[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold team NANL - Medium klasse

Ga naar beneden 
+24
willenhalt123
EdGrr
nicotop
Daveklo
IronEagle1987
estd1862
zeewoldenoob
Rooster1306
pietermans2511
Spartiaan
Rage
TheHiddenBro
Hesperian
z7th
Dazhbog
Realmkiller
DaGoonch!!
Poskarov
chromehound25
PDx
Pagasus45
Dutchguy
cplpatrick
DaBeav
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16di 27 jan 2015, 22:58

1x in de maand zou idd kunnen. een evaluatie / vergader avondje.

alles beter dan iets afspreken en dan gebeurd er niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16di 27 jan 2015, 23:46

Ik zal beter de namen noemen bij de heavies Wink Wel is het voor mij handig te weten wat de voors en de tegens zijn van de verschillende heavies.
Gun despression, reload tijd, armour e.d.
Soms is een mix van verschillende types heavies de juiste keuze, soms juist allemaal dezelfde.

Vaak is het uittesten wat de standaard goede posities zijn, gisteren in het winterlandschap, niet de berg naar beneden gereden, maar bovenaan in de dekking blijven staan.

Ik stel voor om een apart foto-topic aan te maken voor juiste posities op verschillende kaarten.

Als we bijvoorbeeld de 1e dinsdag of woensdag van de maand als vaste bespreekavond houden en starten tussen 20:15 en 20:30, dan kunnen we dingen bespreken.
Zoals het met de voorbereidingen van clan2, vond ik het wel goed gaan (afgezien mijn etterende PC Wink )

Hier moesten 2 clanleden bukken. Wink

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 2dujoys
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 28 jan 2015, 07:15

De church heeft zeer slechte depressie zal hem vanavond eens vergelijken met de t150 en de kv85.
Reloadtijd is 3, 63 sec. daar tegen is de alpha dmg een stuk lager dan de kv en de t150.Hij is makkelijk te tracken.
Als je de bocht omgaat ben je al lang getracked voordat je gun bij de bocht is.Dat wil zeggen dat je hem als een td moet besturen.Houdt in dat als je hem angled bijna altijd getracked wordt armor aan de zijkant is ook niet sterk eigenlijk alleen aan de voorkant dus anglen is dus vaak geen goed idee of je moet hem heel lichtjes anglen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 06:53

Gisteravond met Beav, Patrick en Ironeagle gun depression vergeleken.
De kv-85 heeft de slechtste dan de churchill en de T-150 heeft de beste van de 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 07:58

Voor de vergaderavond kunnen we ook eventueel Menno/Willenhalt123 vragen. Ik zie zeker potentie in hem en dat zal ook een goede stimulans zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 09:33

Idd met taktieken bespreken is het wel een idee om Menno erbij te betrekken.
Dus wat gaan we nu doen 1ste dinsdag of 1ste woensdag van de maand?
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 09:40

Ik denk zelf als pasen op pinksteren valt de vergadering doen :p

Maar waarom niet gewoon in een weekend op een zondagavond van de maand.dan zijn de meeste ook wel online en misschien dat Paga ook op tijd is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 10:03

liever op zondag dan dinsdag of woensdag, ik ben dan net uit de nachtdienst of moet werken.
Zondag ben ik meestal wel aanspreekbaar.
We kunnen natuurlijk ook gewoon op een maandag even een dag/tijd prikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 11:53

Niet op de maandag. Dat gaat van onze speeltijd af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 12:26

Ik denk dat dazhbog bedoelde we spreken maandag wel af op welke dag we het gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 12:29

Dat is wat ik bedoel Dave.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 29 jan 2015, 12:30

I know maar een dag en tijd prikken kost ook tijd. Ik zal wel even snel een polletje maken, dat lijkt me het handigste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16za 31 jan 2015, 19:46

Misschien dat ik update 9.6 installeren, dan kan ik zelf de verschillende tanks proberen. En zodoende een idee krijgen van spelen.
Zo heb ik eerder de IS3, E-125 Wink en de BC25 getest.
IS3 viel zwaar tegen trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16zo 01 feb 2015, 09:47

ik vind het goed dat ik er ben maar ik moet wel weten op welke dag en welke tijd ik er moet zijn. ik kan niet op dinsdag want dan heb ik voetbaltraining. dus als het moet kan ik dan pas laat online zijn maar vanavond of woensdag kan wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16zo 01 feb 2015, 11:15

Zeer Waarschijnlijk wordt het vanavond dus houd het in de gaten menno
Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16zo 01 feb 2015, 12:09

willenhalt123 schreef:
oke dan zal ik vanavond online zijn

ik hoor nu dat we vanavond naar de film gaan omdat mijn moeder 4 jaar bij de baan die ze nu heeft werkt dus ik kan eigenlijk niet misschien kom ik dus later erbij.

ik heb geregeld dat ik nu in de middag naar de film ga dus ik ben er vanavond wel. sorry voor al het wisselen van wel en niet

Niet dubbel posten! edit je post de volgende keer. -Rage
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 04 feb 2015, 00:28

Ik wil me hierbij afmelden als commander en me bezig houden met stronghold zelf.
mocht er in de toekomst een soort van opleiding commander komen dan wil ik daar graag in mee leren.

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 04 feb 2015, 00:35

ook hier heb ik het met Menno over gehad valt me in. Stel [NANL] oefent tegen [NANL2] dan is het misschien wel handig om Menno en jou als commanders bij [NANL2] te plaatsen (om samen en van mekaar te leren) of om jullie als commanders tegen mekaar te laten strijden. Menno moet dit namelijk ook langzaam gaan leren Wink
En als 2 onervaren commanders tegen mekaar strijden is [NANL] misschien ook wel te verslaan door [NANL2] Razz Daar kan je dan weer van leren XD

Maar tot die tijd kan je je focussen op vesting zelf.

EDIT: ook zal ik op zeer korte termijn iemand anders vragen om commander te worden Wink dan volgt er misschien wel een commanders programma haha
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 04 feb 2015, 00:40

DaBeav schreef:
ook hier heb ik het met Menno over gehad valt me in. Stel [NANL] oefent tegen [NANL2] dan is het misschien wel handig om Menno en jou als commanders bij [NANL2] te plaatsen (om samen en van mekaar te leren) of om jullie als commanders tegen mekaar te laten strijden. Menno moet dit namelijk ook langzaam gaan leren Wink
En als 2 onervaren commanders tegen mekaar strijden is [NANL] misschien ook wel te verslaan door [NANL2] Razz Daar kan je dan weer van leren XD

Maar tot die tijd kan je je focussen op vesting zelf.

EDIT: ook zal ik op zeer korte termijn iemand anders vragen om commander te worden Wink dan volgt er misschien wel een commanders programma haha

Laat mij maar gewoon me eigen bezig houden met vesting enzo enzo.
Het plezier moet er weer in komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 04 feb 2015, 01:09

Ik zat ook ff naar de vaste spelers en de reserve spelers te kijken.maar volgens mij zijn er een paar die de laatste tijd niet online zijn.
Misschien optie om daar iets mee te doen.

En ook is kijken of er een vaste tank te gebruiken moet voor tier 6 vesting.
Het gebeurd wel is dat er tanks gebruikt word om te proberen of dat werkt.
Dat zou toch kunnen met teamtrainingen??

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 04 feb 2015, 01:16

Daar zijn trainingen idd voor ja. Nadeel is dat we nog niet echt met 7v7 trainen of iig met meer dan 2v2.
De spelers probeer ik redelijk up to date te houden. De inactieve spelers maak ik dan steeds reserve en als er reserves actief zijn dan haal ik ze van de reserve lijst af.

Edit: toevallig gisteren nog tegen Realmkiller gezegd dat hij naar de reserves gaat omdat hij inactief is. Als ik eraan denk update ik de lijst in de middag ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 04 feb 2015, 08:04

cplpatrick schreef:
Ik wil me hierbij afmelden als commander en me bezig houden met stronghold zelf.
mocht er in de toekomst een soort van opleiding commander komen dan wil ik daar graag in mee leren.


Ik wil de dinsdagavond reserveren om met clan2 te spelen, als we genoeg clan2 leden vinden om fort te spelen, dan kun je daar ook mee doen.
Over opleidingen gesproken, dat kunnen we oefenen tijdens games, of we moeten een replay delen via skype scherm.
In principe kijk in naar de kaart en naar de tegenstander. Ik moet zo werken dus ik kom er later uitgebreider op terug.

KUTTERDEKUTTEKUT net een heel verhaal geschreven, druk ik op de verkeerde toets en alles weg. Sorry moest ik ff kwijt.

Edit:
Vanmorgen schreef ik dat ik er uitgebreider op terug zou komen. Het is zo'n verhaal geworden, dat het me beter lijkt om het gelijk in het stronghold tactics topic te posten.


Laatst aangepast door Pagasus45 op wo 04 feb 2015, 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16wo 04 feb 2015, 09:03

Als je ergens hulp nodig hebt bv op de dinsdag geef maar een gil als ik online ben.
Kan helaas niet met fort. Heb pas een t3 tank op mijn 2de account.
Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 05 feb 2015, 13:49

haal mij maar van de lijst ik zie dat ik er nog op sta terwijl ik niet meer in die clan zit dus ik kan niet meer meedoen. ik zal wel blijven kijken op dit topic over de vergadering.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16do 05 feb 2015, 14:36

Ja menno, gisteren vergeten weg te halen nadat ik je gegevens naar het NANL2 topic kopieerde. Zal dit straks bewerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 7 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold team NANL - Medium klasse
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold mode team NANL
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: