[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold team NANL - Medium klasse

Ga naar beneden 
+24
willenhalt123
EdGrr
nicotop
Daveklo
IronEagle1987
estd1862
zeewoldenoob
Rooster1306
pietermans2511
Spartiaan
Rage
TheHiddenBro
Hesperian
z7th
Dazhbog
Realmkiller
DaGoonch!!
Poskarov
chromehound25
PDx
Pagasus45
Dutchguy
cplpatrick
DaBeav
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16zo 28 dec 2014, 19:20

Misschien vindt je moeder het wel goed dat zij skype neemt, en jij er gebruik van mag maken.
ik ga me niet met andermans opvoeding en normen en waarden bemoeien. Maar het zou voor jou wel een uitkomst zijn.

OT de camowaarden van mn Jdpz IV crew zit nu op 91%. Ik ben steeds onzichtbaarder aan het worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16zo 28 dec 2014, 20:05

zeg maar tegen je moeder dat we het heel erg jammer vinden

vraag of zij een account voor je aan wil maken
Terug naar boven Ga naar beneden
EdGrr
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 28-01-14
Berichten : 3

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16ma 29 dec 2014, 18:09

ik heb de t150 maar nog geen skills ik kan ze er bijna opzetten nog 9 % heb ik nodig voor de skills en voor tier 8 heb ik IS 3 met nu op 8% na 6th sence , doodsoog, veilige opslag en camouflage als je betere dingen weet wil ik die ook graag weten dan kan ik dat op t150 zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16ma 29 dec 2014, 18:28

ik heb een Hellcat met de skills
-6th sense 63%
-snel schot 63%
-motorrem 63%
-omgevingsbewust 63%
-camouflage 63%

het heeft ook camonet en binoculars en medium tank kanon doorlader
en repair kit first aid kit en brandblusser
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16ma 29 dec 2014, 18:42

1ste post bijgewerkt Wink

@ Edje : check de spoilers in de 1ste post. dan zie je wat anderen op hun T-150 hebben Wink je IS-3 dien je ff in het juiste topic te posten. http://www.n-agents.net/t1010-stronghold-team-kampioen-klasse
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16ma 29 dec 2014, 21:10

T-150 perm. Camo.
Ventilatie, verbeterde richtaandrijving en doorlader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16ma 29 dec 2014, 23:57

vandaag weer heel wat games gespeeld en heel wat gewonnen.
De opvallendste vond ik tegen de clan TONI, we hadden 7% kans op winst, en we wonnen WHOOP WHOOP!
Clan TONI is nummer 51 op de clan lijst, NA-NL zit op 6000 nog wat.

Één map hebben we nog steeds niet goed onder de knie wat verdedigen betreft, daar moeten we zeker naar kijken de 1e dinsdag in het nieuwe jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 30 dec 2014, 07:56

Het ging gister weer lekker in fort.
Met willenhalt123 in de rol van scout/annex schietschijf.
We beginnen aardig meester te worden in het winnen van battles met lage winrates.Onderschatting van de tegenstander of wij zijn juist dan supergemotiveerd om te winnen.De abdij vond ik ook een leuke waarbij de rest "afgeslacht" werd en nog druk aan het vechten waren zonder door te hebben dat we al gewonnen hadden, ik in mijn vroem vroem churchill samen in de lemmingtrain met rage weet te cappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16vr 02 jan 2015, 22:14

Gaan we maandag de clan een mooi kado doen dmv van mooie overwinningen ter ere van het 4 jarige bestaan maandag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16vr 02 jan 2015, 22:32

Hele dag offline gaan? Of met z'n allen tegelijk online gaan zodat de server overbelast wordt en dus de hele dag offline gaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
airadan
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 13-12-14
Berichten : 3

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16zo 04 jan 2015, 19:35

heb de T-150 of de KV-85 T-150 is elite status, vaardigheden zijn op 80%-85% op het moment.
ik kan van 19.00-22.00

In-game naam is Airadan
Terug naar boven Ga naar beneden
ricochaosity
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 13-11-14
Berichten : 2

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16wo 07 jan 2015, 18:27

Hey !

Ik heb naast kampioen klasse ook interesse om met de Medium klasse mee te doen !

Mijn beschikbare tank is een KV-85 met Doorlader, Richtaandrijving en Ventilatie klasse.
Crew is 100% en werkt momenteel bij deze nog aan 1e skill ( Doodsoog, Arendsoog, Untuïtie en omgevings bewust )

Cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
AlessioNabarro
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 04-01-15
Berichten : 11

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16za 10 jan 2015, 18:11

Hey!

SU - 100 met camouflage, doorlader en telescoop
aarendsoog, aangewezendoel, motor-rem, veilige opslag
het volgende komt er nog bij in toekomst:

zesde zintuig
doodsoog
camouflage
wapenbroeders

Ik speel niet echt op vaste dagen...
Als ik online ben, en de planning is er, laat het dan aub weten!


Laatst aangepast door AlessioNabarro op ma 12 jan 2015, 23:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16za 10 jan 2015, 18:53

Kv-85 ventilatie,doorlader en verbeterde richtaandrijving
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 13 jan 2015, 09:21

We gingen gister weer als een speer in fort. lange tijd maar 1 battle verloren. Later op de avond ging het ietsje minder met als hoogtepunt de rushtaktiek van paga op lakeville mooi voorbeeld van een 1 malige taktiek Razz .
Maar verder is paga in mijn ogen wel de commander van de clan geeft goede en duidelijke instrukties in het begin van de battle en de taktieken zijn meestal goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16vr 16 jan 2015, 19:12

Weer een edit voor de crew van mijn Dicker max!
Voor skill één zijn de volgende actief:Zesde zintuig, 4x Camouflage
Voor skill twee zijn de volgende actief: 5x Wapenbroeders (dus actief!)
Terug naar boven Ga naar beneden
GrafZerk
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 24-10-14
Berichten : 4

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16ma 26 jan 2015, 23:09

Even postje op verzoek:

KV-85 beschikbaar:

Doorlader/Richtaandrijving/Ventilatie
1e crew skill op 97% naar voltooiing

Evt. Jagdpz IV, maar niet optimaal, sowieso zonder skills actief
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 09:23

Gister weer fort geweest ging weer wisselvallig overwinningen afgewisselt met hopeloze verliespartijtjes.Zoals we begonnen met t8 3x tegen dezelfde tegenstander waarin we totaal kansloos waren.Toch maar weer even de puntjes op de i zetten.Er moet wat beter geluisterd worden naar de commander.Misschien toch maar  weer koppeltjes vormen?Als er wordt gezegd 3 heavy's links 2 rechts besluiten meestal de heavy's meestal om dezelfde kant op te gaan.Als er 2 tanks moeten verdedigen dan weet ik dat het standaard in principe  ik en Dazhbog dit zijn.Sorry Sjowhe dit is geen verwijt aan jouw als je niet veel aan fort doet  weet je niet precies hoe het werkt.Er waren 3 leidinggevenden maar battle na battle vertelde Sjowhe wat hij ging doen voordat de commanders de opdrachten

Gegeven hadden.Niemand die op zijn minst na de battle uitlegde dat de commanders de taktiek bepalen en de opdrachten geven.Ook werd hij lange tijd niet gecoacht waardoor  hij steeds alleen de aanval zocht en in fort wordt je gelijk afgeschoten als je daar de goede tank niet voor  hebt wat dus ook regelmatig gebeurde.

Maar desalniettemin was het weer een gezellige en memorabele avond Very Happy .en zoals een wijze belg ooit zei beter 11 tanks onder water dan 11 tanks tot schroot geschoten. afro
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 10:19

Neem mij niks kwalijk hoor.ik heb een offweek.

Maar ik luister goed naar paga en daar leer ik veel van en ga het de komende tijd is proberen het commandschap.

Maar daar wil ik wel eerst goed in het velletje zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 16:54

Het is ook niet bedoeld als verwijten maar als aandacht/verbeterpunten uiteindelijk willen we een zo goed mogelijk team worden daarbij moet men wel tegen elkaar durven zeggen als iets naar je mening niet helemaal goed loopt zodat men hier eventueel van kan leren ipv in herhaling te blijven vallen.
Ik vind de battles in teamverband heel gezellig maar hoe meer we winnen hoe gezelliger het is toch? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 17:11

We zouden vanavond toch tactiek oid, ed, bespreking hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 17:19

Klopt helemaal Dave! Bij winst heeft men nog meer plezier XD

Over het volgende heb ik ook wel een mening.
Daveklo schreef:
Misschien toch maar weer koppeltjes vormen?Als er wordt gezegd 3 heavy's links 2 rechts besluiten meestal de heavy's meestal om dezelfde kant op te gaan.Als er 2 tanks moeten verdedigen dan weet ik dat het standaard in principe ik en Dazhbog dit zijn.
Mij lijkt het het beste om specifieke tanks/spelers naar de plekken te sturen. Dus ipv het commando: 3 heavy's links! Krijg je dan het commando: 3 KV-85's links! Ergste van de nu toegepaste commando's is soms dat er 8 heavy's op de plek gezet worden if you know what i mean. Ondertussen weet men ook wel de kwaliteit / skills van de spelers dus namen naar de plekken sturen is nog effectiever. Koppels vormen kan weer een verlengde van het vorige zijn. Ik voel me zelf een front linie aanvals heavy maar ik mis de laatste weken vaak de echte heavy spelers aan me zijde zodat we tegen een kleine overmacht ook gewoon door kunnen drukken ipv afgeslacht te worden. Gisteren ging het bv in 1 game ouderwets tof met DaGoonch aan me zijde en uiteraard de nodige backup vanuit de verdediging. Ik wil ook niemand te kort doen maar dit is mijn mening / positieve kritiek. Trainen is waarschijnlijk wel weer eens nodig!

@ banaantje: ja dat was wel de bedoeling (ondanks dat Dave niet aanwezig kan zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 17:22

Zeg maar 'U' hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 17:32

Misschien een idee dat "vaste" heavy spelers ook regelmatig samen peloton doen om op elkaar ingespeeld raken zodat je weet wat je van elkaar kan wachten in de frontlinie
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16di 27 jan 2015, 22:29

misschien een vast vergaderavondje organiseren op een bepaalde dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 6 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold team NANL - Medium klasse
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold mode team NANL
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: