[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen na MW3 online

Ga naar beneden 
+7
Sumner
Realmkiller
PaRaDoX
DaGoonch!!
Alpha kenny body
Rieuwert88
DaBeav
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16vr 16 nov 2012, 23:39

begin was KAK XD ging maar net positief of negatief aantal potjes achter elkaar!
omdat ik de Scar-L al op een hoog level heb ben ik geswitcht naar Scar-L met reflex en high cap. ging stukkie lekkerder en ben er ook niet meer vanaf gegaan Razz op Outpost een 16-2 meegepikt en daarmee mijn streak van 8 naar 15 gebracht Very Happy ook level 44 bereikt. ben dus al over de helft XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16ma 19 nov 2012, 19:02

ACR 6.8 geunlocked Razz djees dat voelt echt alsof je een kanon in je handen hebt Very Happy
was niet echt heel consistent... had potjes waar ik negatief ging en andere potjes waar ik ruim 2/3 op één ging. ik vind het af en toe ook wel ontzettend vervelend als ik gewoon merk dat mijn kogels amper raken en mensen me voor zijn, ik ben een aantal keer om die lag geleaved en elke keer kwam er ook "host ended game" in beeld te staan. MW3 houdt er nogal van mij lekker te laten hosten :S
heb ondanks dat toch lekker lopen levelen en ben nu level 54 denk ik. Striker dus geunlocked en het is mss een noob wapen, ik gebruik hem gewoon hoor XD er lopen hartstikke veel mensen mee rond en die moeten worden gestraft XD. ik kan er overigens meteen mee illustreren hoe erg lagshooting kan zijn: (als ik dus host, en zelfs dan gelukkig niet al te vaak Wink) ik stond achter iemand en die persoon stond stil en ik had DRIE f*cking schoten nodig om die gast neer te halen. en met DRIE schoten bedoel ik DRIE gaten in zn kop! XD (op mijn scherm althans). zelfs met steady aim! maar voor de rest sloopt hij wel als je niet ads gebruikt, dan ga je supersnel over iemand heen schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16wo 21 nov 2012, 21:49

Vanavond 4 potjes spec ops gedaan Smile 1x alleen in resistance tot wave 14 dus wel aardig lekkah! Smile

1 in resistance met een afk speler dus daarmee ben ik gekapt.

en 2 potjes met een grote flapdrol! in mission, me teamgenoot was al level 36 en ik nog maar 23! En ik heb hem in die 2 potjes denk ik zeker 10x moeten helpen reviven!! lullo, volgends mij was het een klein kind want hij ging ook steeds de wapens van de bots oppakken in plaats van zelf nieuwe/betere te kopen. ook kocht hij geen air support, helping squad en dat soort shizzle! ik moest dus alles alleen verdienen!! het 1e potje kwamen we tot wave 6 omdat hij al vroeg in die wave in zijn second change kwam.. en ik kon hem niet meer bereiken omdat alle bots + 2 choppers boven zijn hoofd hingen XD de 2e wave ging een stuk beter met mij, en met hem slechter.. maar we hebben het tot nog gered tot wave 14. YAY XD

en resistance is gewoon het beste level voor spec ops Smile daar blijf ik bij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16wo 21 nov 2012, 23:10

ik kon weer eens niet connecten met Bami :( toen probeerden we een derde persoon te laten "hosten" als het ware, dus adde ik (denk ik) cominationforce hier op forum.
toen lukte het echter nog steeds niet...
uiteindelijk kon ik hem wel joinen dus heb ik aantal keer team defender gedaan Razz

ik ga overigens wel ff contact opnemen met Activision... wil wel met Ruudje nog survival doen :3

en aant einde was me kd ook weer wat gestegen, wat zeker ook weer fijn is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16ma 26 nov 2012, 19:26

ik heb een aantal potjes kei en KEIhard gebeast!! Razz op Arkaden had ik een 4/5 streak en toen zag ik ineens in de hoek iemand die aan het wachten was op zijn Care Package XD easy kill omdat hij net naar zn package toe liep.
bleek er een Juggernauth in te zitten Razz dus die jafte ik meteen weg.
vervolgens kwamen er redelijk wat mensen op me af met een SMG of iets in die richting XD en aangezien ik niet in het open veld liep moesten ze dichtbij komen en kon ik ze makkelijk afknallen. had toen ook nog de I.M.S. reward klaarstaan dus die toen ergens neer gepleurd voor mensen die van de andere Kant wilde komen. Smile
Op het eind van het potje had ik 12-0 omdat we heel snel op 75 kills kwamen Very Happy en ik kreeg drie nieuwe emblems. kd van 5 of hoger in een potje, 5 minuten lang leven, flawless game.

en een ander potje jafte zo'n vieze flikker uit mijn eigen team MIJN Pave Low G**&@$¿* >:(
er zitten zelfs mensen te wachten totdat mijn package uit de lucht valt, maar meestal komt er niet iemand in mijn rug dus cap ik hem zelf sneller. Very Happy

en heb nu Hardline Pro, wat me wel fijn lijkt aangezien ik wel eens 5-5-2 stond in een vroeg stadium, die assists kan ik dan wel gebruiken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16di 27 nov 2012, 19:24

nize pikkebawz! je gaat al lekker ziet ik Smile

ik had vandaag een potje van 45 minuten met spec ops Smile ik had een maat van level 51 waar ik weer aardig wat van geleerd heb Very Happy resistance, wave 24 geloof ik. echt ziek! we zaten in een huis en hadden ons geinstalleerd omdat er 3 juggernauts op ons af kwamen. 2 sentry guns, 20 claymore's en ik lag te wachten met me ACR6.8 en FAD met volle magazijnen Very Happy echt ziek was het! XD wel lache! ik ben meer met spec ops bezig als met de multiplayer mode van mw3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16do 29 nov 2012, 21:41

Ik heb vanmiddag weer lekker gespeeld. Very Happy
toen het wat donkerder werd en Ik de lamp dus aandeed merkte Ik dat Ik ineens die rode stipjes minder snel zag XD daar ligt het dus aan!
maar goed, van alle gespeelde potjes gingen er drie (achter elkaar) zó ontzettend goed! Razz mijn Hipfire was in die potjes BEEST! XD speelde de hele tijd met assault en haalde achter elkaar care packages, I.M.S.'en en Attack Heli's binnen! Very Happy

rest van de potjes was middelmatig met hier en daar wat uitschieters. moet mss toch iets vaker pauze nemen ofzo hehe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16di 04 dec 2012, 21:45

Spec Ops gedaan, meteen gemerkt dat sommige mensen, wanneer ze zien dat je een laag level bent, meteen vertrekken. (dit deden een level 35 en een 41)
dus maar met andere mensen gedaan. Smile hoogste wave 12 en veel gerevived. zelf ben ik niet vaak down geweest. ben ondertussen level 10 Very Happy en het is leuker dan ik dacht!
één Jugg gekilled (vd 2) en 3 of 4 heli's neergehaald XD
ondertussen is mijn accuracy 30.10% Razz o.a. door de shotgun in het begin op te pakken van die pipo's XD en omdat hit detection wss beter is (t.o.v. Multiplayer)

kwil nu met betere mensen spelen Razz (hint hint)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16wo 05 dec 2012, 06:22

Haha heb ik nu zelfs nog met level 26 dat ze leave als ze mij zien. En ik zal je eens laten zien vanavond hoe je in spec ops een jugg dood XD

heb je nu minder last van lagshooting omdat je NAT open is of niet?

EDIT!!!!

ok chef dit zou ik je vertellen over spec ops van vanavond:
ten 1e: je gaat al veels te snel stuff kopen... zoals claymores enzo wacht daar gewoon nog een stuk langer mee, ik meen dat je zelfs in wave 4 al een care packages liet bezorgen Razz.
ten 2e: roep nooit een squad in als er in de volgende wave een attack heli komt, die maait ze gewoon 1 voor 1 neer.
ten 3e: jij had continu iets in je inventory waardoor ik GEEN rocket sentrygun kon kopen en die naast de sentry zetten die we al hadden staan...als ik die neer had kunnen zetten dan hadden we niet zo hoeven te kutten met die juggernauts, scheelt een hoop moeite. ik weet niet wat je had hoor,, maar dat kan een care packages zijn of een squad.. dus als je iets koopt gebruik het dan ook gelijk Smile vooral met zijn 2e.
ten 4e: je loopt teveel XD de tegenstander komt echt wel naar jou toe. je kan beter half achter die bank zitten waar ik steeds zat als dat je recht voor een army gaat staan Razz

ow en als laatste.. als ik een air support net wil neergooien op de plek waar een juggernaut komt,, ga dan niet voor me langs rennen zodat ik hem tegen je rug aan gooit en dat tie dan terug ketst Razz dat kost me mooi 2500$ door jou XD

OKE, nabespreking! vanavond met chef 1 potjes spec ops gedaan, het ging wel lekker Smile alleen chef is nog een beetje eigenwijs XD wave 27 hebben we gered geloof ik,, maar dat heb ik ook alleen gehaald vanmiddag XD check spec ops topic maar (A)

daarna hebben we iets van 1.5 uur team deathmatch gedaan en na 2 potjes inkomen gingen we lekkaahhhhh! ik had halverwege een streak van 21 killzzz bijna een moab dus Very Happy al had hhet potje 2 minuten langer geduurd dan had ik hem gehad :(
we hebben alle 2 aardig lopen slopen! dikke vette positieve k/d's en 1 van de 10 potjes verloren denk ik..
ik moest vooral inkomen in het begin XD kwas echt een newbie haha Razz maar ik kreeg mijn fingerspitzzeee alweer gauw terug ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16wo 05 dec 2012, 21:25

NICE BRATHA! Razz dat vond ik nou een geslaagde avond!
eerst met spec ops los gegaan! ik had niet in de gaten dat er juggernauts kwamen omdat er al van die mensen rondliepen die een verkleedpartijdje hielden en zich verkleedden als jugg. dus toen er een op me afkwam die niet dood ging dacht ik.. "hmm dat zal wel een jugg zijn XD maar toen kon ik niet meer weg want ik was omsingelt :(

in MP had ik heel erg veel aan portable radar Very Happy veel handiger dan ik dacht.
met care package paar goede dingen gekregen en op Carbon kreeg ik 4(!) keer een UAV van care package! Blegh!
andere potjes wel ziekelijk gebeest XD op Fallen 26-3 o.a. door portable radar Razz

omdat ik nu level 80 ben geworden zal ik mijn stats binnenkort posten van één prestige dus Wink

EDIT: 1.die care package was een perk, dus das toch niet erg XD?
2.wat is dat met inventory waardoor jij niks kon doen? ik weet niet wat ik fout deed hoor scratch
3. ZEUR NIET ZO HET WAS ME EERSTE KEER TOT DIE WAVE Very Happy Very Happy Razz XD
4. ik hou van rondrennen als een gek haha
5. ik moet minder kopen?? ouwe gek ik had meer dan 14000 maar kon alleen maar zooi kopen zoals claymores dus dat deed ik maar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16do 06 dec 2012, 09:11

Omdat je nog een laag level ben lullo! dus snel levelen jij dwaas! Ik stuur je vanmiddag een pb waarin ik het probeer uit te leggen. Dn edit ik deze post ook want kben druk op et moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16vr 07 dec 2012, 19:03

DaGoonch!! schreef:
Omdat je nog een laag level ben lullo!
Spec Ops gedaan de hele middag en level 25 gehaald! in Resistance wave 23 met iemand die ik 12 keer moest reviven. :s
Dome wave 21 geloof ik, je merkt dan al snel dat het een moeilijker level is en er meer enemies komen e.d.
en het hoogtepunt van de avond: Seatown met een level 50 Razz
we hebben wave 32 gehaald en toen moest ik eten dus deed ik niet echt mn best en verloren we dus XD
ook moeilijker dan Resistance (of een vd andere eerste levels). Juggs komen standaard met veel support van anderen en tip van de dag is om een vd 2 C4 te planten op die jugg werkt perfect XD
een keer had ik net riotshield dudes erbij gehaald en die jugg ging dood bijna meteen nadat hij landde haha Very Happy

ook één keer Bakaara, maar omdat ik die zelf niet kon kiezen werd het niet opgeslagen in welke wave ik zat (wel xp etc). we haalden wave 18, maar er waren super veel juggernauts en heli's (tegelijk...:S) dus ontzettend moeilijk, ook omdat de dozen ver uit elkaar staan.
kocht een LMG, pkp pecheneg. dat werkt perfect en is super effectief. enige minpuntje: supertrage reloadspeed dus eig is Sleight of Hand een vereiste. dit unlock je pas op level 50 dus das jammer. voor de rest toch fijn als je een assault rifle als primary hebt, dus zeker aan te raden. kosten: 9000 dus ffkes sparen XD

zoals je ziet gaat het al beter Ruud Razz dus volgende keer komen we stukken verder Very Happy

p.s. je kunt geen twee sentries kopen! had dus niks met mij te maken... Wink ik zal de gewone sentry kopen dan kun jij de grenade sentry plaatsen (mn level is te laag om die te kopen)

tot latah swala!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16vr 18 jan 2013, 19:18

weer es online geweest en ging lekker Smile
beste was 26-1 op Mission. ik had pp90m1 met silencer en range. En strike package was Assault met UAV, attack chopper en AH-6 overwatch. Razz
rest ging ook wel ok, ik probeer redelijk wat perks op pro te krijgen maar lukt niet zo makkelijk. sitrep omdat ik te weinig te weinig equipment zie die ik kapot kan maken.
tweede puntje: MP7 geeft me redelijk wat hitmarkers. mss dat range goed helpt, maar die moet ik nog unlocken. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16do 07 feb 2013, 21:17

helemaal vergeten gisteren nog een nabespreking te posten, dus bij deze:
we (ik en a-dude) hebben zowel Spec-Ops en multiplayer gedaan.
spec-ops was een beetje een flop om eeelijk te zijn, ik kon niet veel uitvoeren zonder fatsoenlijke wapens en sentry.

multiplayer ging wel beter, veel gewonnen en ging helemaal niet slecht met me XD
heb weinig killstreakrewards gehad, maar wel goede scores. Smile
laatste drie potjes FFA gedaan, waarvan ik er eentje won en a-dude de andere twee! haha ik kon het laatste potje in Resistance niks uitvoeren zeg.. kon op het laatst nog een 1:1 eruithalen, maar het was eig maar niks Razz
het potje dat ik won was op tijd afgelopen. ben ff de naam van de map vergeten maar mijn score was 20-6 Very Happy

ging dus helemaal niet slecht zonder alle unlocks, ik was tevreden. mijn k/d was zelfs beter dan eerst (ook al was het dan wel met redelijk weinig kills) als ik me niet vergis rond de 1.7

a-dude, goed gespeeld. waren leuke games en Skype gesprek Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na MW3 online   Nabesprekingen na MW3 online - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen na MW3 online
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» P2 Nabesprekingen
» WoT nabesprekingen
» Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MW3-
Ga naar: