[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold team NANL - Medium klasse

Ga naar beneden 
+24
willenhalt123
EdGrr
nicotop
Daveklo
IronEagle1987
estd1862
zeewoldenoob
Rooster1306
pietermans2511
Spartiaan
Rage
TheHiddenBro
Hesperian
z7th
Dazhbog
Realmkiller
DaGoonch!!
Poskarov
chromehound25
PDx
Pagasus45
Dutchguy
cplpatrick
DaBeav
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16za 06 sep 2014, 22:51

je staat erbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
estd1862
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 03-09-14
Berichten : 4

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16zo 07 sep 2014, 15:07

ola,

ik heb een hellcat met de skills 6th sense, doorlader, camo, rammen, adrealine, aangewezen doel, verkenner, snelschot, offroad, bionics.

Heb tevens de Kv1-S met de skills 6th sense, rammen, camo, adrealine, dead eye en omgevingsbewust.

Dus als er een plekkie vrij is, roep maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16zo 07 sep 2014, 20:21

je staat er bij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16di 09 sep 2014, 17:42

ik heb me eens een klein beetje verdiept in de komende KV-1S en Hellcat nerf. Ik lees als vervangers van de KV-1S voornamelijk de T-150, ARL 44, KV-2 en men is heel erg lovend over de nieuwe Amerikaanse light tank de T37! Deze zou zelfs beter zijn dan de Type 64. Over vervanging voor de Hellcat praten eigenlijk niet veel mensen. De Hellcat kan dus naar alle waarschijnlijk gewoon mee blijven doen. De KV-85 moet zich eerst bewijzen maar qua stats zijn andere tanks op het eerste oog beter.

Andere goede tanks zijn de Cromwell, AMX 12t, Type 64 en eventueel de FV304.

Zodra 9.3 uit is zullen we wel aan de tegenstanders merken wat de beste samenstelling is Razz Ook zal dan meer op het internet hierover te vinden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16zo 28 sep 2014, 19:09

team 2 uit de eerste post gehaald Wink We spelen alleen nog maar met vaste mensen en met hoogstens 1 random persoon erbij in deze klasse!

we gaan wel tier 8 stronghold gevechten proberen binnenkort. hierdoor komt er dus wat ruimte om met meer spelers te gaan spelen dan in deze klasse.

Terug naar boven Ga naar beneden
IronEagle1987
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 17-08-14
Berichten : 18

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 01 okt 2014, 21:21

Tijdschema:
zoveel mogelijk af en toe overdag vanwege sport en werk redelijk wisselvalig maar meestal wel tussen 17.00 en 18.30 en vanaf 20.30

Tanks:
Hellcat
Crew - 100%, active skills: 80% sixt sense comfo rit doodsdoog camo omgevingsbewust
alle camo's
daarnaast nog camo net, telescoop, en doorlader

T-34-85
Crew - 96% alle camo en camo net bereid extra erop te zetten

ik heb skype
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16do 02 okt 2014, 19:19

Ik heb een Is-3 met 1 skill compleet, dat zijn - 6th sense, snelschot, offroad rijden, adrenalinestoot. En ik ben bezig met wapenbroeders op het moment 75 %.
Consumables - Camouflagenet, Groot kaliber tankkanon-doorlader, verbeterde ventilatie klasse 3

Ook heb ik een Centurion mk I die bijna full upgrade is met nog niks erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
PDx
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
PDx


Aanmelddatum : 11-03-14
Berichten : 16

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16vr 03 okt 2014, 12:41

IS-3 in tier 6 stronghold, MOOI VINCIE Ole
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16vr 03 okt 2014, 14:04

ironeagle toegevoegd en vincie moet zijn post maar nog eens posten maar dan in het juiste topic XD
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16zo 26 okt 2014, 21:05

cplpatrick schreef:
ik heb een kv-1s met op elke bemanning 2skills waaronder six sense,doodsoog,gecontroleerd rammen,adrelinestoot,omgevingsbewust en cammo

er zit ook een doorlader rammer en camonet op

me hellcat heeft op elke bemanning 3 skills waaronder six sense,cammo,aangewezen doel,verkenner,snel schot,adrelinestoot,veilig opslag,offroadrijden,gecontroleerd rammen

er zit ook cammonet,doorlader en bino op

dagen dat ik kan is eigenlijk verschillend ivm verschillende werktijden,maar het meeste kan ik wel in de avond mocht dat niet kunnen geef ik altijd wel ff aan welke dienst ik heb.

ps dat vergat ik te melden,wil ook wel commander worden

groetjes patrick


heb nog een tankje wat erbij kan,oftwel de T-150 met de skills six sense,snel schot,veilig opslag,adrelinestoot,offroadrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16ma 27 okt 2014, 03:34

ik heb het erbij gezet Wink

ook ieders KV-1S veranderd naar KV-85!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16di 28 okt 2014, 16:32

Haal mij maar uit de spelers lijst, ik zal voortaan niet meer meedoen met stronghold gevechten in deze tier/klasse.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16di 28 okt 2014, 18:11

cplpatrick schreef:
hallootjes,

ik heb een Fury Razz alleen is nog wel skills onwaardig maar word aan gewerkt Razz

equipment heb ik erop doorlader,verbeterder richtaandrijving en verticale stabilisatie

graag wil ik me lieve Fury erbij willen hebben


ps hellcat kan eraf,die is verkocht.kon hem nog net kwijt aan een gek die hem wou Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16di 28 okt 2014, 21:01

Ik doe de komende weken niet mee met de Stronghold.. Ik vind het niet echt fijn met een team waar ook minder goede spelers bijzitten.. Dus daar bedoel ik mee spelers die slechter zijn dan het vaste Stronghold team. Dat team is goed vind ik, we winnen er genoeg mee. Maar dan gaat er iemand weg en komt er iemand anders en wordt het samenspel tussen het team slechter. Omdat we niet aan elkaar gewend zijn. Ik hoop dat er snel wat betere spelers bij de clan op World of Tanks komen. Ik blijf daarom ook gewoon recruiten etc.. Bij World of Tanks. Maar ik doe voorlopig niet mee met de Stronghold.

Als sommige mensen het niet met mij eens zijn. En mij toch in het team willen. Ze kunnen proberen wat ze willen. Maar ik kom pas als we wat meer mensen heb die ook goed zijn.

Nu zijn we met... ongeveer.. rond de 9 spelers die goed zijn volgens mij. Ik weet het niet precies. Maar ik hoop dat er mensen bijkomen die dezelfde of betere ervaring hebben als die 9 spelers. En ook mensen die rustig zijn.. En niet teveel praten.. En niet overal tegenin gaan. Dat ze ergens tegenin gaan heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt bij Stronghold.

Er is geen andere reden voor mij om een pauze te houden met Stronghold. Maar dat betekend niet. Dat als alle goede spelers online zijn. Dat ik meedoe. Want dan gaat er iemand halverwege weg en is het weer slecht.

Ik wens jullie daarom veel succes komende weken.. En als je mij nog wil spreken. Ik ben bijna altijd te vinden op Skype. En anders op World of Tanks als ik online ben.


Spreek jullie later wel weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16di 28 okt 2014, 22:05

wat is dit toch! waarom haakt de meeste nou ineens af?

kan er niet wat op verzonnen worden om het vast team bijelkaar te houden ik vond het nou net zo gezellig op de maandagen(alleen die dag) en als er twee afhaken omdat ze weg moeten of wat anders hebben te doen dan is het toch niet erg dat de reserves invallen?? want die zijn er altijd.

weet je hoe we dat in rotterdam zeggen Vincie. (joden lopen altijd weg Razz Razz Razz)

dus nou niet zeuren en gewoon blijven meedoen!

excuses voor het woordgebruik jood Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 29 okt 2014, 05:27

Helemaal mee eens Patrick.

Wat mij betreft gaan we dan ook gewoon door op maandag, ook als dat met wat minder goede spelers is. Enige vereiste zou Skype of TS mogen zijn.

Zeker nu we nog Medium klasse spelen moet het allemaal niet te veel uitmaken wie er mee doen, voor de hogere klassen hebben we toch meer mensen nodig  en in de medium klasse kunnen we nog wat aanrommelen.  Dat geldt ook voor de commandanten in spé.

Hoe meer mensen nu de kans krijgen/nemen om mee te 'spelen' hoe groter de groep waar we straks uit kunnen putten.
Het mag niet zo zijn dat er niet meer gespeeld kan/mag worden omdat één iemand het laat afweten.

Zoals gezegd, het is "spelen", het is maar een spelletje en samen 'spelen' is wel zo leuk.
Winnen of verliezen is bijzaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 29 okt 2014, 14:29

Ik ben het gedeeltelijk met je eens Hermannetje.

We moeten idd gewoon doorgaan maar winnen / verliezen is een bijzaak gaat mij te ver. Ik hanteer voor mezelf toch de regel: 3 verlies partijen op rij en ik stop er mee.

Verder kunnen we idd afspreken dat we alleen mensen laten invallen als ze op skype aanwezig kunnen zijn (TS word met randoms echt lastig door de installeer procedure die we momenteel hebben)

Ook kunnen we een limiet stellen van maximaal 1 random per team ? Uit ervaring weet ik onderhand wel dat 2 randoms meestal een reeks verlies partijen geeft en dat er gestopt word dus dat heeft totaal geen nut. Ook niet om nieuwelingen een kans te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 29 okt 2014, 14:40

Stoppen bij 3 verliezen op rij kan ik me helemaal in vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
PDx
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse
PDx


Aanmelddatum : 11-03-14
Berichten : 16

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 29 okt 2014, 16:01

Waarom wordt er geen soort van aanmeldsysteem gebruikt voor fortificatiegevechten op maandag?
Dan kan iedereen vanaf een bepaald uur of misschien zelfs vanaf zondag aanduiden of hij maandagavond aanwezig kan zijn op het afgesproken tijdstip.

Als een persoon 3 keer niet komt opdagen wanneer hij toch had aangegeven dat hij zou komen, wordt hij uit het vaste team gezet.

Momenteel zitten er soms 5-6 mensen een uur te wachten op personen die nooit gingen komen opdagen ookal hadden ze gezegd van wel.

Dit is de grootste reden waarom ik enkele weken terug geen zin had om mee te doen met fortificatie, aangezien ik al met andere dingen bezig was omdat ik geen zin had om te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 29 okt 2014, 16:16

Ik trek me alsnog terug voor een tijdje zoals ik had gezegd. Dat is dan gelijk een mooie tijd om voor de andere spelers. Die er net bij komen kijken. Om ook een avond mee te doen.

De grootste redenen voor mij om er even mee weg te gaan had ik al gemeld.
- Als mensen in de avond stoppen en er komt een invaller die slecht is dan het vaste team, daardoor wordt de teamspirit slechter.

- Mensen die niet komen opdagen dus moet er een vervanger komen. En dat gebeurd meestal zo snel mogelijk.. Dus we pakken meestal de eerste de beste die reageert.

- Het commanderen. Ik zal alvast zeggen, ik stop ermee. Ook al willen jullie dat ik doorga. Ik ben d'r nu klaar mee. Ik wordt het zat om telkens na te denken over waar moet wie heen en wat is het tactiek.. Ik wil juist op het begin van de game ff rust.
Ook zijn er als ik in skype  zit. En er zitten mensen bij die af en toe een keer meedoen. Die luisteren niet naar wat ik zeg. En vervolgens moet ik het eerst 3 keer herhalen wat het commando is in het begin.
En ik vindt het commanderen zoals hierboven in het algemeen saai geworden. Eerst was het wel te doen. Maar daarna werd ik het ook zat. Ik nog een gesprek van hoe ik het commanderen het beste aan kan pakken. Maar daar dwaal ik telkens van af.. Dus voor mij zit het commanderen er niet meer in. Ik hoop dat jullie dan maar ook zo snel mogelijk een nieuwe commander erbij vinden.

Ik doe gerust over een aantal weken weer mee als ik denk: Ik wil het wel weer eens een keer proberen. Maar dan met iemand anders die commandeert.

Dit was trouwens ook over dit onderwerp mijn laatste post. Jullie kunnen doorposten. Ik zal het ook wel lezen. Maar ik ga er niet meer tegenin over hoe en wat.. En waarom doe ik het? Dan lees je het nog maar een keer. Als je echt wilt weten waarom. Dan heb je nog altijd de kans om het me een keer privé te vragen. En ga dan niet zeggen dat ik er gewoon moet blijven.

Dus hierbij... Beav haal mij van de commanders lijst af.

Bedankt en spreek jullie later wel weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 29 okt 2014, 22:48

Het allerbelangrijkste eerst!

DaGoonch en Poskarov ik vindt het ontzettend jammer van jullie beslissing om niet meer met fortificatie mee te doen.
Dagoonch ik hoop de je heel snel de mooie en leuke momenten en vooral de overwinningen van fortificatie gaat missen en snel op je beslissing terug komt!
Poskarov ik hoop dat het slechts een korte tijd is dat je je terug trekt van fortificatie!
Ik zal jullie beide missen wat dat betreft.
Nu wordt het nog moeilijker om genoeg goede mensen te vinden voor fortificatie gevechten op de maandag avond!

Ik wil me wel aanbieden om (voorlopig) commander te zijn. De strategieën zullen niet heel veel afwijken dan de strategieën die Poskarov heeft gehad, dat zou dom zijn, want we zitten op een winrate van 56%. Waarvoor hulde Poskarov! Good job Good job Good job
Ik wil echter de strategieën zoveel mogelijk op papier zetten: sterke/zwakke/snelle tegenstander, aanvalsroutes, support en verdedigingsplekken per map. De meeste strategieën weten de vaste spelers al, maar er blijft natuurlijk ruimte voor een afsluitende rush strategie of een tussendoor troll strategie. :dftt:

nieuwe fortificatie spelers kunnen we misschien vinden door een peloton te vormen met aanwezige clanspelers. Je hebt snel genoeg door of de speler waarmee je een pelo vormt, een ruwe diamant is of een kiezelsteen.
Ik probeer om Quickfingers, Jingles en Circon bij de clan te krijgen, maar ik weet ik of dat lukt. lol!

Ook ik ben van mening 3x op een rij verliezen is genoeg.

DaBeav: is het mogelijk om een nieuwsbrief te versturen naar alle leden om fortificatie meer onder de aandacht te brengen? Lang niet alle clanleden lezen het forum.

huishoudelijke mededeling:
Verandering crew Jagdpanther IV:
100% 6th sense, aangewezen doel, offroad, reparatie
alle crew 100% wapenbroeders
alle crew 65% camo (dit is heel goed merkbaar en wordt extra versterkt door wapenbroeders) straks zie ik m'n eigen tankje niet meer.

Er zijn nu al 2 potentiele commanders, dit vraagt om een POLL.

Oeioeioei twee commanders! Wink Twee kapiteins op één schip? Dan moeten we naar niet de HMS Navy met de TOG2 laten uitvaren.  Smile

@Patrick:
Ik wil nog ff inhaken op Skype en TS. Dit moet geregeld zijn vóórdat we s'maandags fortificatie gaan spelen. Het is geregeld voorgekomen dat er "kostbare" tijd aan Skype e.d. wordt besteed ipv aan fortificatie. Soms kan het niet anders, maar laten we er in ieder geval voor zorgen dat alle vaste en alle reserve teamleden in ieder geval dat al voor elkaar hebben.
Als we een ruwe diamant gevonden hebben, dan kunnen we sowieso al pelo spelen met Skype. Dan is het wat laagdrempeliger en vrij eenvoudig te installeren.

@DaBeav:
Het is JUIST mijn bedoeling om een grotere groep te bereiken, je gaat niet voor niets bij een clan. Voor de gezelligheid, voor de info en voor het advies. En zo vaak wordt er geen nieuwsbrief verstuurd, ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik er ''en van de clan heb ontvangen.


Laatst aangepast door Pagasus45 op do 30 okt 2014, 07:58; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16wo 29 okt 2014, 23:19

Poskarov schreef:
Ik trek me alsnog terug voor een tijdje zoals ik had gezegd. Dat is dan gelijk een mooie tijd om voor de andere spelers. Die er net bij komen kijken. Om ook een avond mee te doen.

De grootste redenen voor mij om er even mee weg te gaan had ik al gemeld.
- Als mensen in de avond stoppen en er komt een invaller die slecht is dan het vaste team, daardoor wordt de teamspirit slechter.

- Mensen die niet komen opdagen dus moet er een vervanger komen. En dat gebeurd meestal zo snel mogelijk.. Dus we pakken meestal de eerste de beste die reageert.

- Het commanderen. Ik zal alvast zeggen, ik stop ermee. Ook al willen jullie dat ik doorga. Ik ben d'r nu klaar mee. Ik wordt het zat om telkens na te denken over waar moet wie heen en wat is het tactiek.. Ik wil juist op het begin van de game ff rust.
Ook zijn er als ik in skype  zit. En er zitten mensen bij die af en toe een keer meedoen. Die luisteren niet naar wat ik zeg. En vervolgens moet ik het eerst 3 keer herhalen wat het commando is in het begin.
En ik vindt het commanderen zoals hierboven in het algemeen saai geworden. Eerst was het wel te doen. Maar daarna werd ik het ook zat. Ik nog een gesprek van hoe ik het commanderen het beste aan kan pakken. Maar daar dwaal ik telkens van af.. Dus voor mij zit het commanderen er niet meer in. Ik hoop dat jullie dan maar ook zo snel mogelijk een nieuwe commander erbij vinden.

Ik doe gerust over een aantal weken weer mee als ik denk: Ik wil het wel weer eens een keer proberen. Maar dan met iemand anders die commandeert.

Dit was trouwens ook over dit onderwerp mijn laatste post. Jullie kunnen doorposten. Ik zal het ook wel lezen. Maar ik ga er niet meer tegenin over hoe en wat.. En waarom doe ik het? Dan lees je het nog maar een keer. Als je echt wilt weten waarom. Dan heb je nog altijd de kans om het me een keer privé te vragen. En ga dan niet zeggen dat ik er gewoon moet blijven.

Dus hierbij... Beav haal mij van de commanders lijst af.

Bedankt en spreek jullie later wel weer!

ik ga je erg missen matie! maar heb wel respect voor je beslissing hoor.
tot over een paar weekjes als je weer fris en fruitig ben en dan commandeer ik jouw wel Razz

cplpatrick schreef:
mocht het dan toch zover komen dan wil ik me best kandidaat stellen voor commandant.

en me eerst eis is dan wel dat er skype of ts3 word gebruikt ook door nieuwe spelers en niet alleen luisteren maar ook met een mic.

Patrick, gebruik de edit knop aub Wink niet dubbelposten!

mijn welgemeende excuses Beav,ik had een lagprobleempje met de mousebutton Razz


Laatst aangepast door cplpatrick op do 30 okt 2014, 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16do 30 okt 2014, 02:01

@ Vincie: Ik haal je weg als commander. We spreken mekaar weer op skype Wink

@ Pagasus: Strategie en tactiek op papier is niet slecht. Er is een topic voor en er is ook een site waar je de maps kunt bewerken door er pijlen op te tekenen, tanks met naam op te zetten en meer van zoiets. Ik zal deze site in dat topic plaatsen en de nieuwe commander(s) kunnen daar mee aan de slag als ze willen.

Met anderen in peloton spelen om ze te "testen" is een goed idee. Als alle vaste spelers geregeld met anderen spelen kunnen we misschien wel snel uitbreiden qua fortificatie team. Iemand met aanleg kan ook in een trainings kamer alles bijgebracht worden. Dit kan ook met de vaste reserves gedaan worden want die moeten ook beter worden vind ik.

Een nieuwsbrief is mogelijk maar ik bereik daarmee veel meer mensen dan alleen de actieve WoT spelers. Die zitten daar niet echt op te wachten denk ik. Handiger is om de link naar het topic te plaatsen in de WoT chat. Dan bereikt men direct de doelgroep.

@ Patrick: Skype of TS word idd een eis maar een mic niet direct.

@ Iedereen: Pagasus en cplpatrick zijn bij deze de nieuwe commanders! De 1ste post geupdate.

EDIT: @ pedoow: Het aanmeldsysteem is min of meer het afspreektopic + skype... Over het algemeen melden de meesten zich wel gewoon af voor de maandag als ze verhinderd zijn maar er moet idd iets veranderen. Zelf word ik ook gek van het wachten dus dit moet echt afgelopen zijn. Hier word aan gewerkt.


Laatst aangepast door DaBeav op do 30 okt 2014, 16:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16do 30 okt 2014, 06:10

Klinkt goed !!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16vr 31 okt 2014, 19:15

komende maandag is er waarschijnlijk geen fortificatie! dit komt doordat we mensen missen die aan de fun cup deelnemen! http://www.n-agents.net/t1019-fun-cup-tier-1-tournament
zodra de fun cup op maandag voor ons voorbij is zien we wel of we nog fortificatie doen of niet. op 10 november is er wel weer fortificatie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   Stronghold team NANL - Medium klasse - Pagina 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold team NANL - Medium klasse
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold team NANL2 - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold mode team NANL
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: