[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16za 13 aug 2011, 15:03

Net wat potjes Goldeneye gespeeld (die mode Razz) en het ging best wel goed
1 keer verloren, rest gewonnen met goeie scores (12-4, 34-4!!)
En ik heb EINDELIJK mn streak verbeterd naar 19!!
Rushend op docks met GE met strata en kallos
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16za 13 aug 2011, 23:19

Nice spree. Helaas ben ik al 100X na 14 vermoord Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16zo 14 aug 2011, 14:05

Kut tundernoobs heb vandag potje gespeld ideereen met gl bah

Ik ben trauns nu online dus wie wil die mag komen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16zo 14 aug 2011, 14:19

Jaap schreef:
Maar als we 10 Hero elis hebben winnen we ook zo... We moeten dus maar clanbattles gaan houden zonder masterton/proxi en alleen goede/erg goede spelers.
En tegen jou praten terwijl je niet antwoord is raar maar ook lollig Razz

ik herken het jaap wat je zegt, ik zat 5 weken terug ongeveer ook met gio op skype (battle tegen .tk clan) en dan zei ik wat tegen gio iets en dan zit je een minuut te wachten op een antwoord :p

Gister stuk of 10 potjes gedaan en allemaal ruim boven de 8:1 o_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16zo 14 aug 2011, 15:01

lol net met Ypdutch gedaan we zaten 3 seconden bij [DS] en moesten tegen MH ofzoiets die waren tering goed...

en ik dee black box op nightclub alles noscopend met WA2000 en had meeste lethal en accurate xD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16ma 15 aug 2011, 00:08

Net met realmkiller gespeeld.. En me 1e potjes met strata.. Het ging bagger haha me verwachtingen warenn zo groot voor de strata en dan speel ik zo slecht, jammer hoor Razz
maar onze twgenstanders waren ook wel goed trouwens (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16ma 15 aug 2011, 13:27

haha ja het ging niet zo goed Razz Die gasten waren best wel goed, liep de hele tijd in hun mijnen :S vet irri...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16ma 15 aug 2011, 17:11

haha echt he PoximityMines zijn zwaar irritant! en heb een haat aan die dingen dat is niet normaal.. majaa als ik ze zelf ge-unlockt heb dan loop ik er ook heel de tijd mee te gooien dat weet ik nu al Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16ma 15 aug 2011, 17:17

Ik gebruik ze gwn niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16ma 15 aug 2011, 19:31

Ik denk ik wel, niet zo veel
Masterton ga ik niet gebruiken evenals Last act of defiance
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16ma 15 aug 2011, 19:33

Ik vind proxi's nog erger dan masterton...
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 00:31

Paar uur geleden weer met the goonch GE gespeeld... het waren weer eens veel host quits -.-

Eerste potje: 1e keer hero gekilled, gelijk host quit lol?
Tweede potje: ging best lekker! We waren lekker aan het killen, bijna bij het einde volgens mij... ja hoor, host quit (zeker een rage quit).
Derde potje: we waren aan het wachten totdat de game begon, host quit lol?!

Dat zijn al 3 host quits op een rij en volgens mij kwam er ook nog een 4e :S

Dus in het kort gezegd: dat was geen lekker avondje om te spelen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 07:08

Ooh, over host quits gesproken: ik kan nu zelf met gemak hosten en ga nu alleen in games waar ik zelf host ben (lagloos spelen is fijn...)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 09:12

Realmkiller schreef:
Paar uur geleden weer met the goonch GE gespeeld... het waren weer eens veel host quits -.-

Eerste potje: 1e keer hero gekilled, gelijk host quit lol?
Tweede potje: ging best lekker! We waren lekker aan het killen, bijna bij het einde volgens mij... ja hoor, host quit (zeker een rage quit).
Derde potje: we waren aan het wachten totdat de game begon, host quit lol?!

Dat zijn al 3 host quits op een rij en volgens mij kwam er ook nog een 4e :S

Dus in het kort gezegd: dat was geen lekker avondje om te spelen Razz


haha zeg dat wel zo frustrerend is dat.. Dan ben je gewoon een half uur aan het gamen zonder maar 1 xp verdient te hebben!! Ik was het helemaal zat.. En het potje toen ik
halverwege offline ging kreeg ik een freeze dus toen was ik er helemaal klaar mee haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 12:45

lol maar k had vooral host quitsers bij blackbox. zondag gespeld gelijk bij het einde van het potje hoefde je alleen maar nog een keer schiten op de blackbox host quit. en ik zal 700 xp totaal krijgen -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 13:02

Dat is zo %@#$%^@#$!@! Daar wordt je echt helemaal gek van, het liefst zou ik dan gewoon jou game joinen Jaap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 16:26

Vandaag weer eens GE gespeeld! Stond elk potje 2:1, 3:1 en erg moeilijk was het allemaal niet meer. Toch een paar keertje iets meer/minder dan 1000XP meegepakt, en ben nog altijd pro met mine neergooien/smartfoontje en boem doen! Razz (Ben de naam even vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 16:39

remote trigger mines Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 17:09

Aja, die Razz

Overigens naam veranderd naar [NA]Terave, aangezien dat mijn nieuwe naam zal worden, dus zet hem maar in mijn onderschrift. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16di 16 aug 2011, 18:51

ja idd die pro mijnen zijn echt handig
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16wo 17 aug 2011, 09:05

Gister lvl 56 geworden Very Happy (dankzij beav in de xp lobby) anders had ik het nooit van me leven gered Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16wo 17 aug 2011, 09:10

nice ik waarschijnlijk vandaag met vincent en op archives noscopen met wa2000 is lache
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16wo 17 aug 2011, 09:18

Haha ik heb gister iemand gezien met een WA2000 met rapid-fire haha heb er een fot van gemaakt.. Mischien dat hij hem hier nog post... Maar ik noem geen naam wie dat was Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16wo 17 aug 2011, 09:36

The Goonch!! schreef:
Haha ik heb gister iemand gezien met een WA2000 met rapid-fire haha heb er een fot van gemaakt.. Mischien dat hij hem hier nog post... Maar ik noem geen naam wie dat was Razz
Tsja zo kan het ook.... En had jij geen rapid fire?
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16wo 17 aug 2011, 10:14

The Goonch!! schreef:
Haha ik heb gister iemand gezien met een WA2000 met rapid-fire haha heb er een fot van gemaakt.. Mischien dat hij hem hier nog post... Maar ik noem geen naam wie dat was Razz

hmmm was wel heel vreemd ja .........Beav? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 6 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 6 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Hackers op goldeneye
» P2 Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: