[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold mode team NANL

Ga naar beneden 
+7
Pagasus45
Hesperian
PDx
Dutchguy
DaGoonch!!
Poskarov
DaBeav
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Clock-16x16di 03 feb 2015, 15:35

Maakt ook niet uit of jij nu te ver door reed of het commando niet goed was.Gaat er om dat de volgende keer beter positie gekozen wordt door jouw of door de commander.

Het viel me al op dat je stiller was dan normaal Pat.


Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Clock-16x16di 03 feb 2015, 16:55

cplpatrick schreef:
DaBeav schreef:
Ik vond de commando's stukken beter dan voorgaande weken! Qua tactiek was het soms verrassend zeg maar.
TS3 was erg drukjes! Een knagend belgje, een tv die steeds een paar seconden door kwam, echo's van alle kanten & allerlei andere geluiden van de spelers. Hier word een oplossing voor gezocht. We hebben al 2 eventuele opties!

Patje, jezelf melden als het commando je niet zint. Dat je in je eentje naar het strand ging was gewoon fout aangezien de nme ongemerkt achter je door kon rijden en als er meerdere nme's kwamen zou je dood gegaan zijn. Volgende x helemaal niet zo ver gaan en dichter bij je allies een plek kiezen of iig een plek waar je iets kan betekenen.

Offtopic reactie op den dave: probleem is al langer bekend, een oplossing is er niet, de workaround is: check de tijden van berichten (helemaal rechts in de onderwerpen lijst) of klik op de index rechts onderaan op : actieve onderwerpen van vandaag.

ik heb net ff de replay terug gekeken beav en paga gaf me echt de positie B1 aan om te gaan spotten toen zei ik al gelijk waarom een kv spotten?
het is niet dat ik niet wilde hoor maar vond het ineens vreemd vooral omdat ik meestal met de heavy's mee gaat.

maar ook moet ik ff zeggen dat ik gister wat klote nieuws had gehad en misschien had ik ff geen fort moeten doen.

Ik weet dat Paga die positie doorgaf. Het commando voor jou was niet goed vond ik. Vandaar dat ik zei: jezelf melden als het commando je niet zint. Als het goed is zal er vanaf nu rekening mee gehouden worden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Clock-16x16di 03 feb 2015, 19:41

DaveKlo schreef:
Zou wat dat betreft een idee zijn om er een 2de avond bij te pakken? Beide van 2 uur ofzo bij genoeg animo soms is het lastig om genoeg mensen op maandag te krijgen misschien dat we op de 2de avond wel genoeg vaste mensen hebben en zo krijgen waarschijnlijk ook wat meer mensen de kans om mee te kunnen doen.


@Daveklo: De maandagavond is voor mij ideaal qua tijd, donderdagavond heb ik cursus, de andere avonden zou ik misschien kunnen. Dus niet mij daarop vast pinnen.
We kunnen wel een avond organiseren clan1 tegen clan2 op een vaste avond. Menno kan dan een aantal leden van clan2 mobiliseren.
Over Menno gesproken, ik heb hem gemist bij de bespreking van afgelopen dinsdag. Was hij wel uitgenodigd?
Sorry @Daveklo, dat is waar ook, is was het vergeten. :(

@Cplpatrick scout, over welk gevecht heb je het eigenlijk? Dan kan ik het nog precies nazien.

Ik heb gisteren WEER gemerkt dat commando's/aanwijzingen geven alleen via spraak moet. Bij de 'serene kust' was het de bedoeling dat Sasopade bij mij zou blijven, ik vertrok meer naar het oosten, om de vijand van een andere hoek te kunnen beschieten. Sasopade bleef helaas staan, waardoor mijn plan niet helemaal goed uitpakte.

Daarintegen bij het gevecht in 'Ruinberg' gaf ik Sasopade de aanwijzing om de vijand via de centrale weg aan te vallen. Hij bleef echter staan.
Ik had niet door dat hij in de dekking stond en de vijand JUIST goed kon raken vanaf de positie waar hij stond. Dus of hij heeft de juiste beslissing genomen om te blijven staan, of hij heeft de aanwijzingen niet gezien.

Géén verwijt dus aan Sasopade, maar puur een toelichting op mijn punt van TS3 aan om te luisteren naar de aanwijzingen.

Ik kan dus niet altijd even duidelijk zien doe de tanks opgesteld staan, daarom is feedback voor mij heel belangrijk. Ik weet dus nu dat op de wintermap de T-150 en de Churchill bovenaan de berg moeten gaan staan en niet de KV85. Wink

Zelf heb ik alleen met de TOG2 als heavy gespeeld en IS-3 als proef, dus veel ervaring heb ik daar niet mee, als ik de JP E-100 heb, ga ik grinden om de T-150 te krijgen. Vandaar dat ik bij één map @DaBeav heb gevraagd om daar de aanwijgingen te geven.


Laatst aangepast door Pagasus45 op di 03 feb 2015, 19:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Clock-16x16di 03 feb 2015, 19:56

@pagasus45 schreef:
De maandagavond is voor mij ideaal qua tijd, donderdagavond heb ik cursus, de andere avonden zou ik misschien kunnen. Dus niet mij daarop vast pinnen.
We kunnen wel een avond organiseren clan1 tegen clan2 op een vaste avond. Menno kan dan een aantal leden van clan2 mobiliseren.
Over Menno gesproken, ik heb hem gemist bij de bespreking van afgelopen dinsdag. Was hij wel uitgenodigd?

Ik doel eigenlijk op een meer vrijere 2de avond als er genoeg mensen zijn om mee te doen doen we het anders niet en dat hoeft dus ook niet perse in de vaste samenstelling te zijn maar minimaal 1 commander is dan wel gewenst  een beetje uitprobeeravondje was mijn idee clan 1 tegen 2 is ook een mogelijkheid.
Ik had Menno gevraagd om zondagavond te komen maar hij kon niet op tijd zijn en zou later komen maar toen was de vergadering net voorbij
Edit: ik neem aan dat je zondag de vergadering bedoeld Paga?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Clock-16x16di 03 feb 2015, 20:52

dave, er kan dagelijks gekeken worden of er genoeg mensen aanwezig zijn maar we doen dit toch echt alleen met de vaste mensen. een hele tijd terug hebben we dit ook met random teams geprobeerd maar dat komt ons winst percentage echt niet ten goede helaas. voor team probeersels kan beter team gevecht, tank compagnie of de trainingskamer gespeeld worden is afgesproken. als er op een dag genoeg vaste spelers zijn dan spelen wij wel fortificatie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold mode team NANL   Stronghold mode team NANL - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold mode team NANL
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold team NANL - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: