies gestart worden om ervaring op te doen btw! of team gevechten. zolang men het netjes organiseert en niet continue in de chat gaat lopen schreeuwen om te joinen...
bedenk ook dat de stronghold gevechten uiteindelijk bonussen opleveren voor de hele clan! de besten spelen dus niet alleen voor zichzelf.



Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:37

ik snap het, vind het alleen lullig voor de andere die graag mee zouden willen doen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 17:47

voor het individu kan het idd lullig zijn maar het zal beslist voorkomen dat het 1ste niet compleet is en dat er gewoon met de mensen die online zijn geprobeerd word. een garantie op winst is er nooit Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 12 aug 2014, 19:59

DaGoonch!! schreef:
Net Fortificatie gevechten gedaan met DaBeav, ikzelf, Pedoxx, Realmkiller, rare vinceHB XD, Dahzbog en pegasus45! en cplpatrick heeft ook nog ff meegedaan!

het begin ging stroef, maar we gingen echt steeds beter spelen!

ik vond met name vince Hb en pedoxx heel erg goed spelen in hun desbetreffende tank!

ik ging heel goed samen met Pegasus!!(ik vond echt dat je een paar x echt goed me rug verdedigde Pegasus!!!) ik zie in hem wel een hele goeie maat om samen een flank te verdedigen, dit gaat ook goed met rare vinceHb maar rare Vince is meer een vliegende keep tussen aanval en verdediging!

dus ik zeg! dit team houden! ik zeg wel eerlijk, ik zou cpl patrick in zijn helcatt vaste waarde worde in team 1 in plaats van dahzbog.

de spelers die sowieso niet in team 1 komen wat mij betreft zijn iprokiller en gidibeer, deze spelers zijn gewoon niet goed genoeg voor team 1!

mijn beste score was 24 buit geloof ik!!

Bedankt! Graag gedaan  DaGoonch! Wink Ik kon alleen niet naar je toe rijden de laatste x (op Erlenberg) omdat ik zelf onder vuur genomen werd en een bestuurder had die gewond was. Zolang jij of een gebouw niet tussen mijn loop en de tegenstander staat geef ik natuurlijk support.

Pagasus45 schreef:
DaBeav schreef:
voor het individu kan het idd lullig zijn maar het zal beslist voorkomen dat het 1ste niet compleet is en dat er gewoon met de mensen die online zijn geprobeerd word. een garantie op winst is er nooit Razz

Daarom is er dus ook TEAM 2. Degenen in team 2 kunnen natuurlijk ook vechten. En met een gevecht team 1 vs team 2 kunnen ze zichzelf bewijzen.

EDIT by Beav: berichten samengevoegd wegens dubbelposten Wink er moet minimaal 24uur tussen 2 van je eigen posts inzitten. als je nog iets wilt posten kun je je eigen bericht editen of wachten totdat weer iemand anders gepost heeft. probeer hier op te letten aub
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16zo 17 aug 2014, 02:34

Beste NA leden! We hebben een tier II stronghold!!! Congratszz allemaal Wink

Op naar tier III (maandag? XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16zo 17 aug 2014, 10:07

Nice! Het begint te lopen!! We komen er wel! Binnen een jaar rijden we allemaal tier X! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16zo 17 aug 2014, 10:09

Hahaha ik vandaag nog
Terug naar boven Ga naar beneden
PDx
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
PDx


Aanmelddatum : 11-03-14
Berichten : 16

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16wo 03 sep 2014, 15:56

Tot en met 1 oktober zijn er enkele missies die je enkel kan completen door stronghold te spelen.
Misschien dat er meer dan 1 dag per week kan geprobeerd worden om een team bij elkaar te krijgen? Alhoewel dat het al soms moeilijk is om genoeg mensen te vinden als er op voorhand afgesproken is :p

http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/44/missions-prepare-stronghold/
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16wo 03 sep 2014, 16:06

dat zijn zeker wel leuke rewards en zoals je al zei: het is lastig om genoeg (goede) mensen bij elkaar te krijgen... we kunnen wel met jan en allemaal gaan spelen maar uit ervaring blijkt dat we dan 90% verliezen en daar completeer je ook geen missies mee...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16wo 03 sep 2014, 19:16

Ik log sowieso bijna iedere dag zo rond 20:00 in. Dan zijn er idd weinig vaste team 1 online.  What a Face
Anders kunnen de aanwezige teamleden met z'n tweeen of drieen samen te spelen met een tier VI tank.  geek

Misschien kunnen de aanwezige team 1 spelers onder de vlag van Team 2, samen met de aanwezige team 2 spelers fortificatie gaan doen. Volgens mij heeft team 2 nog geen fortificatiegevecht gespeeld! clown

Maandag a.s. zal ik waarschijnlijk pas vanaf 21:00 kunnen spelen. study

DaBeav:
Dat MODje is idd wel geinig, voor de verschillende tanks verschillende teksten. Helaas geen nl spelers online geweest. :(
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16do 04 sep 2014, 00:45

is ook erg moeilijk om op de dag te spelen want als ik af en toe wel is uitnodigingen stuur om te spelen dan wil er bijna niemand spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16zo 07 sep 2014, 00:15

vanavond ons stronghold geupgrade naar tier IV ! het liep niet helemaal soepel maar toch uiteindelijk 6 games gewonnen! wel veel verloren helaas... bijna 3% achteruit gegaan maar ik moet wel zeggen dat het weer maar een half team 1 team was! ook luisteren er meerderen niet naar wat de "commanders" zeggen. dan rijden ze gewoon naar compleet andere plekken.

ik hoop dat we steeds meer team 1 spelers krijgen waardoor we toch steeds betere games draaien en zo dan ook steeds meer winnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16zo 07 sep 2014, 08:33

Yeah het waren eigenlijk een team 2 schermutselingen met team 1 leden ter aanvulling.
Idd gingen diverse (met stronghold onervaren) spelers hun eigen kant op, of met de verkeerde tanks mee.

Ik zal later op de dag mijn visie van strongholdtaktieken in het desbetreffende forumonderwerp posten met wat aanwijzingen, tips en links naar filmpjes.

@cplpatrick
Ja idd 3 x kv1s en 1 x hellcat op pad. En 1 x kv1s en 2 x td bij base is een goede tactiek.


Laatst aangepast door Pagasus45 op zo 07 sep 2014, 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16zo 07 sep 2014, 14:23

goed gesproken paga.

maar weet je wat ook handig zou zijn dat er bij een hellcat ook een kv1s in de buurt moet zijn,anders is het spotten ook eigenlijk niks waard als bijvoorbeeld al de kv1s aan 1 kant zijn en de hellcat verspreid over een linie? een hellcat heb wel een goed pen maar als die gespot is dan is die sitting duck.

misschien moeten we is een keer een beter plan gaan bedenken en oefenen in training bijvoorbeeld met team 2 oefenen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16ma 22 sep 2014, 23:27

vandaag ook weer fortificatie gedaan! het is immers alweer maandag XD het ging wel aardig vandaag, 17x gewonnen, 11x verloren en 3 gebouwen naar tier II geupgrade waardoor nu alle gebouwen die beschikbaar zijn minimaal tier II zijn Wink

kijken of het morgen weer maandag is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 23 sep 2014, 11:55

het was zeker weer een geslaagde avond alhoewel ik gepest werd Razz
en ook last had van fps wat erg laag was!!

ik verheug me alweer op vanavond wat het is volgens mij gewoon weer maandag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 23 sep 2014, 15:37

het is vandaag gewoon maandag toch? Lekker vanavond fortificatiegevechten doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 23 sep 2014, 15:55

Volgens mij is het ook gewoon maandag !
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16di 23 sep 2014, 17:55

Als Dazbog er is.. dan ben ik er ook!

NA_NL FTW!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16za 27 sep 2014, 00:57

vandaag (gisteren dus) hebben we het laatste gebouw gebouwd en ook meteen geupgrade naar tier II! het was alweer maandag XD 20 gewonnen, 11 verloren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 11:28

Nice! Ik teken ervoor als we elke stronghold avond 20 games winnen en 11 verliezen! We zij echt goed bezig wat dat betreft!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold mode team NANL
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold team NANL - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: